Hei apua

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei oikeesti tartten apua oon 3 luokalla ja lintsasin matikantunnin ja nyt en osaa enää noita laskuja mitä me käydään siellä voisko joku siis auttaa mua???

Eli tää on omena tehtävä (omenat on kaikista vaikein)
"Pekalla on kolmeautoa ja matilla viisi lissulla on yhtämonta autoa kuin matilla ja pekalla yhteensä eli monta autoa lissulla on?"

VOitteks kertoo miten toi lasketaan ja sitte vielä miten auton renkaat on sijottunu autoon että ne saavuttaa energiatasapainon ja että lämpöliike loppuu.!!"
TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN TROLLI EN VAAN OSAA

Kommentit (3)

Vierailija
allu--

"Pekalla on kolmeautoa ja matilla viisi lissulla on yhtämonta autoa kuin matilla ja pekalla yhteensä eli monta autoa lissulla on?"

Tämähän on hauskaa. Lukion kolmannellako? Tai sitten et ole .

P = 3 autoa
M = 5 autoa
L = P + M
=5+3
=8
V: Lissulla on kahdeksan autoa.

Vierailija
allu--
Hei oikeesti tartten apua oon 3 luokalla ja lintsasin matikantunnin ja nyt en osaa enää noita laskuja mitä me käydään siellä voisko joku siis auttaa mua???

Hei oikeesti tartten -> Hei, oikeasti tarvitsen
apua oon 3 luokalla -> apua. Olen 3. luokalla
(matikantunnin -> matematiikan tunnin)
siellä voisko -> siellä. Voisiko
mua -> minua
laskuja mitä -> laskuja, mitä

tää -> tämä
omena tehtävä -> omenatehtävä
omenat on kaikista vaikein -> omenat ovat kaikista vaikeimmat
kolmeautoa -> kolme autoa
matilla viisi lissulla -> Matilla viisi. Lissulla
yhtämonta -> yhtä monta
matilla ja pekalla -> Matilla ja Pekalla
yhteensä eli monta -> yhteensä. Monta
lissulla -> Lissulla

Loput osaatkin varmaan korjata jo itse. Todennäköisesti olen jättänyt jonkun virheen korjaamatta ja/tai korjannut virheellisesti. Mutta se/ne sinun on löydettävä itse.

Vierailija

noku tääl matikan maailmassa on näitä topjätkiä niinku hanhis ja nero ja sit niinku ne vetlee vaan kympit ja ku on siinä takna niin ne saatiti siitä kokeesta paremman kuin sä ja sitku omenat laitetaan kokeeseen nii ne sit saa titi siitä paremman ku sä ja sit sie et osaa yhtää mitää

toi lasketaan lasku tikun avula tai helmi taulun avullla mut jos et osaa niin kirjota siihen ett kysy vaik hanhikselta tai hanulta ku se on niitä kympin opilaita ja se osaa paremin kusa

Uusimmat

Suosituimmat