Seuraa 
Viestejä45973

Firefox päivitti versioon 17 ja samalla hävisi puolet kirjanmerkkipalkista näkyvistä.
Työkalupalkkeja ei voi järjestellä kun haluaisin valikkopalkin alimmaiseksi ? Vai tietääkö joku miten työkalupalkkeja järjestellään ilman koodaamista?

Uudella Dell u2412m-näytöllä fontit ovat yhtä saa'**nan suttua. Antializing laajennuksella hieman parempia.
Miksi näitä selaimiakin huononnetaan päivä päivältä??Kohta pitää varmaan mennä IE:hen ?
Kiitos paljon Firefox,uudesta selainversiosta jolla ei tee mitään.

Kommentit (14)

Ei juma****a samalla näyttää hävinneen Googlen sivupalkki josta voi tarkentaa hakua????
Mitä oikein tapahtuu?
Päivitys Firefox 17:aan -> BSOD ..
Kylläpäs taas päivitys pelasti päivän.

Edit. Jaahas Googlen ulkonäkö vain muuttui samalla , tarkennettu haku näyttää olevan nyt ylhäällä.

No hyvä kun sai tänne purkautua,alkaa kohta helpottamaan.Kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rousseau
Mikähän ihmeen vimma Firefoxilla on tähän jatkuvaan uusien versioiden suoltamiseen? Eihän siitä ole montaakaan hetkeä kun luulin ladanneeni viimeisimmän.

Eli ohjelman ei pitäisi kehittyä mielestäsi? Uusien ominaisuuksien, käyttöliittymän ja standardien tuki on elinehto Firefoxin kaltaiselle softalle.

Kumma kun Chromea ei soimata vaikka se huitelee jo versiossa 25 ja päivityksiä tulee about kuukauden välein Operakin julkaisee noin kuukauden välein päivityksiä: viimeksi 12.01, 12.02, 12.10 ja 12.11. Ainoa ero näillä on siinä että Google ja Mozilla ovat markkinoinnin vuoksi valinneet major-versioinnin pienissäkin muutoksissa koska se antaa kuvan nopeammin kehittyvästä softasta.

Ps. itselläni chromium kaatuilee tuplasti niin usein kuin FF kaikilla laajennuksilla.

Pps. valtaosa Firefoxin ongelmista windowsilla johtuu rikkinäisestä profiilista ja paskoista laajennuksista joten ennen itkemistä kannattaa käynnistää FF tyhjällä profiililla ilman lisäosia ja tsekata kuinka paljon uusi versio silloin kusee.

Aika iso osa Firefoxin haukkumisesta tulee surkeista jumittavista lisäosista joita ihmiset asentelevat ilman estoja ja kritiikkiä. Ihmekös jos softa sitten jäätää

Opera, FF ja Chrome ovat kaikki loistoselaimia ja käyttelen niitä rinnakkain. IE on edelleen yksi iso pascha.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Ei kun ihan vaan ihmetyttää että miten niitä kokonaisia uusia versioita tulee jatkuvalla syötöllä, eikä jotain "alinumeroilla" varustettuja, eli siis semmoisia missä on desimaalit perässä. Esim. FF 2 taisi olla aikoinaan aika pitkään käytössä ja siihen tuli niitä desimaaleja vaan.

Onko ne muka niin täysin kokonaan uusia?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
sapetix
Firefox päivitti versioon 17 ja samalla hävisi puolet kirjanmerkkipalkista näkyvistä.
Työkalupalkkeja ei voi järjestellä kun haluaisin valikkopalkin alimmaiseksi ? Vai tietääkö joku miten työkalupalkkeja järjestellään ilman koodaamista?

Uudella Dell u2412m-näytöllä fontit ovat yhtä saa'**nan suttua. Antializing laajennuksella hieman parempia.
Miksi näitä selaimiakin huononnetaan päivä päivältä??Kohta pitää varmaan mennä IE:hen ?
Kiitos paljon Firefox,uudesta selainversiosta jolla ei tee mitään.

Laita tuolta ylhäältä että "näytä" ja sieltä sitte valkkaat. Kuvakkeet siirtyy paikasta toiseen raahaamalla.

Hämmentää.

Ai mitä "näytä"?
Haluaisin laittaa kirjanmerkkipalkin ylimmäiseksi mutta eihän se käy ei. Ei onnistu myöskään Oopperassa.
Mitä järkeä on laittaa passiivisin työkalupalkki, kirjanmerkkipalkki alimmaiseksi?

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907

Niin... tuo Firefoxin uusi versiosysteemi taitaa olla Chromen apinointia.

Käsitykseni mukaan tuossa otettiin käyttöön "rullaava" julkaisusysteemi, jossa uudistuksia sekä korjauksia tarjoillaan pieninä annoksina eikä kertarysäyksellä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

sapetix
Ai mitä "näytä"?
Haluaisin laittaa kirjanmerkkipalkin ylimmäiseksi mutta eihän se käy ei. Ei onnistu myöskään Oopperassa.
Mitä järkeä on laittaa passiivisin työkalupalkki, kirjanmerkkipalkki alimmaiseksi?

Kyllä onnistuu.

Operassa pystyy siirtämään asioita myös palkista toiseen. Tiedän sen siitä, että edellisessä koneessa palkit olivat juuri tuossa järjestyksessä.

Nyt liittymä on aika karun näköinen.

Tuossa on kaikki mitä tarvitsen.

Ylimpänä eteen ja taakse sekä reload ja samalla rivillä otsikkopalkki.
Toisena aukiolevat tabit.
Kolmantena pikasuosikit.

Asetuksiin pääsee Opera-tekstin kautta.

Tekisi mieli vaihtaa tabit ja suosikit toisin päin, mutta en ole jaksanut ryhtyä.

Vatkain
Phony
Tekisi mieli vaihtaa tabit ja suosikit toisin päin, mutta en ole jaksanut ryhtyä.

Ff ne voi ottaa hiirellä kiinni ja vaan raahata eri paikkaan.

Minulla se ei ole ihan niin yksinkertaista, sillä olen yhdistellyt palkkien sisältöjä ja painikkeita. Joutuisin palauttamaan alkuasetelman ja aloittamaan sitten järjestelyn siitä ja siihen en ole jaksanut ryhtyä.

Kyllä minulla FFkin on, mutta sitä käytän vain yhdessä erikoiskäytössä. FFssä on tosiaan se vika, että se päivittää itsensä automaattisesti, eikä kysy (kuten Opera) päivityshalua. Samalla se lisäilee kaikenmaailman hakupalkkeja ja muuta sälää näkymään. En pidä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Phony
Vatkain
Phony

Ff ne voi ottaa hiirellä kiinni ja vaan raahata eri paikkaan.

Minulla se ei ole ihan niin yksinkertaista, sillä olen yhdistellyt palkkien sisältöjä ja painikkeita. Joutuisin palauttamaan alkuasetelman ja aloittamaan sitten järjestelyn siitä ja siihen en ole jaksanut ryhtyä.

Nii määki. Ei ongelmaa.

Phony
Kyllä minulla FFkin on, mutta sitä käytän vain yhdessä erikoiskäytössä. FFssä on tosiaan se vika, että se päivittää itsensä automaattisesti, eikä kysy (kuten Opera) päivityshalua. Samalla se lisäilee kaikenmaailman hakupalkkeja ja muuta sälää näkymään. En pidä.

Ai? Ei mulla vaan. Pysyy kaikki asetukset vaikka tuleekin uus versio. Mulla on varmaan joku tyhmien versio kun ei tää muutu miksikään.

Hämmentää.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Niitä palkkejahan saa piiloon, jos olen oikein käsittänyt mistä palkeista oli kyse. Itselläni ei tuolla yläreunassa näy oikeastaan yhtään mitään, kun kaiken olen tunkenut piiloon. Eihän semmoista jaksakaan että selaimen ruututilasta puolet menee joihinkin riivatun palkkeihin. Kun en koskaan käytä IE:tä niin siellä minullakin on varsinainen palkkien paletti kun en ole jaksanut siellä huseerata ruutua kuntoon.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat