Seuraa 
Viestejä8643

Aloitetaanpa sitten säie. Voidaan ehdottaa kuukauden merkittävintä aloitusta.

Aloitan ehdottamalla tälle kuulle - ellei parempaa myöhemmin ilmene - uuden sellutehtaan ehdottamista tekniikka-ja-energia-f1/sellutehdas-suomeen-t57011.html.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Sivut

Kommentit (17)

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002

Olin jo aikeissa kertoa viimeisimmän pahan tekoni kunnes luin tarkemmin.

Sellutehtaan rakentaminen Suomeen on oikeastaan huono idea koska kyseessä olisi sellaisen tuotannon tukeminen joka jo toimivissa laitoksissa on todettu kaikista tukitoimista huolimatta osittain kannattamattomaksi.

Kannattaisi keskittyä muihin puun mahdollisuuksiin. Kemian, biologian, lääketieteen, rakennustekniikan tai jonkun muun alan sovelluksiin.

Ei maksa vaivaa väkisin piiskata puolikuollutta kaakkia liikkeelle. Parempi on valita hyvä varsa ja kouluttaa siitä oiva työhevonen.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
hamppi
ROOSTER
Olin jo aikeissa kertoa viimeisimmän pahan tekoni kunnes luin tarkemmin.

Sellutehtaan

Mää taas eksyin tänne lukeen niitä "tunnustuksia."

Niin minäkin

Vaari
Seuraa 
Viestejä3331

Kuka jaksaa tunnustaa koko kuukauden?

Edit: tämäkin helmenkirkas mietelmä läikähtää siitä etten heti ymmärrä mistä tässä on kyse - eipä haittaa - niin käy usein

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

bergepanther
Joo, oli poikamainen into päällä kuka tunnustaa ja mitä-jee jännää? Minäkin haluan, ja mitäs sitten tapahtui, höh, kuukauden romahdusketju

Joo, samaan ansaan lankesin minäkin jo päivällä..

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Kun nyt tuli mokatuksi heti otsikosta niin menkööt sitten. Kaikella kunnioituksella kuitenkin sille alkuperäiselle pontimelle eli sellutehdasidealle.

Tunnustan trollaanneeni Suolisto24-sivustolla. Jos huomaan jonkun tosikon, annan täydeltä laidalta. Tavoitteena on saattaa tuollaiset epäsikiöt raivon valtaan ja sitten pitää sitä raivoa yllä. Pääsenkö taivaaseen?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Paul M
Kun nyt tuli mokatuksi heti otsikosta niin menkööt sitten. Kaikella kunnioituksella kuitenkin sille alkuperäiselle pontimelle eli sellutehdasidealle.

Tunnustan trollaanneeni Suolisto24-sivustolla. Jos huomaan jonkun tosikon, annan täydeltä laidalta. Tavoitteena on saattaa tuollaiset epäsikiöt raivon valtaan ja sitten pitää sitä raivoa yllä. Pääsenkö taivaaseen?

Et pääse taivaaseen. Minäkin tunnustan tehneeni samaa, pahastikin, todella pahasti, mutta aikoja sitten. Olen nyt jo vähän rauhoittunut ja valitsen trollausajankohdan ihan taiten jo. Ip:tänikään ei ole vielä koskaan bannattu siellä...jahka tästä pääsen eläkkeelle aion kyllä jatkaa harrastusta.

Kusetatko Windows vai Linux-tyyppejä? Vai ylipäänsä vain noita avuttomia aloittelijoita?

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Rakentajasivuilla on varsin hyviä uhreja...Hyvä aloitus on "Ilmaiset puut". Siis tuon aloituksen jälkeen kannattaa seurata jonkin aikaa kunnes bongaa sopivan tosikkouhrin. Joskus voi itsekin aloittaa tuolla jos on tylsää.

Lämpöpumppuasiat ovat myös elämää suurempia.

Vierailija
Röyh!
Paul M

Et pääse taivaaseen. Minäkin tunnustan tehneeni samaa, pahastikin, todella pahasti, mutta aikoja sitten. Olen nyt jo vähän rauhoittunut ja valitsen trollausajankohdan ihan taiten jo. Ip:tänikään ei ole vielä koskaan bannattu siellä...jahka tästä pääsen eläkkeelle aion kyllä jatkaa harrastusta.

Tunnustan tehneeni sitä samaa www.tiede.fi sivustolla joskus aikanaan.
Vaiko www.muna.fi sekö nyt oli.

SamikoKu
Röyh!
Paul M

Tunnustan tehneeni sitä samaa http://www.tiede.fi sivustolla joskus aikanaan.
Vaiko http://www.muna.fi sekö nyt oli.

Heh...uskoako nyt munaa vai kanaa..

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1471

Kävelin kauppakeskus Prisman käytävällä parin sotilaan perässä ja minun tekin kovasti mieli kouraista heitä takapuolesta. Kauhistuin, olenko tulossa homoksi?
Kun he kääntyivät minuun päin, niin tunnistin heidät naissotilaiski.
Huh, huh, kyllä helpotti.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat