Seuraa 
Viestejä13878

Löysin muualta mut vitun hyvä.

http://fromthetrenchesworldreport.com/p ... sed/27275/

PETA meni avautuu prätkäjengiläisille kun ne käyttää nahkaliivejä.
Heittelee niitä "veripalloilla" ja huutelee nimillä.

Lopputulos:
- Sidottiin puuhun ja kustiin koko päivä päälle.
- Pakotettiin syömään hampurilaisia ja hodareita.
- Jos ei syöneet niin pireskeltiin päähän.

Ei jumankauta. Hauskin juttu aikoihin.

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Carcara
Hehehe väkivaltaa hehehehe.

Aika ankea elämä sulla jos tuo on hauskinta pitkään aikaan.

Siis netistä luettua.

Mut missä siinä oli väkivaltaa?
Mut arvasinki että täältä niitä kukkahattuja ja jeesustelijoita löytyy.
Saattaa hillitä jatkossa intoa tuommonen koulutus.

Vierailija
jussipussi
SamikoKu
Osaavat moottoripyöräjengiläiset enempi kasvatuspsykologiaa kuin opettajat ja poliisi.
Hieno homma!

Onko Samilla kaikki kotona?

Häh?
Kuin nii?

Meinaakko että tommosen jälkeen edelleen menevät heittelee veripalloilla mopopoikia?

Missä teillä tahvoilla on oma ymmärrys?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
SamikoKu

Meinaakko että tommosen jälkeen edelleen menevät heittelee veripalloilla mopopoikia?

Ei ollut verta vaan vettä.

Kohtuullisen idioottimaista minunkin mielestäni mennä aukomaan päätään jollekin prätkäjengille, mutta on se suoraselkäisempää toimintaa kuin vanhojen tätien turkisten spreijaaminen.

En vastusta kategorisesti nahkavaatteita, koska en vastusta kategorisesti lihansyöntiä.
Turkistuotantoa vastustan.

Ja prätkäjengit nyt ovat lähtökohtaisesti idioottijengiä jo pelkästään siksi, koska prätkäjengiytyminen ja siihen liittyvä himphamppu on idioottimaista.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
SamikoKu

Ei ollut verta vaan vettä.

Kohtuullisen idioottimaista minunkin mielestäni mennä aukomaan päätään jollekin prätkäjengille, mutta on se suoraselkäisempää toimintaa kuin vanhojen tätien turkisten spreijaaminen.

En vastusta kategorisesti nahkavaatteita, koska en vastusta kategorisesti lihansyöntiä.
Turkistuotantoa vastustan.

Ja prätkäjengit nyt ovat lähtökohtaisesti idioottijengiä jo pelkästään siksi, koska prätkäjengiytyminen ja siihen liittyvä himphamppu on idioottimaista.

Minun mielestäni nuo pojat anto kuitenki noille "palloilijoille" oivallisen verettömän opetuksen. En syö hodaria, pieru ohtaan. Ei jumalauta. Seuraavan karran varmasti miettivät ketä menevät heittelemään. Vaikka sitten turkismummoja.

Vierailija
SamikoKu
Minun mielestäni nuo pojat anto kuitenki noille "palloilijoille" oivallisen verettömän opetuksen. En syö hodaria, pieru ohtaan. Ei jumalauta. Seuraavan karran varmasti miettivät ketä menevät heittelemään. Vaikka sitten turkismummoja.

Verettömän? Eiköhän kyse ollut lähinnä siitä ettei turpaanvetäminen olisi toiminut yhtä hyvänä nöyryyttämisen muotona.

Ei tossa mistään didaktisesta toiminnasta ollut kyse. En tiedä kuinka monta jengiläistä tunnet, mutta ei heille pedagogia ole mikään sydämenasia.

Vierailija
jees
SamikoKu

Verettömän? Eiköhän kyse ollut lähinnä siitä ettei turpaanvetäminen olisi toiminut yhtä hyvänä nöyryyttämisen muotona.

Ei tossa mistään didaktisesta toiminnasta ollut kyse. En tiedä kuinka monta jengiläistä tunnet, mutta ei heille pedagogia ole mikään sydämenasia.

No onhan.

Tuommosta toimintaa poliisi kattelee lähinnä sivusta. Turpasaunat olis herättänyt lehdistössä negatiivisen ryöpyn ja vinon pinon oikeudenkäyntejä. Nyt julkiset naurut. Kyllä noilla pojilla oli psygolokista silmää enempi kun Jeesillä. Kaikki hyötyy.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
SamikoKu
Seuraavan karran varmasti miettivät ketä menevät heittelemään.

Niin. Väkivaltaisia typeryksiä menee heittelemään vain typerys.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
SamikoKu
Seuraavan karran varmasti miettivät ketä menevät heittelemään.

Niin. Väkivaltaisia typeryksiä menee heittelemään vain typerys.

Mummojen turkkeja menee spreijaamaan vain typerys.

Vierailija
SamikoKu
No onhan.

Tuommosta toimintaa poliisi kattelee lähinnä sivusta. Turpasunat olis herättänyt lehdistössä negatiivisen ryöpyn ja vinon pinon oikeudenkäyntejä. Nyt julkiset naurut. Kyllä noilla pojilla oli psykolokista silmää enempi kun Jeesillä. Kaikki hyötyy.

Jaahas. Halusit haastaa riitaa. Vaikka puolustatkin "kerholaisia" niin voin vaikka lyödä vetoa että tiukan paikan tullen he hakkaavat sinut minun sijaan, a) Koska minulla on suhteita (Tehnyt ihan duuniakin heille), b) minulla on sukulaissuhteita ja c) koska minulla on omia mielipiteitä.

Tietäisit miten ne nauraa supporteille. (Ja just sen takia että ne on öykkäröiviä idiootteja.)

Vierailija
jees
SamikoKu
No onhan.

Tuommosta toimintaa poliisi kattelee lähinnä sivusta. Turpasunat olis herättänyt lehdistössä negatiivisen ryöpyn ja vinon pinon oikeudenkäyntejä. Nyt julkiset naurut. Kyllä noilla pojilla oli psykolokista silmää enempi kun Jeesillä. Kaikki hyötyy.

Jaahas. Halusit haastaa riitaa. Vaikka puolustatkin "kerholaisia" niin voin vaikka lyödä vetoa että tiukan paikan tullen he hakkaavat sinut minun sijaan, a) Koska minulla on suhteita, b) minulla on sukulaissuhteita ja c) koska minulla on omia mielipiteitä.

Tietäisit miten ne nauraa supporteille.

Nonii, nyt mahtiuros alko puhuu.
Mul on suhteita...
Mul on sukulaisii...
Mul on mielipiteitä...

Et oo esittäny mitään järin rakentavaa mikä herättäis kunnioitusta mielipidetasolla.
Sekavaa ölinää lähinnä.

En mä niiten kanssa hengaa enkä puolusta.
Nauran "kettutytöille" ja ne sai mielestäni ansionsa mukaan.
Samaa mieltä tuntuu olevan myös poliisi, joka ei tosin pidä kummastakaan.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1356
jees
SamikoKu
No onhan.

Jaahas. Halusit haastaa riitaa. Vaikka puolustatkin "kerholaisia" niin voin vaikka lyödä vetoa että tiukan paikan tullen he hakkaavat sinut minun sijaan, a) Koska minulla on suhteita (Tehnyt ihan duuniakin heille), b) minulla on sukulaissuhteita ja c) koska minulla on omia mielipiteitä.

Tietäisit miten ne nauraa supporteille. (Ja just sen takia että ne on öykkäröiviä idiootteja.)

Tämä oli jo päivän paras hehe, mun isi on vahvempi ku sun isi..

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat