Seuraa 
Viestejä13176

Olin kaljakuppilassa veljen kanssa ja keksin että jos vuokraa autonsa vaikkapa 50 euron päivähintaan niin tankkiin voi jäädä bensiiniä vuokralaiselta niin itse ei tarvitse enään ostaa bensaa ollenkaan.

Auton voi vuokrata vaikka 5 päiväksi, niin ihan varmaan vuokraaja joutunee ostamaan bensaa ja sitä voi olla jäljellä vielä kuudentena päivänä kun itse menee kauppaan ostoksille.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Volitans
Vuokra-autothan kannattaa aina palauttaa vähemmällä polttoaineella. Ovat ne hintaan mukaan laskeneet kuitenkin.

Vuokra-autot palautetaan mahdollisimman täydellä tankilla tai maksetaan erotus joka on enemmän kuin hinta pumpulta. Noin on ainakin välimeren rannoilla ollut isoissa ketjuissa.

Kerran on Suomessa vuokra-autoa käyttänyt, mutta se meni vastapuolen vakuutusyhtiön piikkiin, joten en osaa siitä sanoa.

tiäremiäs
Olin kaljakuppilassa veljen kanssa ja keksin että jos vuokraa autonsa vaikkapa 50 euron päivähintaan niin tankkiin voi jäädä bensiiniä vuokralaiselta niin itse ei tarvitse enään ostaa bensaa ollenkaan.

Sitten pitää vielä löytää joku joka suostuu vuokraamaan auton jonka tankki ei ole täynnä viidelläkympillä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat