Sivut

Kommentit (143)

laiska
Vatican controls the world
The UN Meditation Room
Vatican LUCIFER Telescope
Vatican Invokes Lucifer
Satanic Sites - Washington, DC
Satanic Rothschild Family
Royal Family Satanic Rituals
Satanism at the Vatican
Black Pope

Mikään tässä maailmassa ei ole siten kuin on opettu tai miten me sen olemme tottuneet näkemään. Maailmanlaajuinen herääminen on alkanut jolloin maailma kuinka me olemme sen tottuneet näkemään päättyy ja alkaa uusi aika, aika vapaan ihmisen, tietoisuuden ja sielun.

http://truththeory.com/2012/12/26/we-wa ... d-that-is/

Hirvittää ajatella, että näistä saatanan perkeleistä tulee maailman valtiaita
http://www.youtube.com/watch?v=0bQM5G5y7ik

Satanismi pelottaa mua yhtä paljon, kuin helvetin liekit. Ite asiassa suurin osa suomalaisista omaa tietämättään satanistiset arvot-> samat kuin kristityillä, mutta lähimmäisten piiri on suppeampi. esim. oma pylly on tärkein, rakastan ja pidän huolta ihmisistä, mutta vain omassa perheessäni olevista jne.

mirab
Seuraa 
Viestejä3017

Töppasivätköhän kardinaait pahemman kerran? Uutta paavia syytetään osasyyllisyydestä joukkomurhiin.

Aivan varmasti Bergoglio tiesi vuoden 1979 operaatiosta, jossa ESMA:ssa vielä olleet vangit siirrettiin yllättäen muualle. Ja miksi Bergoglio tiesi tämän? Koska vangit siirrettiin Buenos Airesin arkkipiispan kesäasuntoon Tigreen, La Plata-joen suistoon. Buenos Airesiin oli tuolloin tulossa Amerikan ihmisoikeusjärjestön valtuuskunta tutkimaan muu muassa juuri ESMAa. Valtuuskunta löysi sieltä vain tyhjät seinät, ja vierailun jälkeen vangit voitiin siirtää takaisin.

Bergoglion on täytynyt tietää myös ESMA:n käytännöstä, jonka mukaan raskaana olleet naisvangit murhattiin synnytyksen jälkeen ja lapset luovutettiin poliisi-ja upseeriperheisiin.
http://anttihalinen.puheenvuoro.uusisuo ... menneisyys

Rere väittää: Israel on rasistinen ja ihmisoikeuksien vastainen
"vihapuhetta saa tehdä kunhan kohde on juutalainen"
Sianliha on Israelissa kielletty
Maailmanpankki kirjoitti: MENA-maiden non-oil-vienti on paljon suurempi kuin Suomen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Zaibowski
Seuraa 
Viestejä1387
eteenpäin
Homoja ja aborttia ei tietenkään sulata.

Joo, kristinusko olisi melkoinen sekasikiö, jos se mukautuisi maailmaan ja sen himoihin. Ei ateismikaan sulata ajatusta Jumalan Pojasta ja tämän maailman tuomiosta, syntien anteeksiantamista jne. Ts. älyvapaata logiikkaa vaatia kristinuskoa mukautumaan maailman himoihin, mutta se lienee saatanan, tämän maailman hallitsijan halu, uskosta luopuminen ja kristinuskon kehittyminen omaksi irvikuvakseen. Kristinuskon tulisi siis sulattaa murha (abortti), julkisynti (homous), nuo olivat antiikin aikana arkipäivää, silloinkaan kristityt eivät niitä hyväksyneet, eivät hyväksy nytkään, mutta eivät tuomitsekaan. Ylijäämävauvat heitettiin Roomassa menemään, nuoret pojat siirtyivät vanhempien miesten opetukseen, suhde saattoi olla seksuaalista, viiniä lipittävät filosofit katsoivat nuoria poikia sillä silmällä, kristinuskon tulisi vaan sulattaa.

Kristinusko on oppijärjestelmä, Jeesus julisti Isältään tullutta oppia ja me kristityt kuulemme Jeesusta, olisi siis vastoin Jumalan tahtoa sulattaa mitä tahansa, syntiä:

Johannes 8

26 Paljon on minulla teistä puhuttavaa ja teissä tuomittavaa; mutta hän, joka on minut lähettänyt, on totinen, ja minkä minä olen kuullut häneltä, sen minä puhun maailman kuulla."

mirab
Töppasivätköhän kardinaait pahemman kerran? Uutta paavia syytetään osasyyllisyydestä joukkomurhiin.

En perusta katolisesta kirkosta, koska Jeesus perusti seurakunnan, ei kirkkoa, mutta olihan Paavalikin osallisena kristittyjen vainoihin, aina voi tehdä parannuksen.

jussipussi
IFEUN_2.0
Tämmöisen vallan saanut taikauskoinen ihminen alkaa helposti kuvitella, että hän itse on jumalasta seuraava maan päällä jne.

Jos olen ymmärtänyt tarinan oikein niin eiko se juuri näin ole ko uskovaisten mielestä?

Näin taitaa olla, mutta jos pappa itse uskoo moiseen lööperiin, on ymmärrys kateissa.

Taidettiinpa joltain korkea-arvoiselta hiippalakilta kysyä, että mitä tapahtuisi jos Jessen toinen tuleminen tapahtuisi nyt meidän aikana. Vastasi että tuskinpa sellaista vaaraa on.

Zaibowski
Seuraa 
Viestejä1387
IFEUN_2.0
jussipussi
IFEUN_2.0
Tämmöisen vallan saanut taikauskoinen ihminen alkaa helposti kuvitella, että hän itse on jumalasta seuraava maan päällä jne.

Jos olen ymmärtänyt tarinan oikein niin eiko se juuri näin ole ko uskovaisten mielestä?

Näin taitaa olla, mutta jos pappa itse uskoo moiseen lööperiin, on ymmärrys kateissa.

Taidettiinpa joltain korkea-arvoiselta hiippalakilta kysyä, että mitä tapahtuisi jos Jessen toinen tuleminen tapahtuisi nyt meidän aikana. Vastasi että tuskinpa sellaista vaaraa on.

Itse asiassa paaveilla ei alunperin ollut maallista valtaa, mutta feodalismi pakotti kirkon mukautumaan kehittyvään yhteiskuntaan ja maailmaan, samalla kun feodaaliaatelit rikastuivat, rikastui kirkko. Mutta faktoista ja lähteistä yllättäen juuri tiedefoorumilla viisveisataan. Paavin väittäminen Jumalasta seuraavaksi on tietysti olkinukke, omien ajatusten projisointia tuntemattomiin ihmisiin, noita defenssimekanismeja voi käsitellä psykologian puolella. Tosin, jos moderaattorin aloittama ketju lähestyy uskontoa perushalveksuvasti, niin en ihmettele sitä paskan määrää, mitä tähänkin ketjuun kirjoitetaan.

Zaibowski
Paavin väittäminen Jumalasta seuraavaksi on tietysti olkinukke, omien ajatusten projisointia tuntemattomiin ihmisiin, noita defenssimekanismeja voi käsitellä psykologian puolella. Tosin, jos moderaattorin aloittama ketju lähestyy uskontoa perushalveksuvasti, niin en ihmettele sitä paskan määrää, mitä tähänkin ketjuun kirjoitetaan.

Voihan esim. fasismia, kommunismia, kapitalismia tai persuismia käsitellä vaikka kuinka ronskisti, mutta mikä tekee uskonnosta jotenkin niin pyhän että aina vedetään herneet nenään? Onko se logiikka tämä:Voi sentään kun meidän malli on tuhansia vuosia vanhempi kuin muiden, niin me olemme ilman muuta oikeassa! Eikä meitä saa arvostella, koska olemme muita hurskaampia.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat