Seuraa 
Viestejä29006

Niin sitä vaan, että jos pukeutuu neulepaitaan, jonka alla on kauluspaita ja pikkutakkiin ja kenkinä on muodikkaat nahkakengät ja on diplomi-insinööri, niin pitääkö olla kivipestyt siniset farkut, että näyttäisi rennolta ja nuorekkaalta ja dynaamiselta?

Sivut

Kommentit (103)

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
CE-hyväksytty
Niin sitä vaan, että jos pukeutuu neulepaitaan, jonka alla on kauluspaita ja pikkutakkiin ja kenkinä on muodikkaat nahkakengät ja on diplomi-insinööri, niin pitääkö olla kivipestyt siniset farkut, että näyttäisi rennolta ja nuorekkaalta ja dynaamiselta?

Olen diplomi-insinööri mutta en käytä juuri mitään noista vapaaehtoisesti (farkut poislukien tietyin ehdoin). En tosin tiedä nuorekkuudesta tai dynaamisuudestakaan mitään. En yleensäkään mieti pukeutumiskysymyksiä - tai siis minusta siinä ei ole mitään kysymyksiä. Jos pukeutumiseen johonkin tapahtumaan on etiketin mukainen koodi, noudatan sitä. Jos ei, niin pukeudun niihin mitä pinon päällimmäisenä on. Tai siis käytännössä lattialla siinä sängyn vieressä tahi jossain pesuhuoneen oven läheisyydessä lojumassa. Jos näistä ei tärpää niin sitten vasta joutuu konsultoimaan pinoa. Yleensä yltäni löydän siis farkkumallin housuja jostakin kankaasta tehtynä sekä T-paitoja tai talvella jotain pitkähihaisempaa ja paksumpaa puseroa/paitaa.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
CE-hyväksytty
Entä pitääkö ottaa korvis, jotta lähiympäristölle tulisi selväksi, että omistaa moottoripyörän?

Ei tartte. Riittää että pyörittelee sormella harrikka-avaimenperää ja hyräilee skootteri on lälläripyörää.

Hämmentää.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1356

Minä olen myös diplomi-insinööri mutta pukeudun samalla tavalla kuin silloin kun en ollut diplomi-insinööri. Itseasiassa pukeudun edelleen samalla tavalla kuin 20 vuotta sitten sillä on helppoa ostaa aina samat vaatteet.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
iMuke
Minä olen myös diplomi-insinööri mutta pukeudun samalla tavalla kuin silloin kun en ollut diplomi-insinööri. Itseasiassa pukeudun edelleen samalla tavalla kuin 20 vuotta sitten sillä on helppoa ostaa aina samat vaatteet.

Mistä muka enää saa ostaa salihousuja ja pastellinvärisiä kolitsipaitoja?

Hämmentää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Kosh
CE-hyväksytty

Olen diplomi-insinööri mutta en käytä juuri mitään noista vapaaehtoisesti (farkut poislukien tietyin ehdoin). En tosin tiedä nuorekkuudesta tai dynaamisuudestakaan mitään. En yleensäkään mieti pukeutumiskysymyksiä - tai siis minusta siinä ei ole mitään kysymyksiä. Jos pukeutumiseen johonkin tapahtumaan on etiketin mukainen koodi, noudatan sitä. Jos ei, niin pukeudun niihin mitä pinon päällimmäisenä on. Tai siis käytännössä lattialla siinä sängyn vieressä tahi jossain pesuhuoneen oven läheisyydessä lojumassa. Jos näistä ei tärpää niin sitten vasta joutuu konsultoimaan pinoa. Yleensä yltäni löydän siis farkkumallin housuja jostakin kankaasta tehtynä sekä T-paitoja tai talvella jotain pitkähihaisempaa ja paksumpaa puseroa/paitaa.

Vaikuttaa siltä, että et sovi project manageriksi etkä team leaderiksi.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Vatkain
iMuke

Kehitysvammasten päiväkotiryhmä retkellä?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
syytinki
Kravatti. Mihin unohtui kravatti.

Tärkeää on myös muistaa sepalus. Se on hyvä sulkea erityisesti pakkasella.

Ei nuorekas ja dynaaminen diplomi-insinööri käytä kravattia. Hän ei näet halua seistä kehityksen jarruna. Hän myös pitää siitä, että ympäristö näkee hänet rohkeana. Hänen rohkea kravatittomuutensa kannustaa ja motivoi muita saavuttamaan tavoitteen, johon hän tiimiänsä johtaa.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Saapi pukeutua melkein mihin vaan, mutta pliis, ei koskaan, ei milloinkaan, yhdistelmään harmaameleeratut olohousut + mikä tahansa ulkotakki (naurettavin mahdollinen yhdistettävä em. vaatekappaleeseen on nahkatakki), jos lähtee kotia loitommalle.

Näyttää vähän siltä kuin olisi lataamosta karannut kun housut ovat sisähousut ja päälle on kuitenkin heitetty takki. Tätä yhdistelmää, tosin vaihtelevin värityksin, näkee nykyään nuorilla naisillakin.

Sama se mitä laittaa ylleen kunhan ala- ja yläosa sopivat toisiinsa.

Olohousut:

(Siltä varalta että noille on joku muukin nimitys ja jäi epäselväksi mistä puhun.)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9469
CE-hyväksytty
syytinki
Kravatti. Mihin unohtui kravatti.

Tärkeää on myös muistaa sepalus. Se on hyvä sulkea erityisesti pakkasella.

Ei nuorekas ja dynaaminen diplomi-insinööri käytä kravattia. Hän ei näet halua seistä kehityksen jarruna. Hän myös pitää siitä, että ympäristö näkee hänet rohkeana. Hänen rohkea kravatittomuutensa kannustaa ja motivoi muita saavuttamaan tavoitteen, johon hän tiimiänsä johtaa.

Niin no, dipoli-inssi.

Onhan se vaarallinen tuo kraka. Erityisesti konepuolen inssille. Sotkeutuu vielä tuulettajan hihnaan kun kuuntelee bemarin käyntiä.

Vatkain
Carum carvi
Vatkain

Tervetuloa kylääni.

Mistä siellä?

Sopuhintaan saa tulla pöyhimään vaatekaappieni sisältöä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat