Seuraa 
Viestejä13878

Mitä palstalaiset olis mieltä siitä että luotais yhdessä käyttäjien nettiprofiili?

Kartotettais kyselyllä omaa nettikäyttäytymistä. Eli iso lista kysymyksiä joka käsittelee omaa kirjottamista netissä aihe ja asia-alueittain. Sekä tunnepuoli, motiivit jne. kartotettuna. Lopputuloksena vaikka määritelmä joka sopii jonkinlaiseen nelikettämatriisiin ja graaffinen tuloste sitten koko palstan tuloksista.

Asiaahan vois tietysti kartottaa jollakin menetelmällä esim.
Uskovainen - ateisti, tiede - tunne jne... ja pisteytys 1-5 riippuen siitä kumpi pää vastaa eniten totuutta tai joku muu menetelmä.

Niin että herättääkö tämä tämmönen yhtään kiinostusta?
Tuntuuko se kiusalliselta tai tungettelevalta?

Tuommosesta saattais saada ihan kaupallisenkin solvelluksen aikaseks.
Varmaan niitä on jo tehtykkin, mut en muista nähneeni.

Itse kyllä kiinostaa asia ja palstakäyttäytyminen yleensä.
Tämä ei nyt siis mikän uskovais - ateistikysely vaan laajempi joka hakee vastauksia syvemmältä.

Excelissä tuommonen onnistuis näppärästi.
Voisinhan tommosen itekkin rustailla, mutta olis kiva tietää onko ihmiset ylipäätään kiinostuneita ja omasta poikkeevat näkökannat on tietty rikastuttavia.

Sivut

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Denzil Dexter
Ei se varmaan paljon kinosta, jos ei tuule samalla kun sataa.

Puukkoja, vanhoja ämmiä?

Eiks siel oo pakkanen nyt?

Syssymmällä sitte.

Vierailija
Vatkain
Voin osallistua aineiston muodossa eli vastaamalla liutaan kysymyksiä. Suunnitteluhommiin oon liian tyhmä.

Juuri noitten kysymysten luomiseen olis kiva saada ajatuksia, ehdotuksia ja mielipiteitä. Ajattele ny, jos mä luon kaikki kysymykset ja te ruksitte niistä yks viiva viis niin mitä se tarkottaa? Mä pystyn johdateleen koko tutkimuksen mun haluaamaan suuntaan.

Pitää enste luoda runko. Eli jäsennellä ne asiat mitä haluataan kartottaa.
Sit jokaiselta aihealueelta omat kyssärit.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
SamikoKu
Vatkain
Voin osallistua aineiston muodossa eli vastaamalla liutaan kysymyksiä. Suunnitteluhommiin oon liian tyhmä.

Juuri noitten kysymysten luomiseen olis kiva saada ajatuksia, ehdotuksia ja mielipiteitä. Ajattele ny, jos mä luon kaikki kysymykset ja te ruksitte niistä yks viiva viis niin mitä se tarkottaa? Mä pystyn johdateleen koko tutkimuksen mun haluaamaan suuntaan.

Nii kerro vaan. Laita runkoa ja aletaan muokkaamaan.

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
SamikoKu
Vatkain

Nii kerro vaan. Laita runkoa ja aletaan muokkaamaan.

Okee, mä mietin tätä vähä enempi. Saattaa mennä muutama päivä, nyt on vieraita ja känni päällä muutaman päivän joten ei mitään kovin selketa saa aikaan, mut tää homma oikeesti kiinostaa.

Vierailija
Rousseau
Laita sinne kysymys että paljonko kuluu päihteitä päivässä ja koska vietetään peijaiset.

Noihi päihde juttuihinki piitää olla vähintään 3 kysymystä per alue, Ei ihan helppoo.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
SamikoKu
tiede - tunne

Btw nää ei oo vastakohtia. Tieteen vastakohta on tietämättömyys ja tunteen vastakohta on tunteettomuus. Vai mitä tässä yrität hakea? Matemaatikko ei itke elokuvan vuoksi?

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006

Miten se loppumääritelmä tehdään? Sehän täytyy olla jokin keskiarvo jostain joka täytyy selvittää. Eli siis kyselyä laadittaessa pitää selvittää kysynyksiin vastaajilta myös se profiili mihin itse kuuluu.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat