Seuraa 
Viestejä3561

Sitä vaan että monilla keskustelualueilla on myös oma myydään, ostetaan ja vaihdetaan palstansa, niin miksi ei täälläkin voisi olla? Olkoonkin että tämä sivusto ei ole minkään tietyn harrastuksen ympärille kasattu, mutta ihan yhtälailla se voisi olla mukava lisä tähän kaikkeen muuhun sepeltämiseen?

Sivut

Kommentit (17)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Myydään: vähän käytetty Pelle Pelottoman mietintämyssy, sekä Pikku-Apulainen jolta on vintti pimeänä eli lamppu sökö, energiansäästölamppua ei hyväksy.

Ostetaan: yrinpommin teko setti. Tarv. voidaan sopia vaihtamisesta rekka lastilliseen tynamiittia.

Vaihdetaan: universumin 6. ulottuvuutta koskevilla laskelmilla täyteen piirusteltu liitutaulu, käytetty hajamielisyyksissä permanent tussia - vaihdetaan pariin kuukiveen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615

Ostan vähän käytetyn ruumisarkun.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

MooM
Seuraa 
Viestejä8007

Elin tarviketta ja käyttö tavaraa:
Ruohoripuliperunoita. Äidinpakastus pusseja. Naistennahka hanskat. Mansi- ja mustikoita.

Mämmiä saatana!

(http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/ark ... 0407_b.htm)

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

---
Seuraa 
Viestejä3561

No mutta onhan se nyt vallan häpeällistä, että Tiede -lehden palsta tyydyttää lähes kaikki muut tarpeensa, mutta heti kun on tarve ostaa, myydä tahi lahjoittaa jotakin, niin jo joutuu säntäämään vieraisiin. Näin ei suinkaan tarvitsisi olla jos voisi ensin tarkistaa mikä on kysynnän ja tarjonnan suhde palstalaisten kesuudessa kustakin artikkelista.
Minulla olisi heti varsin hyvä Topfieldin digiboxi antenniverkkoon tuossa myytävänä. Mutta milläs sen täällä myyt kun ei täällä ole palstaa sille?
Pakko mennä vieraisiin ja myydä se sikahalvalla jossakin muualla.

Mansi- ja mustikoita on jo myynnissä, mutta minulla olisi myynnissä hajuttomia aivopieruja. Sopii myös kukkahattutädeille ja muille vouhottajille.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002
Reiska
Tarjoa vaihdossa henkistä selkärankaa. Koko L.

Olen kuullut, että mitään selkärankaa ei edes tarvitse jos on riittävän paksu nahka.

Ostaisitko parkitsemisainetta?

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5433
ROOSTER
Reiska
Tarjoa vaihdossa henkistä selkärankaa. Koko L.

Olen kuullut, että mitään selkärankaa ei edes tarvitse jos on riittävän paksu nahka.

Ostaisitko parkitsemisainetta?

Ei tarvetta.

Per se

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat