Seuraa 
Viestejä13878

Ihmistyypit facebookissa:

Mihin luokkaan kuulut?

1. Juoksin 10 000 km, nostin salilla penkistä 150kg ja illalla vielä bodycombattia!

2. Lapseni on maailman ihanin ja lutuisin ja nyt se oppi sanomaan ”kakka” ja tässä taas kuvia sen ilmeistä ja kaikkia varmasti kiinnostaa.

3. Vittu sitä vittu tätä, elämä on perseestä ja vihaan kaikkia. Syksyllä tuulee liikaa, lumi on saatanasta, kesällä liian kuuma ja keväällä nyppii allergiat. Vittu.

4. Tein illalliseksi sipuliomenabanaani-cremeä ja viini vuodelta miekka ja kivi odottaa jäähtymistään kylmäkaapissa. Ai niin. Aamulla söimme punaherukkavillimarjainkivääriginoagojamarjahedelm ävitamiini-smoothiet ennen joogahetkeämme.

5. Elämä on ihanaa! Sä oot ihana! Mä oon ihana! Vaahtokarkit on vaaleanpunaisia ja sydän.

6. Lukee päivittäin kavereiden päivityksiä ja syynää tarkkaan keskustelut kommentoimatta itse juurikaan mihinkään mitään ikinä. Tämä kaveri on kuitenkin eniten perillä siitä, mitä naamakirjassa tapahtuu. Kummallista.

7. FARMVILLE;CITYVILLE;VILLE;VILLE;VILLE.

8. ”Vaihtoi profiilikuvansa”, ”Vaihtoi profiilikuvansa”, ”Vaihtoi profiilikuvansa”…

9. Aina hauskaa sanottavaa-tyyppi. (todellisuudessa vain 0,9% kavereista nauraa hänen jutuilleen, vaikka hymy- ja naurunaamoja lisäillään solkenaan)

10. Kertoo avoimesti krapulansa tason, pikkujoulukohelluksistansa ja kenen kanssa tuli baarissa sekoiltua. Facebookin viihdyttävin ihmistyyppi.

Sivut

Kommentit (63)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338
iMuke
SamikoKu
No "se" facebookki. Se mihin jos ei kuulemma kuulu niin on invaliidi.

Olen siis invaliidi.

Koska tuolla perusteella saa sen vammaispysäköintiluvan. Vai onko ehkä parempi olla huutelematta, etteivät ota kokonaan korttia pois ja ehkä varmuuden vuoksi telkeä pehmustettuun koppiin.

Vierailija

Lehdessä sanottiin niin. Jos et kuuluu facebookkiin niin silloin sun päässä viiraa.
Erityisesti nuorilla. Kuulemma jos jättäytyy naamakirjan ulkopuolelle niin kieltäytyy komunikointikanavasta joka on kaikille aa ja oo.

ID10T
Seuraa 
Viestejä3915
SamikoKu
Lehdessä sanottiin niin. Jos et kuuluu facebookkiin niin silloin sun päässä viiraa.
Erityisesti nuorilla. Kuulemma jos jättäytyy naamakirjan ulkopuolelle niin kieltäytyy komunikointikanavasta joka on kaikille aa ja oo.

Missä lehdessä niin sanottiin? Löytyykö linkkiä? Minkä ikäinen on nuori tässä tapauksessa? Alle 25 v? Alle 30 v?

Mitä tuohon muuhun löpinään tulee, niin eikö nuori saa samat asiat kerrottua, kun menee koulun pihalle kiljumaan tuoreimmat kuulumiset kaikille? Ja jakaa samalla pari fotoa kiinnostuneille

Vierailija
ID10T
SamikoKu

Missä lehdessä niin sanottiin? Löytyykö linkkiä? Minkä ikäinen on nuori tässä tapauksessa? Alle 25 v? Alle 30 v?

Mitä tuohon muuhun löpinään tulee, niin eikö nuori saa samat asiat kerrottua, kun menee koulun pihalle kiljumaan tuoreimmat kuulumiset kaikille? Ja jakaa samalla pari fotoa kiinnostuneille

Luulin että te kaikki jo tietöisitte.
Taidattekin elää pahemmassa umpiossa kuin koskaan.

Nuori. All 18 vee.

Ei oo linkkiä mut jos ette ole lukeneet niin se on aukko teidän sivistyksessänne.

bergepanther
Seuraa 
Viestejä4819
-:)lauri
Mä olen muuten toi kuutonen, mutta sillä erotuksella, että mulla ei ole kyllä harmainta aavistusta, mitä naamakirjassa tapahtuu.

Täysin sama juttu mutta ootappas kun otan neljännen kaljan

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

psykologia-aivot-ja-aistit-f12/facebookin-valttelijat-mielisairaita-t55751.html

8 ja 6, paitsi että en tiedä mistään mitään. On siellä muutama kaveri, mutta en minä niitä tunne. Jotain miehenmetsästyksessä vastaan osuneita häiskiä ja yksi ulkomaalainen kissanainen. Uskovainen kylläkin, mutta hän lisää sinne hauskoja kuvia ja niiden kuvien takiä pääasiassa nykyään kirjaudun. Are You Interested -sovellukseen kyllästyin, joten sitä kautta en enää miestä etsi, pyh.

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5372

3. check!

facebook-kaveri 6 min sitten
Nyt sen tiedän.Ja olen aivan varma...VIHAAN talvea.Kauniit postikorttimaisemat ei paljon lämmitä,ei minua,ei autoa,ei huushollia ei yhtään mitään!Nätisti sanottuna ketuttaa.

pitäisiköhään nuo vanhat ala-asteen koulukaverit laittaa ignoreen?

Noista niin, kohdat 1-4 ovat kyllä aika ehdottomia ja erittäin helposti tunnistettavia.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

monttu auki
Seuraa 
Viestejä73
SamikoKu
Ihmistyypit facebookissa:

Mihin luokkaan kuulut?

6. Lukee päivittäin kavereiden päivityksiä ja syynää tarkkaan keskustelut kommentoimatta itse juurikaan mihinkään mitään ikinä. Tämä kaveri on kuitenkin eniten perillä siitä, mitä naamakirjassa tapahtuu. Kummallista.

Varmaan tuo kutonen, jotenkin tuttu numero. Tosin kyllä kommentoin asialliset keskustelut tai miksi niitä nyt sanotaankaan. Siitä mitä siellä fb:ssä tapahtuu en kyllä tiedä tai ymmärrä paljoakaan, paljon näyttää tapahtuvan, vähän ymmärrän.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat