Seuraa 
Viestejä27432

Miks mun oikea kantapää on jo toista viikkoa puutunut ulkoreunaltaan ja puutuma jatkuu jonkun verran kantapään "ulkopuolellekki" varpaisiin päin? Ja miten sen saa pois? Ohessa havainnekuva puutuneesta alueesta:

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (25)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
John Carter
Vaikuttaa laskimoverenkiertohäiriöltä. Omaatko puutuneessa jalassa suonikohjuja?

En oo ainakaan huomannu. Toisessakaan ei vissiin oo, tarkistin äsken.

Hämmentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081

Suositellaan amputaatiota. Jos haluat toisen mielipiteen, käväise lääkärissä nettifoorumeiden sijaan.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

---
Seuraa 
Viestejä3561
vihertaapero
Suositellaan amputaatiota. Jos haluat toisen mielipiteen, käväise lääkärissä nettifoorumeiden sijaan.

Älä ny, täällähän ne kaikki lekurit kuitenkin vapaa-aikansa tuhertavat..

tootired
Seuraa 
Viestejä805
Vatkain
Eiku aattelin että jos jollain ois ollu joskus sama ni se osais neuvoa.

Muistelen että mulla oli/alkoi samanalaisia oik jalan kantapään sivulla oireita (10 v sitten jo?) ja voi olla että niitä on vieläkin lievinä etten enää kiinnitä niihin huomiota kun nykyään mulla on vasemman jalan varpaissa tunnottomuutta eritoten ukkovarpas mutta äsken kun olin kumisaappaissa metsässä 5 h niin sen jälkeen kaikki vasemman jalan varpaat oli tunnottomia ja kipeitäkin?!

Kävin viime keväänä jossain jalan hermomittauksessa ja sieltä sanottiin että mulla olisi vasemmassa SÄÄRESSÄ joku hermopinne ja siksi varpaissa tunnottomuutta?!

Itse luulin että neuropatiaa ......

Don't give up!

Hermopinne.

Jokin lihaksista painaa hermorataa, itsellä kiukuttelee vasemman käden pikkurilli.

Lämpö ja jalan lihaksia kuormittava liikunta auttaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat