Seuraa 
Viestejä27432

Kuulemma tulee muutoksia. Palstalle siis. En muista mistä kuulin, oli varmaan jossain toisessa ketjussa täällä... Ja vissiin niistä muutoksista ei ole tarkempaa tietoa (?). Joten aattelin, että listataanko tähän mitä kaikkia muutoksia pitäis tulla/saaha/olla. Vois vastata kysymyksiin:

1. Olisiko joku toinen alusta parempi kuin tää nykynen?
2. Olisko joku toinen rekisteröitymiskäytäntö parempi ku tää nykynen?
3. Olisko joku toinen aiheiden ryhmittely parempi ku tää nykynen?
4. Olisko joku toinen suurempi tekstinkirjotuslaatikko parempi ku tää nykynen?
5. Olisko joku toinen moderaattori (mainitse nimimerkiltä!) parempi ku nää nykyset?

Tuossa kysymyksiä mitä mulla tulee mieleen. Ite vastaan että:

1. EOS
2. Joo
3. Joo
4. Joo
5. Ei

En jaksa vielä perustella varsinkaan kun ei kai nyt minun mielipiteeni ketään kiinnosta vittujakaan, perustelen sitte jos tulee jälkipuheita.

Tiedän myös sen, että monista noista em. aiheista on keskusteltu useissa yhteyksissä ja joistain on jopa oma ketjunsa. MUTTA nyt tämän ainuan kerran ku kukaan ei vielä tiedä oikeastaan mistään mitään niin käytetään tilaisuus hyödyksemme ja yritetään saaha äänemme kuuluviin. Kaikkien maiden mielipidekirjoittelijat liittykää yhteen!!! Olisi myös hyvä saaha näitä hyviä ja huonoja puolia yhteen ketjuun kun en usko että mode jaksaa niitä vanhoja sentään niin paljo kaivella...

Joten pitemmittä puheitta toverit, kertokaa mielipiteenne em. aiheista ja tuokaa esiin sellaisia joita itse en tässä pöljyyttäni hoksannut mainita.

Mulla on kissa nykyään, sen nimi on Meemi.

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (268)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Niin sitä vaan että wattafak se tämänki kanssa on? "Pahoittelut, mutta et voi käyttää hakutoimintoa tällä hetkellä. Hakujen välillä on oltava vähintään 30 sekuntia." Jos tulee joku uudistus niin toivottavasti siihen sisältyy toimiva hakuvehe. Menee kyllä hermot tuon kanssa rassatessa.

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006

1. Asiantuntijat sanokoot. Mun käsittäkseni tämä on hyvä mutta olenkin vain sivustaseuraaja.

2. En tiedä paremmasta mutta sen verta itseperverssi olen että olishan se hauska omalla naamalla olla. Tai sitten vaan omalla identiteetillä kirjautumuinen ja loput nimimerkillä.

3. Varmaan viestien määrästä eri osastoille jokainen voi nähdä jotain. Siis että pitäiskö säätää vai ei.

4. Ei

5. Mun käsittääkseni nimimerkki jees on niin kova jätkä etä se ei tartte edes työkaluja mihinkään kun se vaan tekee tieteenkin paremmin kuin kukaan niin se varmaan on paras siihen moderaattorihommaankin sitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Vatkain

Tuossa kysymyksiä mitä mulla tulee mieleen. Ite vastaan että:

1. EOS
2. Joo
3. Joo
4. Joo
5. Ei

Se pitää vaan jälkikäteen sanoa että jos sä kerta kysyt ni miksi itte oot saatanan laiska vastaan?
Täällä porukka raapii päätänsä tosissaan ja soittelee kavereilleen peloissaan mutta Vatkain se vaan jättää vastaamatta tyyliilä jaa ei tyhjää poissa.

Anteeksi vatkain kun musta tuntuu että mä alan kuulostaa vanhemmalta tollolta. Mutta mulla on kyllä syyni..

Tuo 30 sekunnin odotus pois.
Etsi toimintoon random-nappula, jolla löytyy satunnaisia ketjuja. Moni hyvä ketju on kuollut alkuunsa jostain syystä.
Isompia kuvia pitää saada mahtumaan.

[size=50:g1nrd5lx]Poistin pari viestiä.[/size:g1nrd5lx]

Ottakaa tässä keskustelussa huomioon, että koko lehden toimituksellinenkin alusta saattaa muuttua keskustelualustasta puhumattakaan.

Tässä muutama esimerkki siitä, mihin suuntaan voidaan ehkä mennä:

Skepsis, Suomi24, Sanaristikot, Hesari, Vauva, Bridge.

Osa sellaisia, joissa itsekin olen jonkinlaisessa roolissa, osa sellaisia, joissa en koskaan vieraile (tähän semmonen punastuva hymiö, mutta koska en hymiöitä koskaan käytä, niin olkoon).

Osassa noista voi jopa valita millaisen näkymän haluaa itselleen aina saada (Skepsis ainakin, valitse näkymä-painikkeesta). Osa vaatii rekisteröitymisen, ja lehden tilaamisen (Hesari vissiin). Osaan voi kirjoittaa jopa ilman rekisteröitymistä, ainakin joillekin alueille (Vauva). Joillekin kirjoitusoikeudet ovat täysin vapaat, mutta kirjautuakin voi (Suomi24). Joihinkin voi liittää kuvia, ja joistakin saa linkkien osoitteet helposti (Bridge ja tämä Tiede ja muut tällä phpBB alustalla toimivat). Osa noista on sellaisia, joihin ei edes linkkiä voi liittää (Sanaristikot).

Tutustukaa!

Kirjo on laaja. Nyt on sana vapaa. Kirjoittakaa, mitä ominaisuuksia haluaisitte mukaan. Toimitus kyllä lukee palstaa ja varsinkin tätä alakertaa.

Lisään äänestyksen tähän aiheeseen, kun saan riittävästi siihen sopivia ehdotuksia (sen pitää olla kerralla oikein, koska sen muuttaminen tyhjentää kaikki aikaisemmat tulokset). Nyt, kun on vielä (ehkä) mahdollisuus vaikuttaa, niin mielipiteitä kehiin.

Mitkä ovat ne vähimmäisvaatimukset, joita haluasitte?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Vatkain

1. Olisiko joku toinen alusta parempi kuin tää nykynen?
2. Olisko joku toinen rekisteröitymiskäytäntö parempi ku tää nykynen?
3. Olisko joku toinen aiheiden ryhmittely parempi ku tää nykynen?
4. Olisko joku toinen suurempi tekstinkirjotuslaatikko parempi ku tää nykynen?
5. Olisko joku toinen moderaattori (mainitse nimimerkiltä!) parempi ku nää nykyset?

1. Nykyinen alusta on ihan hyvä.
2. No sehän täytyy tehdä vain kerran, joten mitä väliä.
3. Nykyinen on ihan hyvä.
4. Nykyinen toimii.
5. Nykyiset ovat hyviä. Jos lisää modeja halutaan tai nykyiset modet itse kaipaavat lepotaukoa, niin vaikkapa jo kertaalleen mainittu jees voisi olla hyvä, ehkäpä hymiölauri, vatkain, DedMoroz, Neutroni, barbaari...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
Barbaari
Isompia kuvia ois hyvä saada lähettää foorumille.

Ehe, ehe

Jos vaikka laittaa linkin ja sitä kautta käy sen isomman kuvan kattomassa, niin ei mene nää "raamit" ikävästi sekasin. On kuiten hotlinkkei neet kuvat joka tapauksessa.

Tuosta on ollu tosiaan valitusta, kun osa sivuista katoaa joillain selaimilla ikävästi pois näköpiiristä liian isojen kuvien tai pitkien linkkien takia. Eli siis nykynenkin sallittu kuvakoko on liian iso toimivuuden ja luettavuuden näkövinkkelistä katsoen.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Kuvakoko on hyvä mutta en edes usko siihen ettäkö foorumiksi voisi tulla jokin sellainen johon ei saa linkkejä pastettua. Siinähän menisi vähän niinku koko idea. Eli linkkien pitää saaha olla!

Hämmentää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
Aweb
1. Nykyinen alusta on ihan hyvä.
2. No sehän täytyy tehdä vain kerran, joten mitä väliä.
3. Nykyinen on ihan hyvä.
4. Nykyinen toimii.
5. Nykyiset ovat hyviä. ...

Jep.

Ite laittasin ehdolle 49:n ja Stingerin.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845

Kokemusperäisesti oletan, että huonommaksi menee. Asennoidun jo valmiiksi jättäytymään seurastanne. Edellinen "uudistus" oli sellainen farssi ettei pahemmasta enää väliä. Muilla mediataloilla on myös varsin hupaisia esityksiä ollut "uudistuksissaan". Kustaan kursailematta asiakkaiden kenkiin.

Kun päästään seuraavaan talouskuplaan, pistän vanhat mediatalot myyntilaitaan järjestään jokaisen. Kalma haisee liikaa. Murroskausi.

- Ubi bene, ibi patria -

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401

... niin, tuli mieleen vaan sellanen, että olis kiva, jos ketjuista vois saaha sellasen tallenteen itelle niin mahdollisesti halutessaan, niinko kerta raapasulla, vaikka sivuja olis sata, mikä alkas sitten siitä ensimmäisestä viestistä päättyen viimeseen. Ja sitten kans sellanen vaihtoehtoinen malli siihen rinnalle, että jos ketju vaikka jatkuu, niin vois sitte määritellä ne tallennettavat sivut. Tai edes toi, että tallenna sivut 1-12, ja se menis sitte laakista jakeluun eikä sivu kerrallaan, niinko nyt (tai viimeksi kun mitään kokeilin).

Vai voiko jo nyt noin tallennella?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat