Sivut

Kommentit (109)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48946
Rousseau

Mutta pirun mielenkiintoistahan se on kuulla sivupersoonailmiöstä. Jostain kirjasta joskus luin miehestä jolla oli useita sivupersoonallisuuksia, ja yksi naispuolinen näistä oli vastuussa naisen raiskaamisesta (outoa...) Kätisyyskin voi vaihdella persoonan mukaan niin että yksi persoona on vasen- toinen oikeakätinen. Mutta ovatko nämä persoonallisuudet riehumassa yhtäaikaa "astiansa" päässä, vai onko niiden pakko tyytyä vuorottelemaan?

Kuka luo persoonan ja kuka luo mahdollisen sivupersoonan? Miksi se persoonan luominen mielessä rajoittuisi vain yhteen, sehän on vain mielen rakentamaa kudosta ja tarinaa?

jussipussi
deep'n'dark
Kyllä mä olen paljon miettinyt noiden hahmojen persoonallisuutta.

Kannattaisko vaihteeksi miettiä sitä miten itse "ominpäin" kykenet luomaan ne kaikki illuusiot mielessäsi ? Älä pohdi niiden todellisuutta vaan pohdi sitä miten koet/luot ne epätodelliset mielessäsi?

Ajatusten virtaa kyllä riittää,,, mutta yritä ajatella vaikka kahta ajatusta yhtäaikaa. (ei onnistu)

Eli yksin ollaan, mutta mielikuvia ja ajatuksia niiden keskittymiä kyllä riittää.

Jokainen ajatus on minuutta, tuo minuus on saman kokemuksen tulosta siis sinun aistimiskokemuksesi tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
jussipussi
Seuraa 
Viestejä48946
fata morgana

Jokainen ajatus on minuutta, tuo minuus on saman kokemuksen tulosta siis sinun aistimiskokemuksesi tulosta.

Kun et ajattele, kuka olet?

Osa pelkää kuollakseen ajattelemattomuutta, kuka siinä kuolee kun ei ajattele?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48946
fata morgana
jussipussi
deep'n'dark
Kyllä mä olen paljon miettinyt noiden hahmojen persoonallisuutta.

Kannattaisko vaihteeksi miettiä sitä miten itse "ominpäin" kykenet luomaan ne kaikki illuusiot mielessäsi ? Älä pohdi niiden todellisuutta vaan pohdi sitä miten koet/luot ne epätodelliset mielessäsi?

Ajatusten virtaa kyllä riittää,,, mutta yritä ajatella vaikka kahta ajatusta yhtäaikaa. (ei onnistu)

Eli yksin ollaan, mutta mielikuvia ja ajatuksia niiden keskittymiä kyllä riittää.

Jossain oli lukema 80,000 ajatusta päivässä max. Melkoisen huono hyötysuhde on noilla meidän ajatuksilla jos katsoo niiden ajatusten aikaansaamaa "työsuoritetta"/"tuloksia"?

Olen sillä kannalla, tällä hetkellä, että ne on pääsääntöisesti "täyttä sontaa", ajatuksemme

jussipussi
fata morgana

Kun et ajattele, kuka olet?

Osa pelkää kuollakseen ajattelemattomuutta, kuka siinä kuolee kun ei ajattele?

Joo näin, ei kukaan kun ketään ei ole,, paitsi mielikuvia niitä riittää.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Itse ainakin ajattelen sekä sanoin että kuvin. Pystyn kieputtamaan kaikenlaisia geometrisia kappaleita päässäni, ja rekonstruoimaan paikkoja joissa olen joskus elämäni varrella käynyt. Sitä en sitten tiedä että onnistuuko tuo jälkimmäinen aina niin hyvin että kuva on täysin autenttinen. Jos ajatellaan vaikka jotain paikkaa jossa on käynyt lapsena, niin miten mahtaa olla mittasuhteiden laita, kun lapsena kuitenkin oli itse pienempi, jolloin kaikki ympäröivä näytti vastaavasti suuremmalta?

En ole päättänyt mitään lopullista kantaa unen olemukseen tai todellisuuteen. Vaikea niitä on ajatella muuksi kuin oman pään sisäiseksi luomukseksi, vaikka olisivat miten outoja. Kyllähän kuvitteluprosessissakin voi tulla kaikenlaista näennäisesti vierasta mieleen, kun alkaa aktiivisesti luomaan tarinaa. Toisaalta OBE-kokemukset jättäisin tästä leikistä vallan pois, enkä menisi julistamaan että ne tapahtuvat korvien välissä. Jos semmoisilla keikoilla kohtaa jotain olioita niin nehän voisivat periaatteessa olla todellisia, kokijasta riippumatta olemassa olevia olentoja. Mutta paha sanoa kun ei ole omaa kokemusta tuollaisesta, unen ajalta.

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
Rousseau
Jos ajatellaan vaikka jotain paikkaa jossa on käynyt lapsena, niin miten mahtaa olla mittasuhteiden laita, kun lapsena kuitenkin oli itse pienempi, jolloin kaikki ympäröivä näytti vastaavasti suuremmalta?

Tuo on muuten jännä juttu. Taannoin kävin paikoissa joissa olin käynyt viimeksi vasta lapsena, niin paikat näyttivät jotenkin litistyneet; äärettömän korkea mäki olikin vain muutaman metrin korkuinen ym

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
deep'n'dark
Oletko koskaan miettinyt että oletko sinä täysin privaatisti mietteidesi kanssa pääsi sisällä?
Kuten moni tietää niin skitsofreniaa potevilla on muitakin pään sisällä jota voi esiintyä myös "terveillä". Lisäksi sinun pääsi sisältöä tutkii Jeesus Kristus.

Aamulla väsyneenä ja sekaisin heränneenä saattaa huomata että persoona hajoilee murusiksi, välillä tulee outoja ajatuksia päähän, kuin menneisyyden minuuteni siellä huutelisivat takapenkistä minulle...

Joskus myös unissa osa vanhempaa minuuttani saattaa huomauttaa joistain asioista minulle, joita en ollut tajunnut itse.

Minuus on se joka hallitsee kehoasi. Jos menetät hallinnan, minuutesi vaihtaa takapenkille muiden joukkoon ja joku toinen pääsee ajamaan, sillä aikaa kun toiset huutelevat neuvoja takapenkiltä.

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

deep'n'dark
Oletko koskaan miettinyt että oletko sinä täysin privaatisti mietteidesi kanssa pääsi sisällä?
Kuten moni tietää niin skitsofreniaa potevilla on muitakin pään sisällä jota voi esiintyä myös "terveillä". Lisäksi sinun pääsi sisältöä tutkii Jeesus Kristus.

Usein on tullut mietittyä. Ei oikeastaan kaiketi voikaan olla siellä yksin, kun kaikki mitä pään sisällä tapahtuu on jokaisen menneisyyteen liittyvää tavalla ja tavalla.

Sellaista kun jokin - minä - kun ei todellisuudessa ole edes olemassa.

Tämä nykyhetki on - ei privaattia - sisältöä täynnä. Ei skitso voi omia pään sisäisiä muita ... kun joo, terveellä on ihan sama tilanne. (Jos tunnet kaverisi vanhemmat tai muita läheisiä hänen lapsuudestaan/nuoruudestaan, huomaat yhtäläisyyksiä kaverisi ja hänen läheistensä ajattelussa/käyttäytymisessä.)

Ts. pään sisällä (varsinkin tietyssä iässä) on omat vanhemmat tai muut vastaavat ihmiset eli niiden höpötykset ja muut kyseenalaistettavat jutut mitä tulee suhteessa todellisuuteen.

Eli oikeastaan me emme ole yksilöitä sanan varsinaisessa mielessä, vaan kopion kopioita... aina riippuen siitä missä ja kenen (millaisen) kanssa me vauvana ja lapsena kasvoimme.

Bojoing
Seuraa 
Viestejä210

Mäkään en oo ihan yksin, mulla on seurana lsd-trippeilevät mikkihiiret ja akuankat. Niiden lisäksi mulle juttelee sekavia joku pyöreäpäinen olento, jonka henkilöllisyydestä en oo saanut vielä selvää. Äänten ei tarvi olla aina pahoja. Näistä ei oo mitään psyykkistä haittaa, päinvastoin oon niin tottunut niihin, että niiden poistaminen jollain lääkkeillä sais mut kovin surulliseksi ja yksinäiseksi.
Edelliseltä lääkäriltä kuulin, että oon hänen uransa aikana ainoa joka on sanonut näin

Tajuan että ne äänet tulee mun mielikuvituksesta/alitajunnasta/mistävaan, joten en flippaa harhoihin. Jonain päivänä neurologia osaa vielä selittää nämä ilmiöt.

Haloo?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48946
Rousseau
Toisaalta OBE-kokemukset jättäisin tästä leikistä vallan pois, enkä menisi julistamaan että ne tapahtuvat korvien välissä. Jos semmoisilla keikoilla kohtaa jotain olioita niin nehän voisivat periaatteessa olla todellisia, kokijasta riippumatta olemassa olevia olentoja. Mutta paha sanoa kun ei ole omaa kokemusta tuollaisesta, unen ajalta.

Koomassa käynyt neurokirurgi Newsweek-lehdessä:
Sain todisteita tuonpuoleisesta

Todisteita
Lääkäri uskoo keränneensä pitäviä todisteita kuoleman jälkeisestä elämästä. Hänen mukaansa kuolemanjälkeiseen elämään liittyviä kokemuksia on yleensä selitetty aivokuoren osittaisilla häiriöillä.

- En ole ensimmäinen ihminen, joka on löytänyt todisteita siitä, että tietoisuus elää ruumiista huolimatta. Uskon kuitenkin, että kukaan ei ole minua ennen matkustanut tähän ulottuvuuteen samaan aikaan, kun heidän aivokuorensa on ollut täysin kykenemätön toimimaan ja he ovat olleet jatkuvan lääketieteellisen seurannan alla.

Alexanderin mukaan teoriaa tukevat hänen sairastamansa aivokalvontulehduksen vakavuus ja kesto, sekä hänelle tehdyt pään alueen CT-kuvaukset ja muut neurologiset tutkimukset.

- Tämän hetkisen lääketieteellisen tietämyksen mukaan ei ole mitenkään mahdollista, että olisin voinut kokea edes hämärää tai rajallista tietoisuutta koomassa oloni aikana, saati sitten sitä erittäin kirkasta ja johdonmukaista matkaa, jonka tein.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201210 ... 1_ul.shtml

http://www.youtube.com/watch?v=2FxllblFAEQ

Ongelma; miten näitä todistaa/todentaa tieteellisesti?

Kukaan ei ole vielä joutunut helvettiin ja palannut takaisin kertomaan siitä? Kaikki näyttää näissä kokemuksissa menevän "taivaaseen"

deepndark
Seuraa 
Viestejä2648

Ei huolia Mind Controlista, meidän valtiot täällä Euroopassa pitää meistä hyvää huolta. VAI PITÄÄKÖ? Vai onko tämä aihe tuomittu ikuisesti kaappiin ja invidual targetit saa mennä salaisuuksiensa kaa hautaan?

Sinänsä mielenkiintoista että vuoden 2004 kun aloin kuulemaan ääniä, menin heti googlamaan nettiin "Mind Control" ja siellä oli miljoonia artikkeleita asiasta. Koska halusin varmistaa että mitä ne äänet tarkoittaa, lähetin kirjeitä parinkymmeneen eri sähköpostiosoitteeseen, mukaanlukien CIA, ihmisoikeusjärjestö ja suomen poliisi. En saanut yhdestäkään osoitteesta vastausta. Eli kyl sitä voi sanoa että tämä aihe on kaapissa. Eiks ihmiset uskalla puhua siitä?

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
deep'n'dark
Sinänsä mielenkiintoista että vuoden 2004 kun aloin kuulemaan ääniä, menin heti googlamaan nettiin "Mind Control" ja siellä oli miljoonia artikkeleita asiasta. Koska halusin varmistaa että mitä ne äänet tarkoittaa, lähetin kirjeitä parinkymmeneen eri sähköpostiosoitteeseen, mukaanlukien CIA, ihmisoikeusjärjestö ja suomen poliisi. En saanut yhdestäkään osoitteesta vastausta. Eli kyl sitä voi sanoa että tämä aihe on kaapissa. Eiks ihmiset uskalla puhua siitä?

Kiitos tästä. Nyt ymmärrän sinua täysin.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48946
deep'n'dark
Ei huolia Mind Controlista, meidän valtiot täällä Euroopassa pitää meistä hyvää huolta. VAI PITÄÄKÖ? Vai onko tämä aihe tuomittu ikuisesti kaappiin ja invidual targetit saa mennä salaisuuksiensa kaa hautaan?

Voi itku, "pitää huolta"...älä mene tuohon lankaan että heittäydyt/antaudut jonkin joidenkin huollettavaksi. Elä itsestäsi ulospäin generoiden. ei toisinpäin.

Mitä sinä oikein pelkäät? Kuolemaa? Voi vakuuttaa, me kaikki tulemme kuolemaan, sitä on turha pelätä itsessään. Heitä nyt helvettiin ne pelkosi ja sen ajatuksen että jonkun pitää sinusta huolehtia, kokeile seistä niillä kahdella jalalla ihan omin päin jotka sinulla on.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48946
deep'n'dark
Eli kyl sitä voi sanoa että tämä aihe on kaapissa.

Ne on vain siellä sinun omassa päässäsi, ymmärätkö, sinun oman mielen prosessien luomana.

Se päivä kun alat nauramaan noille ajaturakennelmillesi on ensimmäinen päivä parantumisen pitkässä ketjussa. Nyt olet niiden ajatusten vanki, totinen pelkääjä, vaviset kuin haavanlehti pienimmästäkin rasauksesta mielessäsi.

Kokeile, muuta Avatarisi; "High and bright" ? ja pistä auringon keltainen postiivinen pohja siihen ja vedä huoneesi verhot auki sepposen selälleen että valo pääsee sisään.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48946
deep'n'dark

Olenkin pohtinut että onko jokin taho niin "kaapissa" ja ajaa jotain omaa missioonia. Tyhmää että jos näin on.

Täyttä puutheinää, oman mielesi tuotteita ovat täysin, ota nyt vastuu noista luomuksistasi ja lopeta niiden luominen tähän paikkaan.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48946
deep'n'dark
Just. Kyllä se monta skitsofreenikkoa saattaa tuskastuttaa että he on semmosen leiman saanut.

Leiman saanut?

Sinähän generoit koko ajan itsestäsi uutta syytä jotta sinua voidaan "leimata", lopeta noiden juttujen generoiminen niin leimaaminenkin häviää. Tajuatko, teet leimaamisen itse olevaiseksi?

Oletko edelleen sokea sille missä sylttytehdas sijaitse ja kuka pyörittää sitä syltyytehdasta. Ja avustaakseni; se ei ole CIA

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48946
qaz

Eli oikeastaan me emme ole yksilöitä sanan varsinaisessa mielessä, vaan kopion kopioita... aina riippuen siitä missä ja kenen (millaisen) kanssa me vauvana ja lapsena kasvoimme.

Jaa, nytkö se on sitten taas jonkun toisen syy, eikö edes kerran hyväksyttäisi että tämä on omaa syytäni, edes kerran elämässä?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat