Seuraa 
Viestejä45973

Mitä mieltä foorumin terveystietoiset ovat erilaisista nesteistä, kuten supergreen tai savi/suola -vesi?
Millaisia nesteitä te juotte päivän mittaan ja miksi?

Sivut

Kommentit (180)

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
JumiPetteri
Mitä mieltä foorumin terveystietoiset ovat erilaisista nesteistä, kuten supergreen tai savi/suola -vesi?

Divetymonoksidia, tuttavallisemmin hydroksyylihappoa. Olen huomannut että kehoni tarvitsee tuota ainetta enkä enää tulekkaan toimeen ilman päivittäistä annosta jota alan juomaan pian herättyäni ja viimeisen annoksen otan vähän ennen nukkumaanmenoa. Joskus, kun olen ollut liian kauan ilman DHMO:ta, juon sitä jopa raakana sopivan annoksen. Tiedän toki, että tuo aine liian suurissa määrissä aiheuttaa kuoleman, väärin nautittuna peräti tukehtumiskuoleman, mutta en voi riippuvuudelleni mitään.

Mitä mieltä jumipetteri on tästä, voisinko parantua aromaterapian tms. avulla riippuvuudestani?

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

EV+
Seuraa 
Viestejä770
vihertaapero
JumiPetteri

Divetymonoksidia, tuttavallisemmin hydroksyylihappoa. Olen huomannut että kehoni tarvitsee tuota ainetta enkä enää tulekkaan toimeen ilman päivittäistä annosta ...

Itse olen kyseisestä kemikaalista riippuvainen. Vai onko tuo määritemältään yhdiste. Jos ei kalijaa ole (onneksi siinä on sen 95% divetymonoa) niin kyseistä ainetta menee sen 3kg päivässä, se on noin 166 moolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
EV+
vihertaapero
JumiPetteri

Divetymonoksidia, tuttavallisemmin hydroksyylihappoa. Olen huomannut että kehoni tarvitsee tuota ainetta enkä enää tulekkaan toimeen ilman päivittäistä annosta ...

Itse olen kyseisestä kemikalista riippuvainen. Jos ei kalijaa ole (onneksi siinä on sen 95% divetymonoa) niin kyseistä ainetta menee sen 3kg päivässä, se on noin 166 moolia.

Alkoholismi on kyllä tyhmä sana. Se viittaa äkkiseltään holismiin, joka olisi tavallaan ihan osuvaakin, mutta se onkin ismiä, joka ei ole osuvaa. Sitten on vielä n-istejä, mutta se ei olekaan nismiä, vaan narko-maniaa.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
EV+
vihertaapero
JumiPetteri

Itse olen kyseisestä kemikaalista riippuvainen. Vai onko tuo määritemältään yhdiste. Jos ei kalijaa ole (onneksi siinä on sen 95% divetymonoa) niin kyseistä ainetta menee sen 3kg päivässä, se on noin 166 moolia.

Onhan se toki hurjaa ryypätä tuommoista ainetta. Sentään freoniin verrattuna paljon enemmän käytetty jäähdytysneste.

Korjasin tuossa "hieman" epäonnistuneen lainauksesi.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081

Hei, minnekkäs se jumipetteri oikein katosi? Täälläpäin ei ainakaan ole näkynyt, muutoin olisin tarjonnut naukun divetymonoksidia.

vihertaapero
Hei, minnekkäs se jumipetteri oikein katosi? Täälläpäin ei ainakaan ole näkynyt, muutoin olisin tarjonnut naukun divetymonoksidia.

Kuulin jotain, että täällä olisi porukka saanut bannia kovalla kädellä... En tiedä kyllä ketkä?

Divetymonoksidi, joka tunnetaan myös nimellä divetyoksidi, on tosiaan yleinen yhdiste kaikkialla ympäristössämme. Olemme tulleet siitä niin riippuvaisiksi, ettemme enää voisi elää ilman sitä. Sen takia sitä ei pitäisi missään nimessä kieltää, vaan päinvastoin vaalia sen saatavuutta ja puhtautta kaikin keinoin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Oon kuullu, että jotku maustaa tuota divetymonoksidia kahvipavuilla. Vissiin se saa sen maistuun paremmalta? En tiiä... Ite en kyllä välttis uskaltas koskea noin rajuun tavaraan. Ku kahvistahan tulee vielä se kofeiiniki siihen päälle ni ei viittis ihan kaikkea kumminkaan sekaisin vetää.

Hämmentää.

... ja lisäksi on mukana vielä homeopaattisia annoksia tritiumia ja deuteriumia. Helsingissä lisäksi vielä putkesta tulleita keskisuomalaisten naisten hormoneita ja ahventen eritteitä..

YÄK

49

P.S. UISQHE BEATHA kunniaan!

49
... ja lisäksi on mukana vielä homeopaattisia annoksia tritumia ja deuteriumia. Helsingissä lisäksi vielä putkesta tulleita keskisuomalaisten naisten hormoneita ja ahventen eritteitä..

YÄK

49

P.S. UISQHE BEATHA kunniaan!

Osuit oikeaan. Kelttiläiset veljemme ovat joitain satoja vuosia sitten keksineet miten divetyoksidista voidaan jalostaa nautintoainetta käyttämällä luonnosta saatavia raaka-aineita ja tulta.

Hyvät veljet ja sisaret, asenteenne ovat kohti oikeaa suuntaa, mikä se lieneekään. Kohotamme tälle asialle maljan, koirani ja minä. Orkneyn tuotteet ihan oivallisia. Bakteerivapaita ja turpeen tuoksuisia.

49

P.S. ... se ei korviaan lotkauttanut ,no, naaraspuolinen. Onneksi ei loppasuu ja antaa isännälleen tassua. Eukosta taas ei aamulla tiedä, osaan jo väistää hookaksoon roiskeita.

Vatkain
Oon kuullu, että jotku maustaa tuota divetymonoksidia kahvipavuilla. Vissiin se saa sen maistuun paremmalta? En tiiä... Ite en kyllä välttis uskaltas koskea noin rajuun tavaraan. Ku kahvistahan tulee vielä se kofeiiniki siihen päälle ni ei viittis ihan kaikkea kumminkaan sekaisin vetää.

Olisi kyllä todella uhkarohkeaa. Kahvilla maustamista varten ainetta täytyy kuumentaa, ja divetymonoksidin (hydroksivetyhapoksikin sitä voinee kutsua) lämmittäminen vaatii massayksikköä kohden enemmän energiaa kuin melkein mikä tahansa muu aine. Erittäin vakavien palovammojen vaara on ilmeinen.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Juffe
Vatkain

Olisi kyllä todella uhkarohkeaa. Kahvilla maustamista varten ainetta täytyy kuumentaa, ja divetymonoksidin (hydroksivetyhapoksikin sitä voinee kutsua) lämmittäminen vaatii massayksikköä kohden enemmän energiaa kuin melkein mikä tahansa muu aine. Erittäin vakavien palovammojen vaara on ilmeinen.

No perce. Ku mulla just velipoika sanoo, että tota kantis kokeilla. Että se niinku piristää ja auttaa jaksamaan ja että niitä vaaroja siinä on liioiteltu. Että ei se ollenkaan ole edes samanlainen aine kuin esim. suodatinkahvi. Niin pitää kyllä lätkästä sille tämä että ai ei oo paha vai!

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat