mikä on!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

on olemassa jotain mutta ei mitään,... kuka määrää olemassa olon.....-.....

Kommentit (12)

Vierailija
wizard
Mitään ei ole olemassa.

Mitään on olemassa, jos sanotaan "mitään ei ole olemassa". On oltava mitään, jotta se voidaan kieltää. Siispä huomaat että kaiken takana on suunnitelma, ja evoluutio on täyttä roskaa. Nyt olet päässyt käsiksi todella suureen salaisuuten. Kerron lisää mikäli siirrät rahaa tililleni. Hitto vie, on kyse sentään sielustasi!

Vierailija
SAMAEL
wizard
Mitään ei ole olemassa.

Mitään on olemassa, jos sanotaan "mitään ei ole olemassa". On oltava mitään, jotta se voidaan kieltää. Siispä huomaat että kaiken takana on suunnitelma, ja evoluutio on täyttä roskaa. Nyt olet päässyt käsiksi todella suureen salaisuuten. Kerron lisää mikäli siirrät rahaa tililleni. Hitto vie, on kyse sentään sielustasi!

Olet väärässä. Tätäkään viestiä ei ole olemassa.

Vierailija
0501190
on olemassa jotain mutta ei mitään,... kuka määrää olemassa olon.....

jos olet muuttanut jo vanhempiesi luota, määräät itse itsestäsi. Ja sen mitä etsit, tulee etsimällä niin kauan kunnes määräät itse itsestäsi ja löydät sen, mitä etsit. Auttoiko?

Vierailija
wizard
SAMAEL
wizard
Mitään ei ole olemassa.

Juu juu, mutta et sinä sitä ymmärrä, että miksi niin ei ole. Siksi tarviin sitä rahaa, että voin suorittaa tutkimuksia, ja ensteks kerron sitten sulle. Rahakaan ei ole todellista, on vain numeruksia pankkitilillä. Siirrä niitä minulle, kunnes tililläsi on vain yksi; 0.

Vierailija
SAMAEL
wizard
SAMAEL
wizard
Mitään ei ole olemassa.

Juu juu, mutta et sinä sitä ymmärrä, että miksi niin ei ole. Siksi tarviin sitä rahaa, että voin suorittaa tutkimuksia, ja ensteks kerron sitten sulle. Rahakaan ei ole todellista, on vain numeruksia pankkitilillä. Siirrä niitä minulle, kunnes tililläsi on vain yksi; 0.

EN voi, koska minua ei ole olemassa, eikä ole olemassa mitään pankkia, jossa voisi olla tili, koska edes niiden ajatuksia ei ole olemassa.

Vierailija

Jos ei ole mitään pankkia, tai tiliä, tai rahaa, niin et myöskään voi olla tekemättä vaadittuja tilisiirtoja. Tämä on suurta viisautta, nuori padawan.

Vierailija

Mitään tilisiirtoja ei ole vaadittu, koska vaatijaakaan ei ole olemassa, joten en voi tehdä olevaa olemattomaksi, koska sitä ei ole olemassa.

Vierailija
SAMAEL
Juuri niin! Haluatko laskun sähköpostilla vai perinteisellä tyylillä?

En halua mitään, koska minua ei ole olemassa. Vaadin sinua kuitenkin maksamaan minulle 157625.3448 € henkisistä kärsimyksistä koska sinuakaan ei ole olemassa.

Uusimmat

Suosituimmat