Seuraa 
Viestejä45973

Pahoittelen, jos/kun olen edellisellä kerralla loukannut joko foorumin muita käyttäjiä tai sääntöjä. En jaksa enempää selitellä, kuin että oli huono päivä ja pari olutta liikaa. Palaan normaaliin asiapitoiseen antiini tästä lähtien. Kiitos ja anteeksi.

Helpotti tämä.

Sivut

Kommentit (20)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845

Älköön taivainen teekannu iskekö ketjun aloittajaa salamalla, kuka hän sitten liekin ja mitä kirjoitellut.

Pitkään aikaan ei olekaan puhuttu taivaallisesta teekannusta mitään. Todistaako se jostain jotain? Laskeeko se taivaallisen teekannun olemassaolon todennäköisyyttä suhteessa Jahveen tai Zeukseen, että siitä ei keskustella?

- Ubi bene, ibi patria -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Pacanus Rusticanus
Älköön taivainen teekannu iskekö ketjun aloittajaa salamalla, kuka hän sitten liekin ja mitä kirjoitellut.

Pitkään aikaan ei olekaan puhuttu taivaallisesta teekannusta mitään.

Taivaallisesta teekannusta en tiedä mitään.
Vihreä tee on kuulemma terveellistä ja piristävää. Musta tee hyvää.
Mitä kalliimpaa sitä parempaa.

ChiangMaissa on paljon teeviljelmiä.
Kiva ottaa joku resortti ja kattella niitä vuorien kyljessä kun aurinko laskee, nauttien samalla hissun kissun olutta lasista.

Pacanus Rusticanus
Pitkään aikaan ei olekaan puhuttu taivaallisesta teekannusta mitään.

Älä höpötä, kun et mistään mitään tiedä!

author="13 Helmi 2013 01:23 <a href="http://www.tiede.fi/keskustelut/post1910725.html#p1910725">Academician</a>" kirjoitti:
Todistustaakan välttely (ja pyrkimys siirtää vastuu vastapuolelle) johtuu usein siitä, että todisteita ei ole olemassa. Siis NASA:n on hoidettava todisteet pöytään. Muuten tämä on ns. Bertrand Russellin teekannujuttu (väitti Marsin lähellä kiertävän posliiniteekannun - ja se on totta jos et pysty todistamaan sitä vääräksi).

FLC
Pahoittelen, jos/kun olen edellisellä kerralla loukannut joko foorumin muita käyttäjiä tai sääntöjä. En jaksa enempää selitellä, kuin että oli huono päivä ja pari olutta liikaa. Palaan normaaliin asiapitoiseen antiini tästä lähtien. Kiitos ja anteeksi.

Helpotti tämä.

Saat anteeksi jo senkin vuoksi, että osoitat harvinaisesti selkärankaa.

Tämä tietämättä, mitä pahaa olet tehnyt.

Pubi
FLC

Helpotti tämä.

Ja mä kun odotan, että joku tulee ja vahvistaa minun muutenkin hatarat mielikuvat tuosta kerrasta

Tai toisaalta, mitäpä niitä kaivelemaan enää. Saattaa olla että muistan ihan väärin ja syyllistelen itseäni ihan turhaan, mutta olen melko varma, etten kuitenkaan. Osaan nimittäin joskus olla erittäin v*ttumainen ja nyt taisi olla se kerta.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9465
FLC
Pubi
FLC

Helpotti tämä.

Ja mä kun odotan, että joku tulee ja vahvistaa minun muutenkin hatarat mielikuvat tuosta kerrasta

Tai toisaalta, mitäpä niitä kaivelemaan enää. Saattaa olla että muistan ihan väärin ja syyllistelen itseäni ihan turhaan, mutta olen melko varma, etten kuitenkaan. Osaan nimittäin joskus olla erittäin v*ttumainen ja nyt taisi olla se kerta.

Myöhäistä pyydellä anteeksi ja voivotella. Paavi ehti jo erota.

Kestä karmea mokasi urhoollisesti.

Vierailija
Pacanus Rusticanus
Jos en olisi niin laiska istuksimaan lentokoneessa, lähtisin ehkä Thaimaaseen poikkeemaan joku päivä.

Mites noi viisumikäytännöt siinä suunnassa nykyään?

Kolkyt päivää saa suomalainen olla ilman viisumia.
Turistiviisumin suomesta saa kai puoleksi vuodeksi halutessaan.
Eläkeläisviisumi irtoo jos on riittävästi tuloja todistaa tai 800.000 bahtia tilillä thaimaassa. Minimi 50v täytyy olla.

syytinki

Tai toisaalta, mitäpä niitä kaivelemaan enää. Saattaa olla että muistan ihan väärin ja syyllistelen itseäni ihan turhaan, mutta olen melko varma, etten kuitenkaan. Osaan nimittäin joskus olla erittäin v*ttumainen ja nyt taisi olla se kerta.[/quote]
Myöhäistä pyydellä anteeksi ja voivotella. Paavi ehti jo erota.

Kestä karmea mokasi urhoollisesti.[/quote]

Paavilla tai ilman, eteenpäin mennään!

EDIT: quotet vituillaan. Ei jaksa korjata.

Vierailija
Phony
SamikoKu
Sullakin sitte "Thaimaa" kohta kutsuu...

Sitä kutsua odottelen.

No perskeles, lyökää Pacanuksen kanssa hynttyyt yhteen ja hypätkää koneesee.
Parin viikon omatoimimatka on ihan poikaa eikä tartte yksin nyhjätä.
Meillä voi bunkata muutaman päivän ja yön. Moderoidaan sitte tuhannen kännissä kimpassa ja maksellaan kaikille potut puttuina. heh.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat