Maastohiihto

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Tämä on provo, jos et huomaa.

Jo etukäteen, ja etenkin jälkikäteen voi kyseenalaistaa Suomen hiihtoliiton itselleen oikeuttamat olympiajoukkueen valintakriteerit. Jos valinnoissa ja sitä edeltävissä ehdotuksissa olisi noudatettu samanlaisia kriteerejä kuin muissa lajeissa, Suomen maastohiihtojoukkueeseen olisi päässyt kolme tai neljä hiihtäjää. Nyt paikalle talutettiin 15 sairastelevaa turistia. Lähes.

Odotan yhä että joku nykyisistä tai menneistä hörhöhiihtäjistämme tulee kaapista ja kertoo kaikille sen minkä kaikki tietävät veripussiorgioista, injektioneuloista, kusetuksesta.

Vastenmielisiä kuvia, vastenmielinen harrastus. Teen edelleen kaikkeni ettei yksikään tuntemani nuori ryhdy tuon mädänneen lajin harrastajaksi. Hiihtoliiton tekemä nuorisotyö pitäisi lakkauttaa rikollisuuteen yllyttävänä puuhasteluna.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä hiihtäminen on mukavaa, mutta sen katsominen televisiosta ei. Varsinkaan kun suomalainen ei enää koskaan voita, ja jos voittaisi niin pitäisi vielä jännittää mitä sen pissistä löytyy. Hyvä laji, mutta jätkät pilas.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Mie olen aina ollu sitämieltä , että suomalaisten tyhmyys ja hulluus
kaikkein selevimmin näkösille, sillonku ne heitti sen Kari-Pekka Kyrön
hiihtovalmentajan hommista . Kari- Pekka oli ihan oikejassa, kuka pirrrrkeeeele se jaksaa ihan selevin päin hihtaa ? Häh ?
Jo vain sen olen mieki aikonhani nähny. Jo sillon kymmenijä vuosija sitte ku olimma talvella ettohommissa, se hiipi väsymys ja kyllästyminen puserhon.
Sillon jo porukalla tuumathin nyt olis pienten doppinkijen paikka.
Aslakki ja Jussa olthin sillon nuorija miehijä, mutta väsynheitä.
Se kummasti keliki parani ku porukka päätti , että Aslakki ja Jussa se
lähtevät sivakoimhan Oswaldin tehthalla mukan. No kolehti keräthin ja
läskin-nahalla vetasthin sivakanpohjia, ja eiku oijustethin kohen Oswaldin
onnellisija asumasijoja. Doopingia ostethin yks repullinen, takasi
hihethin siittä huolimatta vaikka oli raskas reppu selässä, puolta hopummin.
Eikä vauhtija hijastanu vaikkä pimeäki se sautto mejät.
Kuutaman loisthessa painethin niin että lumi pöllys.
Ja miekö luulen että se Zorro Sortci se italiaanokhan ei olis matkassa pysyny. Kämpällä se mejät otethin vasthan ku olumpiavoittajat, oletta te kovia poikija. No siinä se dopinki reppuki tyhjeni yötämyöjen.
Ensin se iski porukan veteläksi,osa jopa oli niin vetelänä että ei pystyssä pysynhet. Seuraavana päivänä sitä olthin kipeänä ja se päivä maathin.

Mutta annappako päivä kolmas valakeni, jopa sivakka huilas ja sai pailakat kyytiä. Soli ennätysvauhtija porot aijassa , ja päästhin
alkamhan erotuski. No sitä jokku jokka ei kaikkeja tienhet pakkas
ihmettelemhän, miten te tuon homman tässä lumessa ja näillä keleillä nuin hopusti hoijitta?
Mutta vastauksena oli vain salaperhäinen hymy.
Doopingista ei kukhan puhunu halastuva sannaa.
Niin että ottakaa se Kari-Pekka takasin , vaikka semmoseksi hiljaseksi takapiruksi.

Vierailija

Eikös se Kyrö ollu enempi lantrinki-miehiä? Hemohes oli ehdan tavaran laimennukseksi ja minä olen ymmärtänyt, ettei Aslakki Väärteineen niin blandauksista välitä..

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Mitä nuita laimentamhan ja lanttaanhan ,,,hyviä nautintoainheita.
Siinähän se Kyrön poika virhhen tekiki, mitä varten piti sitä lantinkia sekottaa sekhan ?Siittä lantinkistahan ne käprähti, ei sunkhan itte ainhesta.
Mutta mikäli mie sitä Kyrön sukuva tunnen , son kierova ja källiä porukkaa
niin son aikapäiviä sitte oppinu virhesthän , eikä ennää lanttaile hyviä ainheita pilakoksi. Onhan maailmassa paljon semmosta jopka pillauvuu lantraamalla.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005
Alapäämies
Kyllä hiihtäminen on mukavaa, mutta sen katsominen televisiosta ei.

Juuei, hiihto on aika pitkälle pilattu katsojan näkökulmasta. Nyt lähetetään koko jengi matkaan järjettömässä hässäkässä, jossa muutama sohii heti kättelyssä kamansa hajalle ja joutuu keskeyttämään. Alkukohelluksen jälkeen sitten hiihdellään 90 % matkasta rauhallista huviretkihiihtoa ja ratkaistaan homma kirillä. Kuka sitä jaksaa katsoa. Vanha väliaikalähtömenetelmä sentään pakotti hiihtäjät hiihtämään koko matkan ja tarjosi jännittäviä sekuntikamppailuja koko kisan ajan. Nyt koko kisan näkee kun katsoo viisi minuuttia lopusta.

Vierailija
Neutroni
Vanha väliaikalähtömenetelmä sentään pakotti hiihtäjät hiihtämään koko matkan ja tarjosi jännittäviä sekuntikamppailuja koko kisan ajan. Nyt koko kisan näkee kun katsoo viisi minuuttia lopusta.

Olen ihan prikulleen samaa mieltä.

Uusimmat

Suosituimmat