Seuraa 
Viestejä29006

Niin sitä vaan, että jos pukeutuu neulepaitaan, jonka alla on kauluspaita ja pikkutakkiin ja kenkinä on muodikkaat nahkakengät ja on diplomi-insinööri, niin pitääkö olla kivipestyt siniset farkut, että näyttäisi rennolta ja nuorekkaalta ja dynaamiselta?

Sivut

Kommentit (103)

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
CE-hyväksytty
Niin sitä vaan, että jos pukeutuu neulepaitaan, jonka alla on kauluspaita ja pikkutakkiin ja kenkinä on muodikkaat nahkakengät ja on diplomi-insinööri, niin pitääkö olla kivipestyt siniset farkut, että näyttäisi rennolta ja nuorekkaalta ja dynaamiselta?

Olen diplomi-insinööri mutta en käytä juuri mitään noista vapaaehtoisesti (farkut poislukien tietyin ehdoin). En tosin tiedä nuorekkuudesta tai dynaamisuudestakaan mitään. En yleensäkään mieti pukeutumiskysymyksiä - tai siis minusta siinä ei ole mitään kysymyksiä. Jos pukeutumiseen johonkin tapahtumaan on etiketin mukainen koodi, noudatan sitä. Jos ei, niin pukeudun niihin mitä pinon päällimmäisenä on. Tai siis käytännössä lattialla siinä sängyn vieressä tahi jossain pesuhuoneen oven läheisyydessä lojumassa. Jos näistä ei tärpää niin sitten vasta joutuu konsultoimaan pinoa. Yleensä yltäni löydän siis farkkumallin housuja jostakin kankaasta tehtynä sekä T-paitoja tai talvella jotain pitkähihaisempaa ja paksumpaa puseroa/paitaa.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
CE-hyväksytty
Entä pitääkö ottaa korvis, jotta lähiympäristölle tulisi selväksi, että omistaa moottoripyörän?

Ei tartte. Riittää että pyörittelee sormella harrikka-avaimenperää ja hyräilee skootteri on lälläripyörää.

Hämmentää.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1356

Minä olen myös diplomi-insinööri mutta pukeudun samalla tavalla kuin silloin kun en ollut diplomi-insinööri. Itseasiassa pukeudun edelleen samalla tavalla kuin 20 vuotta sitten sillä on helppoa ostaa aina samat vaatteet.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
iMuke