Seuraa 
Viestejä5662

Nii, ku nyt on ulkona noin ihanan hienot pakkaskelit ja lumikinokset, niii alko tekee mieli hiihtämään.

Eli hyvät ja halvat sukset. Onko noi centra opticrip ja spectra hyviä suksia? Siis eli noi pitäs olla sellasia, ettei tarvitse mitään huoltoa, eli voiteita yms..

Vai onko tavissukset parempii..sit joutus pähkäilee, että mitä mömmöjä niihin pistäs..

Entäs nanogrip? onkohan se sama ku noi opti/spectragripit mutta erinimi vain?

Täällä ois tämmöne joka maksas 139 euroo: 42 Karhu Centra Optigrip Sr
http://www.haijaa.fi/verkkokauppa/index.tmpl?ryhma_id=41

Onkoha hyvä vai paska?

hobbyhallista saisi tavikset kahdeksalla kympillä jos voiteet otetaan mukaan.

Vai kannattaako suksia ostaa käytettyinä?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (4)

139 egee, ziisus..

Missä hiihtäisit? Valmiiksi konejyrätyllä ladulla? Jos niin sitten pitänee pysytellä nykystandardi-suksissa.
Vai umpimetsässä, luonnossa?

Joskus muinoin kun läksin kamujen kanssa yhden ison kaupungin laitamille suksimaan, tuli eteen paha ongelma: minulla oli puusukset ja niissä ne raudat joilla kiinnitin sukset monoihini.
Hinkkasin sitten konelatujen pieliä leveillä puusuksilla lasikuidun sijaan..no mitä sitten, opinpahan luistelemaan, myös ylämäkeen.

En hennonnut luopua suksista moneen vuoteen, ja onneksi pääsin silloin tällöin metsään hiihtelemään.

Noita puisia ei tarvinnut kuin hipaista kynttilällä (olin katsellut isän suksien tervaamista vuosikausia kotona ja kypsyin puuhaan ja äksyilyyn). Tiesin missä kohtaa pidon piti olla etc.

Nykyään en enää suksia jalkaani edes yritä. Rahastusta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662

Joo, kyllähän sukset kieltämättä kyllä aika kalliita on, siihen nähden että mitenkä yksinkertaisia ne on. Mut eipä täällä oikein muutakaan voi harrastaa, niin aika pakkohan ne oli sit hankkii.

Ihan normi laduille meinasin ja itseasiassa ostinkin tossa pari päivää sit peltoset sukset alesta ja oli 80 euroa, siihen päälle monot, siteet ja sauvat niin hinta nousi siihen 170 euroon.

Sitten vain ostamaan voiteet, kun kunhan nyt hiihto kelit tulis. Ensiviikolla pitäisi jo pakkasia tulla ja lumisateita, mutta tuskimpa tarpeeksi, että voisi hiihtää.

No kunhan kestäisisi edes sen 10 vuotta, niin eihän se sitten olisi kuin 17 egee per vuosi. +voiteet.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pacanus Rusticanus
Militaarisukset ja eräsiteet on primäärein vaihtoehto jos pitää maastoon lähteä lumikelillä. Sompa-sauvojen löytäminen on nykyään varsin haastavaa.

Joo tuli siitä mieleeni, jos meinaan koirien jäljellä hangessa mennä, enkä saisi hikoilla. Militaarit tai lumikengät

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat