Kaljuuntuminen

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Minulla on jäänyt kaljuuntumisen lääkehoidoista jostain 70-luvulta asti sellainen kuva, että kaikki on humpuukia. Miten on nykyään oikeasti? Onko tehokkaasti vakuttavia lääkehoitoja?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (3)

Vierailija

Riippuu kai siitä, mikä on kaljuuntumisen syy. Pälvikaljuun löytyy kai jkv. vaikuttavaa hoitoa.

Jos on miestyyppisestä kaljuuntumisesta kyse (lahdekkeet + pusukalju) niin ei tukka sinne enää kasva. Toisaalta, semmoinenhan on vaan miehekästä!

Berlusconit voi tehdä huimaan hintaan jossain plastiikkakirurgilla. Siirretään paloja niskanahasta päälaelle.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14017
Liittynyt23.6.2005

Kaveri vetää jotain reseptilääkettä, jolla on aika hurjat (mahdolliset) sivuvaikutukset. Joten eiköhän siitä joillekin apua ole. Voin raportoida ystäväni kokemuksia, kunhan/johkos tuloksia tulee.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Meidän ukolle esitteli lääkäri semmoista kuin Regaine, kun sillä on tukka ohentumassa. (Ei se sen takia lääkärissä käynyt, mutta se on aika kova puhumaan ja varmaan höpötti siitäkin.) Ukko sanoi, että se on melko kallis aine ihan turhaan vaivaan. (Oli meillä jokin esitekin.) Itse olen joskus ajatellut ajattaa pään klaniksi, että näkisi miltä näyttää kaljuna. Armeijassa voisi kokeilla.

Uusimmat

Suosituimmat