Seuraa 
Viestejä45973

Viime talvena yritin soittaa rakennusvirastoon lumiasiasta. Varsinkin koulujen ja muiden yleisten rakennusten jalkakäytävät ovat olleet auratun lumen peitossa pitkiä aikoja täällä Töölössä.
Yritin soittaa rakennusvirastoon asiasta, mutta siellä vastasi henkilö suurin piirtein seuraavasti: ”En mä mitään tiedä, mä oon vain täällä töissä”.
Hän antoi sitten minulle puhelinnumeron, johon ei kuitenkaan kukaan vastannut koskaan.

Voisiko joku antaa sellaisen internetosoitteen rakennusvirastoon tai poliisille, mihin voisi ilmoittaa epäkohdista ja, että asialle tehtäisiin jotain.

http://www.hs.fi/paivanlehti/kaupunki/R ... 4767802462

Lehti kirjoittaa
Rakennusvirasto ja Helsingin poliisi ovat sopineet yhteisen toimintamallin, jolla tehostetaan kiinteistölle kuuluvan talvikunnossapitovelvoitteen toteutumista. Velvoitteen laiminlyönnistä voidaan määrätä sakkorangaistus.
Aiempien talvikausien kokemukset ovat osoittaneet, että kiinteistön velvoitteita ei ole noudatettu lain edellyttämällä tavalla. Tähän on vaikuttanut tietämättömyys, poikkeukselliset sääolosuhteet ja joskus myös tontinomistajan piittaamattomuus lain mukaisen velvollisuuden täyttämisestä.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat