Seuraa 
Viestejä45973

. Sain itse tehdä helevetin kovaa työtä, että sain itselleni ns.saman tason tyttöystävän, kuin itse olen.Siinä prosessissa lukuisia pakkeja saaneena en voinut olla huomaamatta , kuinka tunnekylmiä suurin osa ainakin yökerhoissa pyörineistä ämmistä on. Porukalla nöyryytetään sitä normi miestä joka uskaltaa tyttöporukkaa lähestyä.Kikatellan päin namaa ja välillä sanotaan ihan törkeyksiä.Oma itseluottamuksenikin oli melko romuna ennen kuin flaksi viimein kävi.Jos kysyy ihan asiallisesti ,miksei seurani kelpaa on vastaus "no, kun olet vitun nörtti luuserin näköinen". Ja aina iskuyritykseni oli ihan asiallisia , mitään perseen lääppimistä en edes ajattellut.Heti lähdin paikalta , kun huomasin etten ole tervetullut seuraan.Tein pikku gallupin tuntemieni miesten kesken ja kaikki samaa miletä kanssani(kaikki seurustelevia, että katkeroituneiden mielipiteitä ei laskettu)Jos minua tai ketä tahansa tuntemaani miestä tulee joku iskemään ja yrittäjän naama ei miellytä, hoidetaan homma aina tyylikkäästi.En ole kertakaan kuullut, että olisi sanottu edes yhtä kommenttia naisen ulkonäöstä. "no, aateltiin tässä vaan viettää tämmöinen jätkien ilta" on ehkä yleisin vastaus.Paskan puhuminen akasta hoidetaan aina seläntakana eikä päin naamaa niin kuin naiset tekee.Veljeni on ihan kirjaimellisesti läski viinalta löyhkäävä dorka, mutta ei sitä mielestäni tarvitsisi sanoa ihan suoraan päin naamaa sille sanoa. Pahaa tekee katsoa kun itseluottamus romutetaan niin perusteellisesti. Naisten käytös on varmasti suuri osa tekijä miksi tulee näitä Auvisia ja Saaria.Ihannoivat aivan liikaa suoraan sanomista

Sivut

Kommentit (105)

Runkkupete
Tein pikku gallupin tuntemieni miesten kesken ja kaikki samaa miletä kanssani(kaikki seurustelevia, että katkeroituneiden mielipiteitä ei laskettu)

Tässä kohtaa repesin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
eskimo
Seuraa 
Viestejä1521

Ehkä on niin, ettei viimekädessä nainen kaipaa yrittelyjä kuin siltä oikealta. Miehen tulisi tietää, että milloin on se oikea.

Osa miehistä kuvittelee, että voisi jotenkin tehdä vaikutusta ja että menestyminen olisi kiinni siitä, miten osaa lähestyä. Vaikutuksen tekeminen on jo jotain, mitä ei saa olla, sillä se on jo feikkiä.

Nainen valitsee sen, joka voi lähestyä häntä ja miehet sekoilevat, kun eivät ymmärrä tätä. Ehkä osa naisistakaan ei ymmärrä tätä, jolle oma suhtautuminen perustuu.

?

Juha Myllärinen, Lappeenranta

emp2
Seuraa 
Viestejä369
eskimo
Ehkä on niin, ettei viimekädessä nainen kaipaa yrittelyjä kuin siltä oikealta. Miehen tulisi tietää, että milloin on se oikea.

Osa miehistä kuvittelee, että voisi jotenkin tehdä vaikutusta ja että menestyminen olisi kiinni siitä, miten osaa lähestyä. Vaikutuksen tekeminen on jo jotain, mitä ei saa olla, sillä se on jo feikkiä.

Nainen valitsee sen, joka voi lähestyä häntä ja miehet sekoilevat, kun eivät ymmärrä tätä. Ehkä osa naisistakaan ei ymmärrä tätä, jolle oma suhtautuminen perustuu.

?

Me opetamme pojat jo lapsesta pitäen tietämään, että merkittävää on se, mitä he tekevät. Tytöt taas opetamme ymmärtämään, että merkittävää on, millaisia he ovat. Kun sitten nämä olemiseen opetetut tytöt odottavat miehen olevan "se oikea", mutta mies olettaa olevan tärkeää, mitä hän tekee, saadaan aikaan konflikti. Mies kysyy, mitä tein väärin, mutta nainen vastaa: Et mitään, mutta olet väärä.

ID10T
Seuraa 
Viestejä3915
Runkkupete
en voinut olla huomaamatta , kuinka tunnekylmiä suurin osa ainakin yökerhoissa pyörineistä ämmistä on.

Yökerhot ovat pintaliitäjien näyttäytymispaikkoja. Luuliitko tosiaan löytäväsi niistä "mukavia" ihmisiä?

Runkkupete
Jos minua tai ketä tahansa tuntemaani miestä tulee joku iskemään ja yrittäjän naama ei miellytä, hoidetaan homma aina tyylikkäästi.En ole kertakaan kuullut, että olisi sanottu edes yhtä kommenttia naisen ulkonäöstä. "no, aateltiin tässä vaan viettää tämmöinen jätkien ilta" on ehkä yleisin vastaus.

Tuohan on harhaanjohtamista tyyliin "ei nyt, mutta ehkä joku toinen kerta". Parempi milestäni sanoa suoraan, mutta toki hyviä tapoja noudatten.

Runkkupete
Pahaa tekee katsoa kun itseluottamus romutetaan niin perusteellisesti. Naisten käytös on varmasti suuri osa tekijä miksi tulee näitä Auvisia ja Saaria.Ihannoivat aivan liikaa suoraan sanomista

Eiköhän näillä Auvisilla ja muilla ole jo valmiiksi pääkoppa sekaisin? Mitä itseluottamuksen romuttamiseen tulee, niin elämä on toisinaan julmaa, ja sen kanssa pitää oppia elämään. Armeijan käyminenkin on monelle kova paikka, mutta kyllä se silti kasvattaa kokemuksena.

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521

ID1OT kirjoittaa asiaa siinä mielessä, ettei parisuhdemarkkinoilla yleensä tunneta armoa. Näin sen tulee mennä, sillä kyseessähän on tosi ja vakava juttu.

Miehen on helpompi torjua ymmärtävästi, koska on itse aloitteellisempi. Naiselle tämä on kai vähän kaukaista, koska riittää olla passiivisempi. Naiselle vastaavasti on helpompaa jokin muu. En tosin tiedä mikä, mutta osaan aavistella.

emp2
Seuraa 
Viestejä369
eskimo
Hyvä vastaus emp2.

Kuitenkin mies vailla tekoja ei ole mitään.
Mitä tähän sanot? Eikö se ole näinkin?

Kysytkö nyt minun näkemystäni vai näkemystäni siitä, miten ihmisillä on tapana ajatella?

Minä pidän kaikissa ihmisissä riittävänä ja arvokkaana sitä, että he ovat. Mutta myös sitä, mitä he tekevät, arvostan. En vain tee eroa tässä sen mukaan, onko kyseessä mies vai nainen.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
emp2

Me opetamme pojat jo lapsesta pitäen tietämään, että merkittävää on se, mitä he tekevät. Tytöt taas opetamme ymmärtämään, että merkittävää on, millaisia he ovat. Kun sitten nämä olemiseen opetetut tytöt odottavat miehen olevan "se oikea", mutta mies olettaa olevan tärkeää, mitä hän tekee, saadaan aikaan konflikti. Mies kysyy, mitä tein väärin, mutta nainen vastaa: Et mitään, mutta olet väärä.

Tuo on niin totta. Sen vuoksi jotkut miehet jäävät roikkumaan kintereille ja kuvittelevat että kun tarpeeksi ruinaa, elvistelee tai uhittelee, niin johan käy flaksi. Yhdellekin taholle olen joutunut epäsäännöllisen säännöllisin väliajoin takomaan jo lähes nuijalla päähän että hänen habituksensa ei valitettavasti voisi vähempää kiinnostaa, ja se että hän tuputtaa itseään väkisin tekee hänen persoonastaankin ällöttävän.

Ja sitten naisena saa ihmetellä että mikä jumalauta siinä on että kiinnostaa aina vaan niitä miehiä joista itse ei ole kiinnostunut. Em. tapaus ei ole lihava, vanha eikä järkyttävän ruma, mutta hän ei vaan miellytä minua ja muistuttaa tavattomasti yhtä miestä jonka aikoinaan tunsin, eivätkä villit hevosetkaan saa minua kiinnostumaan eroottisella tasolla sellaisen miehen identtisestä kopiosta josta olen joskus päässyt eroon ja ollut siitä hyvilläni!

Aloittajalle ja miehille yleensä voisin sanoa että JÄTTÄKÄÄ NE PASKAISET BAARIT! Netti on väärällään ummehtuneita deittisaitteja kun samat tyypit nököttävät siellä vuodesta toiseen. Uutta verta kaivattaisiin kovasti, ja deitteisaiteilla se on näemmä niinpäin että miehet haukkuvat ja tölvivät naisia. Järkyttävintä mitä miehelle voi tapahtua on se että hänelle ei vastata ilmoitukseen tai hänen omaan vastaukseensa ei reagoida. Aivan samoin on vähänkin varttuneempien naisten laita, eikä sitä kokoajan jaksa pillittää ja vinkua. (Toisin kuin taas miehet ainakin yhdellä keskustelupalstalla. He ottavat senkin henkilökohtaisesti että nainen ei vastaa juuri heille, vaikka kyseessähän on vähän sama tilanne kuin että vastaako Valittujen Palojen mainokseen eli tilaako lehden vai ei.)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Itse olen pyrkinyt olemaan sitä kiltimpi pakkien antamisessa mitä onnettomampi mies on. Ei haluta loukata toisten tunteita. Tässä vaan on se ongelma, että jos kieltäydyn kauniisti miehen lähestymisyrityksestä n. 30 % miehistä ei usko tätä kohteliasta kieltäytymistä vaan jäävät vonkaamaan edelleen tai vittuilemaan. Silloin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin toivottaa kauniisti että voikko painua vaikkapa helvettiin siitä. Mutta totuuden nimissä on myös tunnustettava, että joskus jossain naisköyhässä kapakassa kun on antanut jo useat pakit niin on tullut parahdettua että antakaa mää juon kaljaa täällä rauhassa, saatana. Rassaa sekin jos monta tyyppiä käy vonkaamassa illan aikana. Loppupään miehille ei enää millään jaksa olla kohtelias. Semminkin kun vähintään yksi niistä jo aiemmin torjutuista edelleen vonkaa tai vittuilee siinä välittömässä läheisyydessä kun ei ole uskonut sitä kohvteliasta torjuntaa. Jos miehet ei olisi kollektiivisesti niin kusipäitä niin ei niitä tarvitsisi vittumaisesti torjuakaan.

Hämmentää.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Vatkain
Jos miehet ei olisi kollektiivisesti niin kusipäitä niin ei niitä tarvitsisi vittumaisesti torjuakaan.

Uskon tämän pitävän paikkansa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521

Niinhän se monesti menee.

Se marginaali, joka käyttäytyy kunnolla, saa maistaa palautetta siitä, mitä enemmistö tekee. Kauhean kannustavaa !! Siinä voi olla ihan millainen hyvänsä, niin aina saa saman kohtelun.

Ymmärrän kyllä tuota Vatkainta oikein jotenkin, ehkä hyvin. En usko, että häntä paremmaksi voisi suhtautumista enää viedä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
eskimo
Se marginaali, joka käyttäytyy kunnolla, saa maistaa palautetta siitä, mitä enemmistö tekee. Kauhean kannustavaa !! Siinä voi olla ihan millainen hyvänsä, niin aina saa saman kohtelun.

Mää kyllä 95 %:a tapauksista yritän ensin hyvällä. Tuo 5 % onnistuu olemaan se illan 246. vonkaaja. Epäreilua tieten heitä kohtaan vaan pohja se on miunki säkissäin ja ihminen se minäki oon enkä mikään jumala.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat