Seuraa 
Viestejä45973

Olen tänään käynyt lävitse kaikki Tiedeaiheiset keskustelut Tekniikka ja energia -osiosta Tiedevitsit kiertoon -osioon asti. Testi -osio ja Vapaa sana -osio ovat läpikäymättä. Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -osiosta on läpikäymättä piiitkä Euroopan islamisoitumisen aikataulu -ketju sekä Muut tiedeaiheet -osiolta 9/11 keskustelu -ketju. Ne olkoot huomisen urakka.

Olen poistanut "muutamia" ilmoitettuja ja ilmoittamattomia viestejä useista ketjuista. Samalla olen sulkenut kaikki ne ilmoitukset, jotka mielestäni eivät vaadi viestin poistoa. Tilanne palstalla on nyt seuraava: Kaikki ilmoittamanne (huutomerkki!) viestit näkyvät nyt minulle yhdellä vilkaisulla ja pystyn niihin helposti ja nopeasti puuttumaan.

Kun ilmoitatte viestin, niin älkää seuraavassa omassa viestissänne lainatko sitä! Tämä koskee erityisesti mainosbotteja, jotka palstalle ovat läpi päässeet. Niiden viesteihin ei saa edes vastata. Vastaaminen aiheuttaa minulle ajallisesti nelinkertaisen työmäärän, pelkän ilmoituksen sijaan.

Ilmoittaminen YV:llä on myös sallittu ja suotavaa varsinkin silloin, kun haluatte mahdollisimman nopeaa asiaan puuttumista.

Kiitos

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat