Seuraa 
Viestejä45973

Millainen muistomerkki kuvastaisi sinua parhaiten elämäsi jälkeen?

Ohessa ajatuksia aiheeseen:
http://www.voice.fi/hullumaailma/mita-i ... ia/6/44539

Suosikkeja:

Kommentit (6)

ID10T
Seuraa 
Viestejä3921

Itse haluan tulla tuhkatuksi, mutta jos hautakiven alle joutuisikin, niin siihen voisi vaikka hakata "Älä seiso päälläni, nousen kohta ylös!" tai "Olen lapioimassa hiiliä. Palaan kohta."

Kivoja kiviä :]

Haluaisin ihan semmosen siirtomaalohkareen hautakiveksi ja se laitettaisiin sillai minun päälle, että jalka pilkottaisi sieltä alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845

Mulla on kivi omalla haudalla. Nimi vaan puuttuu. Sukuhauta nääs. 5 paikkainen. 3 kiveä. 2 tuplaa ja 1 single. Pitää sinksata aika lailla, ettei esim aviopari joudu eri parikivien alle. Se olisi hassua. Nääs kun ne päällehautausajat.

Ihan vinkiksi. Välttäkää tammiarkkuja. Eivät lahoa ja joutuu runttaamaan päälle haudatessa kaivurilla. Ikävää.

Olen ajatellut, että pyytäisin tuhkausta itse ja tuhkan hautaamista "poranreikään" sukuhaudalle + nimi kiveen. Jotenkin niin tyhmän oloista tuo ruumishautaus. Olisi komeaa kun poltettaisiin rantakalliolla puukasan päällä wanhaan malliin. Ei taida laki sallia?

Jos kirkko alkaa kikkailla hautaustoimessa ennen kuolemaani, siirrän kivet sukutilan kalmistoon ja tuhkaamalla siitä eteenpän, prkl. Pakkoko se kirkomaalla on muistokivien olla. Voihan sen omankin kalmiston rauhoittaa ihan pykälien nojalla. Ruumishautaus ei onnistu tietenkään nykylain mukaan, kun monopoli on valtionkirkolla. Toista on sivistysmaissa,.

- Ubi bene, ibi patria -

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Lie joku muistolaatta muurin kylessä riittää. Ruumis tuhkattuna muualla. Laatassa pitäisi lukea:

[size=85:2hktu90m]YLIPÄÄJOHTAJATAR[/size:2hktu90m]

VATKAIN

s. 1.1.1981 Suomussalmella
* 31.12.2099 Mars-siirtokunnassa

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Kutunluu
Vatkain
s. 1.1.1981 Suomussalmella
* 31.12.2099 Mars-siirtokunnassa

Aika kauan aattelit katella...

No eihän tuo ees oo kauaa. Uudet keuhkot kyllä varmaan tosin tarviin tuossa vajaa ysikymppisenä. Nää netiset on varmaan jo siinä vaiheessa röökattu puhki.

Hämmentää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat