Seuraa 
Viestejä3346

Niin se Koskelan Akselikin sitten kuoli ...

Kommentit (5)

pinklin1
Seuraa 
Viestejä3346

En huomannut tätä ketjua aloittessani, että vastaavanlainen ketju oli jo avattu. Luin sitä vähän ja totesin siinä olevan juonikuvauksia. Sinänsä hyviä ja hyödyllisiä nekin.

Jotta jokin erottaisi ketjuja, ajattelin, että tähän voi heittäytyä ja kertoa tunneperäisistä kokemuksistaan, joita taide, jokin filmi, iskelmä tmv. oli herättänyt ja jättänyt mieleen.

Käyn rohkeasti hiukan kehumaan paljon haukuttua Kauniita ja Rohkeita. Nimittäin joitakin vuosia sitten eräs kohtaus jäi elämään mieleeni. Pappi vihkiessään Brookea (en muista kenen kanssa), sanoi:

"Te jaatte sen rakkauden, jonka olette omilta vanhemmiltanne saaneet".

Uskon, että noin se menee. Tämä johti mietteeni siihen, millaista minun omilta vanhemmiltani saama rakkaus oli ollut, kun minusta näin jälkikäteen tuntuu, että olin avioituessani sitoutunut jakamaan sen pohjattoman kaivon kanssa viimeistä ripettä myöten, jonka jälkeen minä olin kadottanut itseni ja tiedostin vain vihani, joka täytti tyhjyyttäni.

installer
Seuraa 
Viestejä9908

Samuli Edelmannin esittämä kohtaus filmissä Häjyt jossa hänen roolihahmonsa kuristaa kengännauhoilla kyläpoliisin sanoen "Alkoi se ainainen voivottelu ottaa päähän"...

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Emmäkää
Seuraa 
Viestejä77

Lapsena katsoin elokuvan Bensaa suonissa, ja järkytyin kohtauksesta jossa ralliauto syöksyy sikalaumaan. Törmäyksen tuloksena oli paljon vammautuneita, kiljuvia sikoja sekä se että yksi leffan päähenkilöistä, auton matkustajana ollut nainen saa aivovamman, jonka seurauksena hänestä tulee kuolaava, huuliaan päristävä ja olematonta rattia pyörittävä vihannes.
Kohtaus oli todella vastenmielinen ja pelottava ja muistan sen vieläkin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat