Seuraa 
Viestejä1887

Kuuntelin tossa autolla ajaessani YLE-puhetta, niin ku mulla on tapana.
Siinä kalle isokallio sanoi mielestänii oikein osuvasti näistä nykyajan cityvihreistä, jotka eivät valitettavasti ymmärrä kaikkia realiteetteja. Kalle sanoi: Nykyvihreille sähkö tulee töpselistä, vesi tulee hanasta ja raha tulee valtiolta!

Aivan loistava pohja tuon idean päälle tehdä politiikkaa. NOT!

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Kommentit (7)

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887

Vastasin itse ensin.
Ajatellaanpa vaikka saksan ydinlaitosten alasajoa.
Ei mitään järkeä! Hiiltä tilalle, niinhän siinä aina käy.

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Sanoisin että aika monet nuorissa sukupolvissa jotka elää kaupungeissa on enemmän tai vähemmän vieraantunut realiteeteistä. En jaksa sen enempää analysoida, mutta ihan hyvä kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Flick
Seuraa 
Viestejä258

Menee vähän ohi mutta mikähän tähän yhteiskuntaan on tullut kun jonkun kokkiohjelman linnun suolistamista ja höyhentämistä kuvataan "kauheaksi".

Jotkut ihmiset eivät vissiin osta niitä oikeiata kanoja kaupasta vaan broilerin siipiä, rintaa sekä naudan filettä. Jotenkin ne transformoituu siellä kanalassa vissiin hienoiksi muovipaketeiksi, mutta ei en ole niitä söpöjä kanoja mitä me syödään!

penni
Seuraa 
Viestejä5148
JuurikinNiin
Kuuntelin tossa autolla ajaessani YLE-puhetta, niin ku mulla on tapana.
Siinä kalle isokallio sanoi mielestänii oikein osuvasti näistä nykyajan cityvihreistä, jotka eivät valitettavasti ymmärrä kaikkia realiteetteja. Kalle sanoi: Nykyvihreille sähkö tulee töpselistä, vesi tulee hanasta ja raha tulee valtiolta!

Aivan loistava pohja tuon idean päälle tehdä politiikkaa. NOT!

Täyttä puppua, jos löytyy yksi teini joka ei ymmärrä mistään mitään niin se on jonkun persun mielestä syy halveksia luonnonsuojelua. Ei tuollaisia Kallen kuvailemia ihmisiä oikeasti ole edes olemassa, saati että olisi riesaksi asti.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Flick
Menee vähän ohi mutta mikähän tähän yhteiskuntaan on tullut kun jonkun kokkiohjelman linnun suolistamista ja höyhentämistä kuvataan "kauheaksi".

Jotkut ihmiset eivät vissiin osta niitä oikeiata kanoja kaupasta vaan broilerin siipiä, rintaa sekä naudan filettä. Jotenkin ne transformoituu siellä kanalassa vissiin hienoiksi muovipaketeiksi, mutta ei en ole niitä söpöjä kanoja mitä me syödään!

Se oli kani.

Hämmentää.

eteenpäin
Seuraa 
Viestejä1591

Ei tossa nyt mitään erityisen nokkelaa tai sisältörikasta ollut. Ikivanha läppä, tuttu mm. 70-luvulta Speden naisen logiikka -sketsistä, vaikka cityvihreän tilalla olikin silloin vaan nainen.

Eläinten teurastamisen kokeminen vastenmielisenä ei vielä tarkoita, että olisi vieraantunut luonnonsuojelun realiteeteista. Ei myöskään nyrpistäminen ulkohuussille, huono kyky tunnistaa lintuja niiden ääntelyn perusteella ym. Nämä asiat ei poislue tervettä järkeä ja kykyä ymmärtää lukuja ja tilastoja. Sitten on erikseen kaikki antiydinvoima- ja luomufanaatikot, joita kyllä kokemukseni mukaan löytyy myös maalta ja pienemmistä kaupungeista.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
vapaatyyli
Sanoisin että aika monet nuorissa sukupolvissa jotka elää kaupungeissa on enemmän tai vähemmän vieraantunut realiteeteistä. En jaksa sen enempää analysoida, mutta ihan hyvä kommentti.

Eli kun asuu maaseudulla ja on, sanotaan nyt vaikka yli 50-vuotias, niin hoksaa että pakkohan se on ydinvoimaa käyttää koska kaikki muut voimat saastuttavat enemmän. Miten tämä maalla asuminen tai se että on elämänsä ehtoopuolella mitenkään liittyy ydinvoimaan, sitä en ymmärrä, mutta ehkä siihen vaikuttaa se että olen itse vielä liian nuori enkä asu siinä mielessä maaseudulla että tässä olisi ympärillä pelkkiä peltoja, sikaloita, kanaloita ja muuta sen sellaista tehotuotantoa.

Mikäköhän siinä aurinkoenergiassa sitten on ettei sitä saisi kehittää, vaan ainoat vaihtoehdot ovat ydinvoima ja hiili? Aurinko on kamala asia koska se kuumilla seuduilla porottaa niin kovin pahoin?

[size=50:1dbwzusz](En itse ole automaattisesti ydinvoimaa vastaan, mutta en erityisemmin sen puolellakaan.)[/size:1dbwzusz]

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat