Seuraa 
Viestejä16844

Voit vastata joko MacGyver (Ihmemies) tai Knight Rider (Ritari Ässä), mutta kysymyksen saat keksiä itse. Eli kerrot ketjuun mitä kysyisit, sitten äänestät sitä jonka katsoisit olevan kysymykseen sopivampi vastaus.

Jokainen äänestää oman kysymyksensä mukaan, ei muiden.

Oliko tarpeeksi sekavaa?

"Mikä idea tässä on" -inisijöille voin kertoa että tällä tavalla saamme tietää kumpi hahmoista on suositumpi kaikissa mahdollisissa tilanteissa ja ongelmanratkaisuissa.

Sivut

Kommentit (30)

Vomies
Seuraa 
Viestejä2888

Sanoisin, että Ritari Ässä, koska hänen hommansa on rankempaa - ja vaatii rankemmat huvit.

http://www.youtube.com/watch?v=dkGUI4bnQbQ

Toisaalta Ihmemies on kyllä ihmemies, koska on tyttärensä yksinhuoltaja.

Richard Dean Andersonilla on tytär, jonka yksinhuoltajaisä hän nykyisin on. Andersonin entinen tyttöystävä Apryl Prose synnytti tytön 2. elokuuta 1998. Lapsen nimeksi tuli Wylie Quinn Annarose Anderson. Perheeseen kuuluu myös australianpaimenkoira Zoë.

Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Richard_Dean_Anderson

Vaka vanha Väinämöinen, tietäjä iänikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaari
Seuraa 
Viestejä3331

Mäkkaiveri, koska sillä on takatukka. Kysymys oli, että kumma kaa olisit: Rousseaun vai Jenni Haukion.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
Mäkkaiveri, koska sillä on takatukka. Kysymys oli, että kumma kaa olisit: Rousseaun vai Jenni Haukion.

Vastaus: Johanna Tukiainen, koska haukio o kala ja Rosseau joku nettipersoona, vähän niiku joku Maija Poppanen.

Kumpi on parempi, lethermani vai Sweitsin armeijan upseerilinkkari?

Meniks nää nyt oikeen?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Mää arvasin ettei tästä mitään tule. Mutta.

Kysymys: Kummalla jätkistä on paremmin homma hallussa?

Vastaus: MäkKaverilla koska se on Pelle Peloton ja pärjää niillä tykötarpeilla mitä vaan suinkin saa jostain kaivettua, Nait Rairö tarttee aina autonsa apuun. (Tämän tiesi jo Mauri Kunnas Nyrok City -sarjakuvia väsätessään, jos joku sattuu muistamaan.)

eteenpäin
Seuraa 
Viestejä1591

ihmemieheen eli Andersoniin on helpompi samaistua. Hasselhoff taas kuuluu siihen porukkaan, jonka passittaisin ensimmäisten joukossa keskitysleirille, jos olisin maailman styranki.

Niin se kysymys. Kai se olisi jotain, että kumman näyttelijä on parempi jätkä

edit. Kitin pakokaasuille löytyisi mukavan ironista uusiokäyttöä keskitysleirillä öhö höö

Vaari
Seuraa 
Viestejä3331

Tarkemmin ajatellen naiträidörillä on todellaki oma mekaaninen muuttuja mukana. Kit hakkaa minkä tahansa satelliitin tai ciatutkan. Se puhuu ja sillä on oma sukupuolielämä, mistä naitraidörillä ei ole mitään näyttöä. Vastaankin - Kit - kysymykseen onko papeliliotit seksikkäitä, jos saa vaihtaa siihen edelliseen, jossa tyydyin kysymään Särkänniemen hylkeiden hammashoidosta.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3331

Rousseau ei tietääkseni ole nuori ruma mies. Kovasti ainakaan.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Nobelaner
Vaari

Jennin, koska se selvästikin tykkää rumista vanhoista miehistä.

Viisas valinta. Ei vais, ei Niinistö mielestäni ole ruma sen ikäiseksi mieheksi. Just sopivasti pystyynkuivanutta sortimenttia. Mutta tiätty liika vanha...

Vierailija
Rousseau
Nobelaner
Vaari

Jennin, koska se selvästikin tykkää rumista vanhoista miehistä.

Viisas valinta. Ei vais, ei Niinistö mielestäni ole ruma sen ikäiseksi mieheksi. Just sopivasti pystyynkuivanutta sortimenttia. Mutta tiätty liika vanha...

Meinaakko että Jenni sitte niiku nai pystyy kuivanutta rahaa ja valtaa?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
SamikoKu

En voi tietää mitä hän päätti naida, tai minkä takia. Mutta tarkoitan että N. on sellaista "kuivakkaa tyyppiä", verrattuna esim. plösöön rehevään tyyppiin, ja itse olen aina pitänyt enemmän kuivakoista kuikeloista kuin Jabba The Huttista.

Vierailija
Rousseau
SamikoKu

En voi tietää mitä hän päätti naida, tai minkä takia. Mutta tarkoitan että N. on sellaista "kuivakkaa tyyppiä", verrattuna esim. plösöön rehevään tyyppiin, ja itse olen aina pitänyt enemmän kuivakoista kuikeloista kuin Jabba The Huttista.

Joo, Niinistö jaksaa vetää pari leukaaki. Ei tainu "Maralta" onnistuu, enkä usko että Jytkykään kykenee. Vaan missä viipyy se Niinistön lupaama taistelu köyhyyttä vastaan?
Ei oo näkyny merkkejä.

Jätkä vaan rullaluistelee ja vetää leukaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat