Maailmankaikkeuden avoin Jari Sillanpää

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voiko kaappi-homo olla oikeasti avoin rakkauden murtamissa haastateluissa. Kuinka homo ei tuo ex-poikaystäväänsä kaapista edes kaapin vierelle hetkeksi?

Kaikki maailmankaikkeuden homot ja hintit yhtykää Jariin; Jari on avoin kaikelle ja kaikille.

Juha Miedon seksuaalisuus on alkanut epäilyttämään, sillä hänellekään ei ole vaimot kelvannut sen kulissiavioliiton loputtua surullisella tavalla. Minä pelkään, pelkään uniani, joissa karvainen Juha Mieto kiipee selkääni ja samalla Jari S suutelee niskaani.

Jos Jarin keikkaliput ei käy kaupaksi, niin kannattaisi rueta keikkailemaan SETAn pileissä

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija
Volitans
Minulle on jäänyt epäselväksi, että kuka tämä Jarin rakas oikein oli - siis oliko nainen vai mies?

Tietääkseni Hurri ja kaiken huipuksi täys hinttari, ei siis mikään bi-seksuaali

Vierailija

Itse ajattelen, että säikeen aloittaja itse potee ankaraa homoutta, jonka yrittää epätoivoisesti torjua pois mielestään. Koska homous on niin vahva, on hänen alati sitä torjuttava eli siis se on alati hänen mielessään. Tämä saa hänet näkemään homoutta kaikkialla, ja homous saa hänen ajatuksissan valtavan hahmon joka hänen sielussaan jostakin kumman syystä muotoutuu Juha Miedon näköiseksi.
Itse neuvoisin aloittajaa antautumaan luontaisille taipumuksilleen ja astumaan reipaasti anaaliseksin maailmaan. Sieltä varmaan löytyy ystäviä, sekä pieniä että isoja. Huomenna vain rohkeasti kauppaan ja sieltä iso vaseliinituubi matkaan. Kyllä se siitä.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Gideon

Onkos lapasorsa saanut Mengele-äänestyksessään nokkaansa, kun on ihannoinnin kohde näin vaihtunut?

Vierailija
Volitans
Gideon

Onkos lapasorsa saanut Mengele-äänestyksessään nokkaansa, kun on ihannoinnin kohde näin vaihtunut?

Ei alkuunkaan, ajattelin laittaa jotain uutta vanhan tilalle. Harrikka ja Pete sopivat siihen tarkoitukseen sangen hyvin.

Vierailija
James Branleur 2
Gideon
Deus Ex
Jari on hermafrodiitti.

Niin kai se sitten on.

joudun ikäväkseni toteamaan ystävästäni jarista että hän on aivan umpihinttari vaikka te häntä hermafrodiitiksi olitte ylentämässäkin.

Monasti olen kuullut tuon jutun, että Jari olisi hinttari, mutta en ole uskonut sitä. Kerran kuulin sellaisen jutun, että Jari ja Marko Bjustöm seurustelisivat, mutta ajattelin sen olevan ihmisten kateuden siivittämä vale.
Monasti olen epäillyt, että Jarin sanotaan olevan hintti, koska häne ulkonäkönsä on homomainen.

Vierailija

Lähetetty: Kes Hel 22, 2006 3:55 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

No niin, kevätkin on tulollaan ja Gideonille pukkaa taas maniaa.

Pyydä modea laittamaan itsesi banniin ja aloita tasaavien syönti.

Muuten porukka hermostuu ja IsoJussi tulee ja toruu. Sitte sinua rupea vainotuttamaan ja pelottamaan, syydät tänne lisää menkeellisiä juttujasi ja joudut taas osastolle.

Etkö ole jo oppinut, mihin olet menossa. Tää on nähty jo niin monta kertaa...

Vierailija

Aidon Mummon kirjoituksia olen aina ilolla lukenut ja niistä pitänyt. Välistä samaa-, välistä eri mieltä.

Vale-Mummo on mielestäni epämiellyttävä.
Uskon, että jos kirjoittaa tahallisesti toisen ihmisen nimimerkillä ilkeästi, kanssaihmiset eivät hyväksy sitä.
Tiede.fi-palstalla on niin monta Mummon ihailijaa ja rakastajaa, ettei Mummo tiedäkään.
Me varmasti saamme kiinni vale-Mummon
Me Pohojammaalla oomme aina myös tiennehet, mitä niitten roistojen kans on järkevää tehejä.
Met tiejetähän, ei teijän tartte huolestua.

Vierailija

miksi te nuoret pelkäätte niin kamalasti sellaista seksuaalisuutta, joka eroaa omastanne.
hyväksyn itse kaikenlaiset seksuaaliset ja muutkin taipumukset.
olen naimisissa, minulla on kaksi aikuista lasta ja aviopuoliso eri sukupuolta.
mutta rakkaus ei ole kiinni sukupuolesta, hyväksytään, HERRANJUMALA>; HYVÄKSYTÄÄN kaikki, jotka vain haluavat toisiaan rakastaa

Vierailija

No sanonpa nyt suoraan, että vittu että oli paska aloitus threadille. En näe mitään syytä, miksi Jarpan vuodatus olisi ollut jotenkin dramaattisempi, uskottavampi tai muuten vain paljon merkittävämpi, jos hän olisi nimeltä toisen osapuolen maininnut. Mitäs helvettiä se meille kuuluu muutenkaan? Jos olisit itse superjulkun salarakas, tuskin haluaisit suhteen jälkeenkään tulla sen enempää julkisuuteen.

En tiedä Jartzan motiiveja vuodatukselleen, mutta pidän ihan kunnioitettavana, ettei repostellut nimiä tai muita yksityiskohtia julkisuuteen. Jos miehellä on paha olla ja haluaa siitä koko Suomelle kertoa - ja saa siitä vielä rahaa - niin ihan vapaasti. Mukavastihan tuota tukea on kai tullutkin, niin julkimoilta kuin faneiltakin.

Ja mitä tulee aloittajan kaappihomous aiheeseen, tuskin se kaapista ulos tuleminen siitä helpottuu, että pistää liikkeelle noin typeriä ja umpimielisiä juttuja. Henkilökohtaisesti minulle on harvinaisen yhdentekevää, mitä sukupuolta, ikää, rotua tai muuta ominaisuutta tuo Jarin valittu edusti.

[size=75:1c6nm2kn]Ps. Jos ei edes tiedä, mitä eroa on seksuaalisilla suuntautumisilla ja hermafrodiitilla, niin kannattaa jättää aihe sikseen ja lueskella vaikka niitä postimyyntikuvastoja.[/size:1c6nm2kn]

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Päivän mauton:

Pusi pusi Marco ja Jari ajoivat muutama vuosi siten Porin suunnalta kohti Turkua. Ajaessaan Marco huomasi riista-aitaan päästään kiinni jääneen hirven ja ei voinut vastustaa kiusausta, vaan pysäytti auton ja kävi pikaisesti penemassa hirveä. Kun toimitus oli ohi Marco tokaisi Jarille: "Ok, sun vuoros!", jolloin Jari ryntäsi oitis paikalle ja työnsi päänsä riista-aitaan.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Yhdyn täysin -GZ-:n osuvaan kommentointiin aiheesta. Sillanpäähän tässä rikkoo kahta normia: hetero-oletusta ja julkkiksille suorastaan sairaalloista tarvetta käydä parisuhde-/perheterapiaansa iltapäivälehtien lööpeissä vuoropäivin. Jos joku oikeasti niin välittää, onko Jari kaapissa vai ei tai homo, biipoika vai peräti femme-osapuoli niin kirjoittakoon siitä Jarille itselleen avoimessa kirjeessä ja voivotellen heterouden ylemmyyttä homouteen nähden. Sitähän tällainen jeesustelu käytännössä on.

Voi kuulostaa joillekin omituiselta, mutta heterot eivät ole ainoita, joilla on herkkä ja rikas tunne-elämä.

Karita Tuomola on ainoita muita julkimoita, jotka ovat pitäneet turvan kiinni yksityiasioistaan aika pitkälle. Kunnioitettavaa.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat