Seuraa 
Viestejä3976

Tykkään seurata päivittäin tallasta B2B nettisivustoa:
http://www.finder.fi/
Mielestäni tämä julkinen B2B -sivusto pelittää tosi hyvin, ja käyttö on yksinkertaista myös minun kaltaiselleni Tamperelaiselle Tamppiolle. Toivottavati tuo www-linkki toimii, sieltä pääset Oikean Tiedon Lähteille eli kavereiden kesken HyRyn (toistaiseksi rekisteröimättömän yhdistyksen) perustamattomille kotisivuille, mikä yhdistys on kiistattomasti tehnyt pajon hyvää isänmaalle, samoin muillekkin demoraattisille valtioille jopa päiväntasaajaa myöten. Harvoin jos koskaan minun ei tartte enää lähteä pakkaamaan selkäreppua ja juoksemaan kylmään yöhön sukset talvella kainalossa, kesäaikaan saunavihta. Nyt riittää kun päivittäin käyn tsekkaamassa BB-orgasminaation nettisivut ja teen sen perusteella isompien sfäärien ratkaisut, mahdollisimman osuvilla mielipiteillä. Tässä yhteydessä mainittakoon että 10g ruutiaseeseen tarkoitettu luoti ei ole missään nimessä se "osuvan mielipiteen" toimittaja.
Terveisiä delfiineille ja valaille, huudellaan taas kun soutelen sielläpäin.
Joskus lähiaikoina avaan tilin johonkin pankkiin (pankkeihin) joita teidän toivoisin huomioivan hyvinkin pienillä huomionosotuksilla. Nyt nimittäin minulta loppui rahat maksaa Soneralle edes tän liittymän kuukausivuokraa, tyhmyyttäni hankin heiltä jonkun leffapaketin missä leffat eivät ole näkyneet sitten vuoden 2011 ukkosmyrskyn jälkeen, se myrsky nussi mun tv-boksin ihan päreiksi, samoin modemin. Sen modemin sain vaihdettua takuuseen, sen takia roikun vielä täälläkin. Terveisiä.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat