Seuraa 
Viestejä1784

Tämä ketju on perustettu itsekritiikin ilmaisun tarpeisiin. Täällä voi pelkäämättä kritisoida itseään kaikesta minkä huomaa kaipaavan kritiikkiä: huonoista päätöksistä, väärästä asenteesta, hankalista tempperamentin piirteistä, huonosti valituista sanoista, tekemättä jääneistä töistä, idioottimaisesta käyttäytymistä tällä fooumilla tai muualla... mahdollisuudet itsekritiikkiin ovat rajattomat.

Toiveeni on, että muiden ihmisten kritisoinnin jätätte tässä ketjussa pois.

Hyvää itsenäisyyspäivää nyt (6.12.2012) ja ei muuta kuin itseään kritisoimaan!

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

Sivut

Kommentit (25)

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002

Olisi hienoa jos ketjun aloittaja olisi itse näyttänyt esimerkkiä.

Minulla on sellainen vika, että vaikka havaitsen toisen olevan harvinaisen totaalinen m*lkk*, niin en saa sitä suoraan sanottua, vaan yritän tuoda sitä muuten julki.

Kiitos ja anteeksi. Kyllä helpotti.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaari
Seuraa 
Viestejä3331

Jumalauta millanen mulkku. Kaikesta näkee ettei se ymmärrä aiheesta mtään. Jatkuvaa henkilöön menemistä, jankuttamista, loputtomasti linkkejä epämääräisiin lähteisiin, hurmahenkisyyttä ja sellainen, miten sitä kuvaisi, todella vittumainen tapa ohittaa tyystin ja unohtaa itselle kiusalliset kohdat keskusteluista. Huoh.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Anomalia
Seuraa 
Viestejä1784
ROOSTER

Oli todella raukkamaista aloittaa tällainen ketju uskaltamatta näyttää esimerkkiä itsensä kritisoinnista. Se luo implisiittisesti valheellisen vaikutelman, että aloittajassa itsessä ei ole mitään kritisoitavaa.

Minulla on keskusteluissa ikävä tapa unohtaa itselleni esitetyt hankalat kysymykset, joihin en heti osaa vastata.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3331
ROOSTER

Ei näin. Tuossa on itsestä pois suuntautuvan kritiikin hajua.

"Minulla on sellainen ikävä taipumus, että ajattelen olevan hienoa jos ketjun aloittaja olisi itse näyttänyt esimerkkiä."

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Anomalia
Seuraa 
Viestejä1784
Vaari
ROOSTER

Ei näin. Tuossa on itsestä pois suuntautuvan kritiikin hajua.

"Minulla on sellainen ikävä taipumus, että ajattelen olevan hienoa jos ketjun aloittaja olisi itse näyttänyt esimerkkiä."

Olisin erittäin mielissäni, jos Vaari jatkaisi ketjussa ensisijaisesti itsensä kritisointia.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Olen ihan kuin vanhat ukot nuorten naisten kanssa, sukupuolet vain kääntäen.

Jos mies on nuori ja hyvännäköinen, hän saa kaikenlaista oikuttelua, kiukuttelua ja yleistä vittumaisuutta anteeksi, vaikka roimemmin itseäni vanhempi mies ei saa yhtään mitään anteeksi. Kaikkein vähiten ikäänsä tai kokoaan.

Silmät kiiluu päässä aina kun näkee hyvännäköisiä hanuja. Jos ei satu olemaan niin perkeleellinen masennus että mikään ei ole mitään. Ja melkein ainahan sitä on. Paskat geenit, paskat aivot, paska paskan paskan paska.

Vai olikos tuo jo inhorealismia, eikä itsekritiikkiä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3331
Anomalia++
Olisin erittäin mielissäni, jos Vaari jatkaisi ketjussa ensisijaisesti itsensä kritisointia.

Minulla on sellainen ikävä taipumus, että näin ROOSTERIN viestissä itsestä pois suuntautuvan kritiikin hajua. Muut vikani luettelinkin jo.

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
CE-hyväksytty
Musta tuntuu että tämä muuttuu melko pian omakehuketjuksi...

Saattaa hyvinkin muuttua. Eivät kaikki täällä ole yhtä älykkäitä, viisaita, itsekriittisiä ja vaatimattomia kuin minä.

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002
Vaari
Anomalia++

Minulla on sellainen ikävä taipumus, että näin ROOSTERIN viestissä itsestä pois suuntautuvan kritiikin hajua. Muut vikani luettelinkin jo.

Ja sitten minulla on sellainenkin vika, että joskus kirjoitan liian vaikeasti selviäkin asioita.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3331

Bannaan itseni.

Ja nimimerkki Anandalle tiedoksi annettakoon:

Mitä sinä säälittävä pakkastuulen kuivattama nettipersoona ylipäänsä teet Tiede-palstalla?
Sinussa on niin vähän tieteellisyyttä ettet pääsisi edes
Vaasan yliopiston ylioppilaskunnasta pois potkittujen varajäsenten pikkujoulujen jatkobileisiin WC-harjaksi. Sinulla on niin vähän annettavaa tälle palstalle
että ainoastaan moderaatiotoimikunnan jalomielisyys ja sydämen ymmärrys siitä että jokainen hovi tarvitsee narrinsa, on antanut mahdollisuuden sinullekin painella näppäimiä tällä arvostetulla Tiede-palstalla. Ottaisit mallia ihmiskunnan suurista persoonallisuuksista, kuten Winston Churchillistä, Galileo Galileista tai Tiäremiähestä : jos ei ole mitään sanottavaa, ole hiljaa!

Vierailija

Mun pitäis lopettaa asioiden tutkiminen ja tilata Aku Ankka. Tulee vaan vihaiseksi eikä kukaan tykkää ihmisestä jonka viimeaikaiset kuulumiset liittyvät johonkin itsestään riippumattomaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat