Seuraa 
Viestejä2754

Miten Thinkcentren saa päivitettyä Win 7:lle ym. nopeuslisää.

http://www.cityitservices.co.uk/Lenovo- ... m-8808-cto

Kuinka tuon Thinkpad T43 käyttis saadaan pelaamaan. Mikä on laturin jännite, 19 V?

http://www.manualowl.com/m/Lenovo/Think ... ual/312306

Mies kysyi kaiulta: Ostanko Nuhvin vai Majorin? ja kaiku vastasi: VAI MAJORIN!

Sivut

Kommentit (42)

Max Hunter
Seuraa 
Viestejä201

Onko kellään mitään tuntemusta pöytämallin Lenovosta, sellaisesta halvan puoleisesta, ei ollu kellään tutulla apuuuva?

Vaihdokas kirjoitti: Höh anteeksi. Yläpeukutin vahingossa Max Hunterin kommenttia. Ei olisi ollut aihetta. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Max Hunter
Seuraa 
Viestejä201

Nyt on Lenovo pöytämallinkone tulilla, ei ole vielä paljoo kokemusta sain yhdistettyä verkkoon nyt päivittää updaten päivityksiä, vanhalla raadolla tässä skriivaan.

Hemmetin hiljainen ainakin on ei juuri tuulettimet huuda.

Win 8,1   8G fyysisellä muistilla en ole vielä saanut tuntumaa miten pelittää esim. pelejä.

Teran kovalevy.

Vaihdokas kirjoitti: Höh anteeksi. Yläpeukutin vahingossa Max Hunterin kommenttia. Ei olisi ollut aihetta. Sori.

Max Hunter
Seuraa 
Viestejä201

Saas nähdä minkälainen tulee tämä olemaa näin edeltäjäänsä, on ainakin samaveoinen, joskin 8,1 järjestelmä on hankala, peruskäytössä ei kuitenkaan ongelmaa, kun käyttää normaalia työpöytänäyttöä.

Alussa tuotti ongemia löytää miten siihen saa päivitykset, sekin selvis.

Levytilaa on kyllä riittävästi.

Kaikkia kikkoja en tietenkään ole vielä oppinut, muijakin alko jo mököttää, kun kone vei kaiken huomion enkä kuunnellut mitä asiaa sillä olis ollu, ei sentään lätenyt vielä ainakaan livohkaan.

Max Hunter
Seuraa 
Viestejä201

No onpas kone, ei ole minun vehje mitään tuon rinnalla, kauheet on ritilät kyljessä minkähän  kokoiset ropellit pitää ilman liikkeellä.

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1737

Kootkaa itse koneenne jos haluatte rahoille vastinetta, nuo merkkikoneet on koottu halvimmista Kiinan romuista mitä löytyy ja lyöty vielä reilut katteet päälle. Saksasta osien tilaus ja kotona kasaa, ei ole rakettitiedettä ja apua on netti pullollaan.

Tuonne asianmukainen kysely osista niin foorumilaiset jopa linkittää kaupat mistä voi osat tilata:

linkki

Lenovoja voi käyttää verkonpainona.

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Max Hunter
Seuraa 
Viestejä201

On tämä uusi kone selkeesti tehokkaampi nopeemmin vaihtuu sivut kun vahalla 4 G muistilla.

Tässä on opettelemista tään käyttämisissä win.  8,1 mutta kun käyttää perinteistä työpöytää eroa ei juurikaan ole, sammuttamisenkin sujuu helposti, käynnistyy muuten salaman nopeesti pitäis kattoo melkein aikaa ens kerralla, entisellä meni 50-60 sekunttia joskus mittasin.

Aivan äänetön vekotin tuntuu, ettei siellä pyöri mitään.

Lenovo näyttäsi olevan ihan kelpo kone.

Ei ole huono Aserikaan, vuodesta vuoteen tahkosi mullakin.

Max Hunter
Seuraa 
Viestejä201

No kyllä olen sen verran koneitten kanssa pelannut, että tiedän milloin kone on horrostilassa ja milloin sammutettu.

Ehkä tuo salamannopea oli väärä ilmaisu, mutta kun vertaa entiseen ero on hirmuinen, jos muistan aamulla otan aikaa, kun käynnistän on ainakin kerennyt enimmät "löylyt" hälvetä.

kiitos vaan linkeistä mutta olen googlannut kaiken mahdollisen 8,1:tä ja koneessa itsessään on vinkkejä ja ohjeita kunhan vaan ymmärtäisi kaiken lukemansa.

Noita sovellutuspalikoita olen laitellut / vaihdellut jotta silläkin käyttäminen tulee pikkuhiljaa tutuksi.

SamBody
Seuraa 
Viestejä6456
ovolo

Ei kai kukaan enää 2010-luvulla enää oikeasti sammuta työasemaa käyttämättömyyden vuoksi?

Eli ainahan nämä "aukeaa" joko sekunnin murto-osissa (sleep) tai muutamissa sekunneissa (hibernation).

http://www.vapaakielivalinta.fi/
http://www.sananvapaudenpuolesta.fi/
Tunnustan poikkeavuuteni: perustan näkemykseni enemmän omaan ajatteluun kuin auktoriteetteihin.

Max Hunter
Seuraa 
Viestejä201
SamBody
ovolo

Ei kai kukaan enää 2010-luvulla enää oikeasti sammuta työasemaa käyttämättömyyden vuoksi?

Eli ainahan nämä "aukeaa" joko sekunnin murto-osissa (sleep) tai muutamissa sekunneissa (hibernation).

Kyllä minä niin vanhan aikainen olen, että yöksi sammutan, eikä se ole mulle "työasema" sammutan myös jos poistun kotoa.

Joo katsoin aikaa aamulla kun avasi koneen 18 sekunttia meni kun tuli kirjautumis sivu esiin, se riittää minun kiireille.

---
Seuraa 
Viestejä3561
Mr Bauglir

Kootkaa itse koneenne jos haluatte rahoille vastinetta, nuo merkkikoneet on koottu halvimmista Kiinan romuista mitä löytyy ja lyöty vielä reilut katteet päälle. Saksasta osien tilaus ja kotona kasaa, ei ole rakettitiedettä ja apua on netti pullollaan.

Tuonne asianmukainen kysely osista niin foorumilaiset jopa linkittää kaupat mistä voi osat tilata:

linkki

Lenovoja voi käyttää verkonpainona.

Jos et ole alan harrastelija ja rauta ei varsinaisesti niin paljon kiinnosta, niin ei järjen hiventäkään.

Itse älysin joskus aikoinaan antaa periksi ja sanoin tutuille, että voin lähteä seuraksi kikanttiin tai johonkin verkkokauppaan katsomaan, että tulee järkevä kone. Tutut ja meikäläinen ovat molemmat päässeet helpommalla. Itse kyllä kasaan omat koneeni, muta mä nyt olenkin kartalla niistä.

Lenovot ihan ok masiinoita, niiden mukana tuleva ThinkVantage System Update sovellus päivittää ajurit ja BIOS-versionkin tarvittaessa muutamalla klikkauksella.

Mitä tulee tuolle "rahoille vastinetta" näkemykseen, niin ei normikäyttäjä huomaa mitään eroa onko se 500€:n kone osista kasattu vaiko marketin Lenovo. Takuutilanteissa sitten alkaakin herkästi tämä "rahoille vastinetta" souvi, kun jonkun pitäisi diagnostisoida ensin se viallinen komponentti(ellei halua huollon laskuttavan siitä) ja sitten sen jälkeen lähettää se takuuvaihtoon etc. Ei todelakaan maksa vaivaa. Toinen joka kaventaa kasatun ja merkkikoneen välistä hintaeroa on Windows lisenssin hinta. Koneen kasaajathan tietenkin warettavat sen, niin säästävät siinäkin, mutta normikuluttaja haluaisi varmaan ihan laillisen lissun. Ei taida saada OEM lissua edes alle satasella.

Sitten on se, että jollekin normikäyttäjälle (sori vaan) kun vie sen kasatun koneen, niin vuoden päästä se soittelee kun on hidas, koneessa on vaikka ja mitä asenneltu ja kirsikkana kakussa jotain toolbareja sun muita, siinä sitten voit kokea tyytyväisyyttä että sait aikoinaan saksasta tilaamalla samaan rahaan 15% enemmän tehoa irti. Way to go!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat