Seuraa 
Viestejä13878

Negatiivisia ajatuksia?
Pakonomainen tarve mollata jotaki?
Puhua pahaa lähimäisestä?

Paljoko puhut tai kirjotat negatiivista paskaa päivässä?

Jos niin, niin tuleeko siitä hyvä olo tai voittajan mieli?

Kommentit (15)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238

Jep.
Jonkin verran tulee puhuttua.
Joskus tulee hyvä ja joskus paha mieli. Riippuu kohteesta.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Jep.
Jonkin verran tulee puhuttua.
Joskus tulee hyvä ja joskus paha mieli. Riippuu kohteesta.

Ite oon saannu ton aika hyvin kuriin.
Etupäässä emännän takia.
Se on periaatteessa vastaan negatiivisia ajatuksia.
Se ei lähe siihen.

Joskus tulee kuitenki sorruttua, ei tosin likikään niin usein ku ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aweb
Seuraa 
Viestejä41238

Me harrastetaan tuota vaimon kanssa yhdessä.
Hedelmällisintä se on sillä tavalla, kun toinen tuo uusia näkökulmia,
ja saa palautetta, ja saa kompata.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

MooM
Seuraa 
Viestejä7995
SamikoKu
Negatiivisia ajatuksia?
Pakonomainen tarve mollata jotaki?
Puhua pahaa lähimäisestä?

Paljoko puhut tai kirjotat negatiivista paskaa päivässä?

Jos niin, niin tuleeko siitä hyvä olo tai voittajan mieli?

En mä paljon negatiivista, mutta paskaa kyllä. Sellaista täysin hyödytöntä mutta viihdyttävää jauhamista ja asioiden kehittelyä jostain olemattomasta aiheesta isoksi ja hyödyttömäksi ajatusrakennelmaksi. Toisaalta, tästähän mulle maksetaan, jos laajemmin ajattelee...

Tällä hetkellä esimiehen turhuus vituttaa, siitä tulee maristua turhankin paljon. Huomaan, etten osaa suhtautua sen parempiinkaan ajatuksiin ollenkaan niin ennakkoluulottomasti kuin muiden vastaaviin, kun on tullut kuultua niin paljon turhantärkeää ja pointitonta pätemistä. Tylsää vaan, että tiimipelaajana mulla ei ole nyt sitä kiinteää tiimiä, jossa pelata.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Vierailija
MooM

Tällä hetkellä esimiehen turhuus vituttaa, siitä tulee maristua turhankin paljon. Huomaan, etten osaa suhtautua sen parempiinkaan ajatuksiin ollenkaan niin ennakkoluulottomasti kuin muiden vastaaviin, kun on tullut kuultua niin paljon turhantärkeää ja pointitonta pätemistä.

Pelimies pelais ton himaa. Se on mahdollisuus ei uhka. Lipominen on taitolaji.

MooM
Seuraa 
Viestejä7995
SamikoKu
MooM

Tällä hetkellä esimiehen turhuus vituttaa, siitä tulee maristua turhankin paljon. Huomaan, etten osaa suhtautua sen parempiinkaan ajatuksiin ollenkaan niin ennakkoluulottomasti kuin muiden vastaaviin, kun on tullut kuultua niin paljon turhantärkeää ja pointitonta pätemistä.

Näh, se tarvitsee minua enemmän kuin minä sitä. Mutta veikkaan, että tämä esimies-asetelma ei ole kovin pitkäikäinen, koska ylempänäkin on huomattu tuo sama homma. Kunhan minun ei vaan tarttis ottaa enemmän vastuuta mistään kuin nyt on.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Vierailija
MooM
SamikoKu
MooM

Näh, se tarvitsee minua enemmän kuin minä sitä. Mutta veikkaan, että tämä esimies-asetelma ei ole kovin pitkäikäinen, koska ylempänäkin on huomattu tuo sama homma. Kunhan minun ei vaan tarttis ottaa enemmän vastuuta mistään kuin nyt on.

Silloinhan kaikki on ookoo. Lisää vastuuta lisää liksaa, näin minä sen oon miettiny.

MooM
Seuraa 
Viestejä7995
SamikoKu
Kysymys MooM:lle.

Mikä toi sun avatares on, joku psykotesti?
Siinä on jotakin joka panee vituttamaan mua.
Ne muut oli parempii.

Ai tuo. tuntui, että ruma kala olisi hyvä ja hain googlesta sanoilla ugly fish. Tuo oli ruma, mutta älykkään näköinen. Ehkä vähän samaistuin. Paitsi, että minä en ole erityisen älykkään näköinen. Huoh.

Se mummon kuva rupesi tuntumaan jotenkin haulikkoystävälliseltä ja oikeistolaiselta. Vaikka tykkäsin ajatuksesta, että tiukka mummo kirjoittaa, vaikken se oikea Mummo olekaan. Muita avatareja (avattaria?) mulla kai ei olekaan ollut.

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28239

Minä puhun pelkkää tiedettä! Aijon ilmoittaa phonylle että minua ei saa enää jatkossa näin loukata. Tulette saamaan armottomat bannit! Jos maailmassa vain on semisti oikeutta! Terkkuja!

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat