Seuraa 
Viestejä13176

Miten kannattaa vähentää stressiä ja miten voi siitä päästä eroon.

Onko kenelläkään vinkkejä?

Sivut

Kommentit (18)

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907

Se on tehnyt minulle todella rumia juttuja Ei enää hallitse. Lähesty ja ratkaise ongelmasi toisen reitin kautta. Helpommin sanottu kuin tehty.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

Sienestys elokuun lopusta lokakuuhun (etelässä pitempääkin) jeesaa. Pilven poltto ja pamit myös. Meditointiakin olen kokeillu ja se toimii, mutta stressaantuneena siihen ei oikeen ole hirveästi luottoa. Yksi tapa on pistää kaikki paskaksi, vaihtuu agressio häpeäksi. Viina ei oikeen auta.

Noi mun moklobemidit on kanssa jänniä nappeja. Ihan ku vetäis sieniä kun annostelee reippaasti, muttei liikaa. Snadia hallusinaation poikastakin havaittavissa välillä.

..Kyllä uusin respan. Pamejakaan en ole uusinut, kun ei pahemmin kiinnosta kuin persaukisena. Se on niin helppoa. Näitä voi syöttää myös jengille ni ei mee kaikki rahat urpojen kitusiin, kun ei ole mitään rajoja. Samoin kun itsekkin ottaa vaikka DMT:tä tms tryptamiinia, niin johan kolisee, kun on akuuttii serotoniinisyndoomaa jo muutenkin.

Ei tarvii ees ostaa btw harmalaa. (Joskus vedin (ayahuascaa ja se oli ihan paskaa. Siis se skeida. Ei oo enää inhibiittoreista kiinni )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mutta noin ihan mäkikuismaa suosittelen, tai keltamoa. Joskus sain niistäkin sellasta skeidaa niskaan skidinä valtion hoteissa ettei ole tosikaan.

Vierailija
timpuri
Pitäiskö siis tarjota överit ni loppuu vittuilut?

Mitkä vitun vittuilut? Kyllä siinä pitää viedä toinen outer limitseille (no pun intended) jos ei muuten hiffaa. Parempi se on kavereitten kesken kuin yksin himassa tai jonkun juntin kanssa joka löytää sut kuolleena vierestään.

Oon kyllä opettanut teinejä sienestämäänkin. Lähinnä sen takia että ne oli siellä.

Vierailija
timpuri
"Oon kyllä opettanut teinejä sienestämäänkin. Lähinnä sen takia että ne oli siellä"

Osaaks ne sinne jos niitä ei vie autolla???

Vaikka ootki tollanen pelle, niin kyllä niillä on mopedit ja mopoautot. Lisäksi julkinen liikenne toimii täällä ihmisten ilmoilla ihan kiitettävästi. Pääsee ihan taajamillekin kätevästi.

Sulla ei ole mitään hajua mistä sä puhut. Kuvittelet että ihmiset on niin uusavuttomia, ettei ne itse löydä perille, jos joku ei heitä opasta. Aina löytyy mesta, mutta joskus voi tulla väärä sato koriin.
Laitoksissa ollessani sain kyllä kuulla kauhutarinoita vääriä sieniä syöneistä pikkupojista niiltä työntekijöiltä. Sen verran oli tunnereaktiota mukana, etten epäile tarinaa, eikä sillä ole väliä valehdeltiinko vai ei. Totuus ei ole paskankaan arvoinen, ja senhän ne teinit jo ymmärtävätkin.
Siksi välillä pitää vääntää rautalangasta.

Ja fiksuja nuoria ovatkin poikkeuksetta olleet, jopa liian. (Suomessa kovin tuttu skenaario. Vai onko joku nähnyt varhaiskypsiä? ) Ne on mun ikäsiä ne toivottomat tapaukset. Yli viisikymppisiä freesin näköisiä (itse asiassa yksi oli ihan Jorman näköinen ) myös.

Vierailija

Jos tosta nyt jotain yleispätevää konformismia voi hakea, niin ehkä lasten pitäisi antaa kypsyä enemmän omia aikojaan, etteivät turhaudu. Joku päivä tulee se tilanne kun ei ole äiti annostelemassa murokippoon kaloreita.

Tupakkaa ja viinaa lähemmäksi täysikasvuista ei Suomessa pääse.

deepndark
Seuraa 
Viestejä2645

Stressiä voi merkittävästi vähentää, - sinun täytyy olla rehellinen itse itsellesi ja kuunnella taikka nähdä ne asiat jotka sinulle stessiä tuottaa. Kun tiedostaa stressitekijät voi muuttaa asennetta niitä kohtaan. Joskus auttaa sekin että keksii itselleen moton tai sanoo että "olen hyvä jätkä/likka niinkuin varmaan oletkin. Sosiaalinen stressi ja kaikki se odotus sinua kohtaan, ne on karistettava pois kokonaan. Ne piilee sun alitajunnassa ja vain jäykistää sun olemassa oloa.

Stressiä poistaa myös terveellisemmät elämäntavat. Syö monipuolisesti äläkä syö liikaa koska liikaa syöminen väsyttää sun kroppaa ja rasittaa sitä. Nuku tarpeeksi - käy ulkona edes joskus.

Psykologinen tai henkinen stressi on hyvin yleistä nykyisin. Moni ihminen tietää että hän potee jotain psykologista kläsää - se kläsä on taakkana koko ajan ja syö energiaa. Siitä voi päästä eroon kohdistamalla ajatukset eri paikkoihin. Noi kaikki turhat itsetuhoisuudet johtuu siitä että ihminen automaattisesti odottaa itseltään kaikkea ja koska sillä hetkellä kun odotat jotain hyvää, ihminen mitoittaa omat voimavarat ja ei jaksa vastata omiin odotuksiin. Se on semmonen noidankehä.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

tiäremiäs
Miten kannattaa vähentää stressiä ja miten voi siitä päästä eroon.

Onko kenelläkään vinkkejä?

Mikä sua stressaa ja miten se näkyy?

Urheilu (etenkin säännöllinen) auttaa paljon. Itellä ainakin stressinsietokyky on aika paljo noussu ja laskenu fyysisen kunnon mukana.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat