Seuraa 
Viestejä4922

Minä olen työelämätuntemukseni aina ihmetellyt siivoojien valitusta, kun joutuu siivoamaan toisten jälkiä, ja on niin sotkuista että!

Koko siivoojan ammattihan perustuu siihen että, on jotain siiivoamista. Jos ihmiset siivoaisivat omat, tai muiden jälkiään, mihin sitten siivoojia tarvittaisiin? Työkkärikortistoon.

Kunnioitan siivoojien työtä, mutta ilman likaa ei ole siivoamistakaan.

Lierikki Riikonen

Kommentit (8)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922

Mitä pidemmälle tuota ohjelmaa katson, alkaa silti vituttaa siivoojien puolesta. Koko homma ei edes toimisi ilman ulkomaista työvoimaa 10e tunti bruttona. Missä viipyy se ennen niin hohdokas ay-liike. Istuvat herrojen kammareissa.

Lierikki Riikonen

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
lierik
Mitä pidemmälle tuota ohjelmaa katson, alkaa silti vituttaa siivoojien puolesta. Koko homma ei edes toimisi ilman ulkomaista työvoimaa 10e tunti bruttona. Missä viipyy se ennen niin hohdokas ay-liike. Istuvat herrojen kammareissa.

On aika laittaa hygieniateknikoiden asiat kuntoon. Järjestäytykää siskot, järjestäytykää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
lierik
Seuraa 
Viestejä4922

Kävihän tuo ATK:n uusi puheenjohtaja sanomassa tänään, ettei 0-linja ole mahdollista kevään TES:ssa. Työttömistä, sairauseläkelaisista eikä opiskelijoista ei sanonut sanakaan.

"Mä ajan vain, yölinjallain"

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
CE-hyväksytty
lierik

On aika laittaa hygieniateknikoiden asiat kuntoon. Järjestäytykää siskot, järjestäytykää!

Näyttää siltä, että vain korkeammin koulutetut naisvalta-alat pystyvät radikaaleihin työtaistelutoimenpiteisiin. Kuten sairaaanhoitajat ja pankkivirkailijatkin aikoinaan (jos heitä siten enää onkaan.)

Nekin on kokkareita, joilta puuttuu tosi työtaistelumentaliteetti, ja punaiset liput, sitten myöntyvät helposti. 1975 oli Metallin lakko, johon opiskelijatkin yhtyivät kannattamaan. Ei sellaista enää.ole.

En kannata lakkoa työtaistelutoimenpiteenä, kuin äärimmäisessä hädässä. Enkä työsulkuakaan mihin paperimiehet joutuivat.

EK ei näytä lähtevän kuin liittokohtaisinn neuvotteluihin. Siinä sittten naisalaliitot kärsii. Paperi-Rakennus ja ehkäpä Metallilittokin voittaa, ja AKT tietenkin.

Insinööriliitolla ei ole neuvotteluoikeutta.

Lierikki Riikonen

lierik
Kävihän tuo ATK:n uusi puheenjohtaja sanomassa tänään, ettei 0-linja ole mahdollista kevään TES:ssa. Työttömistä, sairauseläkelaisista eikä opiskelijoista ei sanonut sanakaan.

Ilmeisesti tarkoitat AKT:ta? Miksi ihmeessä hän olisi sanonut noista em. ryhmistä jotain? Ei kai se kuulu hänen toimenkuvaansa?

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Carloz
lierik

Ilmeisesti tarkoitat AKT:ta? Miksi ihmeessä hän olisi sanonut noista em. ryhmistä jotain? Ei kai se kuulu hänen toimenkuvaansa?

Kait ne AKT:eläkeläiset ja työttömät liiton jäsenet ainakin kuuluu. Sitäpaitsi ammatillinen järjestäytyminen on osa työväenliikettä alkuperältään. Silloin kuuluvat kaikki yhteiskunnallisesti tärkeät asiat toimenkuvaan. Vaikkapa nyt neuvottelevat eläkeiästä

Lierikki Riikonen

mluluke
Seuraa 
Viestejä2880
lierik
Minä olen työelämätuntemukseni aina ihmetellyt siivoojien valitusta, kun joutuu siivoamaan toisten jälkiä, ja on niin sotkuista että!

Koko siivoojan ammattihan perustuu siihen että, on jotain siiivoamista. Jos ihmiset siivoaisivat omat, tai muiden jälkiään, mihin sitten siivoojia tarvittaisiin? Työkkärikortistoon.

Kunnioitan siivoojien työtä, mutta ilman likaa ei ole siivoamistakaan.

Meidän duunipaikan vieressä on kallion päälle vievät rappuset. Tässä taannoin kaupungin työntekijä oli putsaamassa niitä kirosi jatkuvaa lumentuloa........................

Flick
Seuraa 
Viestejä258

Niinhän se on että opettajilla paras juttu töissä on kesäloma mutta voisi se upseereillakin käydä ähinä jos heidät komennettaisiin siihen työhön mihin he ovat valmistautuneet. Eikä rakennusmiehetkään saa maailmaa valmiiksi, aina on uusia rakennusprojekteja.

Mutta ärsyttäisi se itseäkin tehdä semmoista hommaa mikä pitäisi aina aloittaa alusta kun on urakan just saanu valmiiksi.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat