Seuraa 
Viestejä45973

Itse olen tavannut Oscar Niemeyrin, Hillary Clintonin ja Woody Alllenin.

Hillaryn tapasin espoolaisessa alihankkijayrityksessä. Sattumalta menin sinne naisten omistamaan yritykseen samaan aikaan kun Hillary oli paikalla. Woodyn näin joskus vuonna 80- jneTuusulassa Halosenniemessä. Oscarista jo aiemmein kirjoitin.
Repikää siitä tollot.

Sivut

Kommentit (139)

Vomies
Seuraa 
Viestejä2888
Rere

Hillaryn tapasin espoolaisessa alihankkijayrityksessä. Sattumalta menin sinne naisten omistamaan yritykseen samaan aikaan kun Hillary oli paikalla. Woodyn näin joskus vuonna 80- jneTuusulassa Halosenniemessä. Oscarista jo aiemmein kirjoitin.
Repikää siitä tollot.

Mitä sie teit heie kans?

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vomies
Rere

Repikää siitä tollot.

Mitä sie teit heie kans?

No sen verran olin ällistynyt sattumalta tapaamistaseni Hillarysrtä, että kun Kaija P. minut hänelle esitteli, osasin sanoa vain jotain "nice to meet you". Woody Allenin kohtasin aikoinaan Halosenniemessä Tuusulassa. Oli silloin vielä Mia Farrowin kanssa eli kaksi julkkista tuli samalla kertaa nähtyä.

Oscarin taas tapasin ihan tarkoituksella. Kun kuulin, että hän on sukulaisten sukulainen, pyysin audienssia ja sainkin. Miekkonen on jo yli sata vuotta vanha, mutta edelleen terävä kuin partaveitsi ja edelleenkin kova kommunisti. Hieno kokemus kuitenkin oli jutella pari tuntia viime vuosisadan parhaan arkkitehdin kanssa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_Niemeyer

syytinki
Seuraa 
Viestejä9469

Esa Pakarisen ja Masa Niemen.

Olavi Virta tuli kerran vastaan tyhjällä tiellä - aamusella - ja morjensti, vaikka ei tunnettukaan. Taisi tulla naisista.

Olen kätellyt Väyrystä ja ainakin kolmea ministeriä. Jaa muuten - olen ohimennen tavannut Aweb:n idolin Lauri Vaaran.

Anomalia
Seuraa 
Viestejä1784

Esko Ahon ja Tarja Halosen. Ja Aake Kallialan. Hän pysäytti kerran auton kohdelleni ja kysyi tietä. Jälkeenpäin tajusin neuvoneeni jonkin verran väärin.

Olen myös itse ollut televisiossa ja radiossa.

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337

Jos tapaaminen on semmoinen, että sanotaankin jotakin, eikä vain nähdä, että oho julkimo tuolla kävelee, niin Juha Miedon, Kalevi Hemilän ja jonkun poliitikon, jonka nimeä en enää muista.

edit. Niin ja puolet Klamydian pändistä. Juteltiin aika pitkäänkin keikan jälkeen.

edit. Tämä ei ole tapaaminen, mutta hauska tarina. Ysikymmenluvulla, Torniossa asuessani kävelin useasti uutta kevyenliikenteensiltaa Torniojoen yli keskustaan. Monesti käveli vastaan sellainen rillipäinen pitkätukkainen sälli. Senverran pienet kuviot on Torniossa, että jäi naama mieleen, kun kerta tuli vastaan aina samassa kohtaa samaan aikaan. Meni monta vuotta ja tuli eurovision laulukiplailut, joissa Rovaniemeläinen poika lauloi rock musiikkia hirviönaamarissa ja voitti. Vähäsen myöhemmin juorulehti Seitsemän päivää julkaisi hänen oman naamakuvan ilman lupaa ja näin sen lehtihyllyssä, että oho! Tuo sama poika, joka tuli aina samassa kohtaa sillalla vastaan! Sitten kuulin, että Lordi opiskeli taiteita Torniossa siihen aikaan ja siellähän on kuvataiteenkin oppilaitos. Ja kaiken paras. Meerillä on seinällä Lordin nimikoitu juliste. On vain yksi Meerin grilli ja sen kaikki tietää. Sen nimi ei edes ole oikeasti Meerin grilli, vaan Ponkalan grilli, mutta Meeri on omistaja ja siksi sanotaan, että mennään Meerille.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Rere

Repikää siitä tollot.

Miten tuosta voi repiä tolloja?

Vomies
Rere

Repikää siitä tollot.

Mitä sie teit heie kans?

Antoi persettä ..
Reren typeryys kasvaa näköjään ekspotentiaalisesti päivä päivältä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Rere
Vomies
Rere

Repikää siitä tollot.

Mitä sie teit heie kans?

No sen verran olin ällistynyt sattumalta tapaamistaseni Hillarysrtä, että kun Kaija P. minut hänelle esitteli, osasin sanoa vain jotain "nice to meet you". Woody Allenin kohtasin aikoinaan Halosenniemessä Tuusulassa. Oli silloin vielä Mia Farrowin kanssa eli kaksi julkkista tuli samalla kertaa nähtyä.

Oscarin taas tapasin ihan tarkoituksella. Kun kuulin, että hän on sukulaisten sukulainen, pyysin audienssia ja sainkin. Miekkonen on jo yli sata vuotta vanha, mutta edelleen terävä kuin partaveitsi ja edelleenkin kova kommunisti. Hieno kokemus kuitenkin oli jutella pari tuntia viime vuosisadan parhaan arkkitehdin kanssa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oscar_Niemeyer

No ei oo järin jännittävä elämä ollu sullakaan...

syytinki
Seuraa 
Viestejä9469
Anomalia++
Esko Ahon ja Tarja Halosen. Ja Aake Kallialan. Hän pysäytti kerran auton kohdelleni ja kysyi tietä. Jälkeenpäin tajusin neuvoneeni jonkin verran väärin.

Olen myös itse ollut televisiossa ja radiossa.

Tuo nyt vielä mitään.

Tapasin määkin Esko Ahon. Kaustisten K-kaupassa osuttiin samaan hyllyväliin. Sitäpaitsi olen kortteerannut Tunkkarissa muutaman päivän.

Telkussa en ole tainnut olla, mutta vaimo on. Ei ite edes huomannu. Käveli kartsalla ja sattu kuvaan ja vielä sattumampi, satuin huomaamaan sen 5 sekunnin pätkän.

Jaa helkutti, olenhan ollut ratiossakin, ainakin kerran. Poliisitkin on joskus perään kyselleet.

No halvattu, kun nyt aletaan muistella. Olen nähnyt ympäristöministeri Bärlund:n kalsareillaan ja muutenkin taidettiin joku sana vaihtaa.

Mä näin kerran Juha Miedon 1990-luvun alussa mainostamassa Cittarissa jotain tuotteita. Ajattelin silloin, että kylläpä ollaan laman kourissa. Ahdisti.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337

Kirveitä esitteli Mietaa Tampereen säästötexissä Torniossa.

Ainiin höpisin jotaki tosi huonoa ratiossa minäkin kerran. Yksi tuttu tunsi vielä äänestäki. Itse en edes kuunnellut koko ohjelmaa

edit. Niin ja velipoika oli perheineen telkkarissa Kuningaskuluttajan haastateltavana. Joo ei ole niin ihmeellinen asia tavata julkimo tai olla telkkarissa. Muutenkin jos minun kohdalle osuu joku julkinen henkilö, niin olen aina ihan tavallisesti. Jos ei ole asiaa, niin olkoon rauhassa.

edit. Yksi suomen kuuluisimmista muusikoista on muuten minun pikkuserkku. Enpä kerro kuka.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat