Seuraa 
Viestejä45973

Olen omasta mielestäni saanut (jälleen) hyvän ajatuksen. Nyt vaan kirjasta, jota myytäisiin kuin leipää.
Kuinka myyn ideani kustantajalle? Kuinka vältän ideavarkauden? Kirja vaatisi myös ulkopuolisten kirjoittajien ja kuva-arkistojen käyttöä.

Kommentit (4)

Olen omasta mielestäni saanut (jälleen) hyvän ajatuksen. Nyt vaan kirjasta, jota myytäisiin kuin leipää.
Kuinka myyn ideani kustantajalle? Kuinka vältän ideavarkauden? Kirja vaatisi myös ulkopuolisten kirjoittajien ja kuva-arkistojen käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
syytinki
Seuraa 
Viestejä9469
etunimisukunimi

Luulisin tuota CE:n ohjetta oikeaksi.

Mitä tulee noihin iteavarkauksiin, niin eikös nuo lainaukset yleensä ja hyvän tavan mukaan osoiteta lainauksiksi ja keneltä. Opuksen lopussa on sitten vielä lähdeluettelo.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922

Jörn Donnerilta kysyttiin telkkarissa, miten hän voi tuottaa uuden kirjan vuodessa. Sanoi että:"Kun kirjoittaa vaikka sivun päivässä, tulee vuodesa 365 sivuinen kirja valmiiksi."

Lierikki Riikonen

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat