Maajoukkue pitää tuomita 25 vuoden vankeuteen

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Nyt Pitää Jääkiekonpelaajat tuomita, vankilaan tai telottaa. Kuin menivät häviämään RUOTSILLE!!!!!!

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija
tiäremiäs
Nyt Pitää Jääkiekonpelaajat tuomita, vankilaan tai telottaa. Kuin menivät häviämään RUOTSILLE!!!!!!

TELOTETAAN NYT SE SAATANAN TUOMARI VAIN KUN OLI NIIN SAATANAN PUOLUEELLINEN.

Oikeasti. Taitaa olla kateellinen suomalaisille kun voitimme kanukit.

Vierailija

Turha se on tuomaria syyttää, jos joukkue pelaa huonosti. Parempi joukkue voitti. Nyt se oli Ruotsi. Siis Ruotsi. Toistan vielä: Ruotsi. Ruotsi. Sverige. Sweden. Schweden. Suède. Suecia. Rootsi. Sama maa kaikilla kielillä. Vähän tässä tietysti harmittaa.

Vierailija

Ihmettelinkin mitä ne naapurit oikeen möykkäävät, mutta siellä onkin ollut joku peli ja siksi huusivat.

Minä olen sitten surkea penkkiurheilija, minua ei kaverit pyydä pelejä seuraamaan, kun aina höpisen jostain ihan muusta, kun siitä pelistä, tai alan lukemaan jotain lehteä tms. Olen kyllä yrittänyt hihkua jotain, silloin kun muutkin ovat hihkuneet, muttei se kai ole kovin uskottavaa

Jotenkin se, että 20 tyyppiä joita en tunne ja joilla on samanlainen passi, kuin minullakin voittaa 20 tyyppiä joita en tunne, joilla on erilainen passi, ei saa sydäntäni pamppailemaan. Ventovieraita kaikki, mitä se minuun liittyy kuka niistä tekee jonkun maalin tai jotain.

Suomi hävisi...ja paskanmarjat! Parikymmentä suomen passin omistavaa kaveria ympäri pohjoista pallonpuoliskoa sattui häviämään niille toisille.
Minä en ole ainakaan hävinnyt yhtään mitään tänään.

Vierailija

Jari Sillanpää aloitti tämän kaiken. Jari kertoi Ruotsalaismiehen ensin rakastelleen häntä taakse ja sitten lyönyt luun kurkkuun ja hylännyt.

Sama kaava tapahtui kaukalossa: Ruotsalaismiehet pyöritti valssin tahtiin leijonan poikasia ja otettuaan kaiken ilon irti, raiskasja paiskas seinään Soomi poijat.

Miltä tuntuu tulla petetyksi? Nimim. jäihin uponnut viime talvena, vaikka naapuri varoitti jään(jopa kiekon) petollisuudesta.

Vierailija

Ei auta muu kuin vääntää kaiken ajatus rautalangasta tiedeyhteisölle ja lähteä hakemaan sitä kultaa Tukholmasta.

;):)
Savor + ????

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Hyvä kun Suomi hävisi. Nyt voidaan puhua seuraavat neljä vuotta muustakin kuin jääkiekosta, ja rahaa riittää ehkä muuhunkin kuin jääkiekkoon.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Otin vhs:lle pelin meinasin tallentaa dvdlle, mutta onneksi tuli tekninenvika niin ei tarvinut tuhlata levyä.

Minu DVD soitin ennusti tämän tilanteen. Se tiesi että suomi häviää ja sen takia ei toiminu. Nyt DVD-soitin toimii ihan normaalisti kuin peli loppu.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Otin vhs:lle pelin meinasin tallentaa dvdlle, mutta onneksi tuli tekninenvika niin ei tarvinut tuhlata levyä.

Minu DVD soitin ennusti tämän tilanteen. Se tiesi että suomi häviää ja sen takia ei toiminu. Nyt DVD-soitin toimii ihan normaalisti kuin peli loppu.

Minä en kylläkään usko, että Suomi hävisi. Mitä todisteita sulla muka on? Luulen että asiaa on suuresti liioiteltu. Oikeasti pelattiin vähintäänkin tasan.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Hyvä kun Suomi hävisi. Nyt voidaan puhua seuraavat neljä vuotta muustakin kuin jääkiekosta, ja rahaa riittää ehkä muuhunkin kuin jääkiekkoon.

Amen!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat