Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mistä saisi ostettua halvimmalla vitamiineja? Ja sellaisia mihin ei tarvita luottokorttia vaan voi maksaa esim. laskulla. IHerbiä on kehuttu, mutta ei onnistu ilman luottokorttia. Apteekista ei kannata ostaa mitään, ellei ole pakko. Terveellinen ruokavalio on sekin liian kallista.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija
kabus
Mistä saisi ostettua halvimmalla vitamiineja? Ja sellaisia mihin ei tarvita luottokorttia vaan voi maksaa esim. laskulla. IHerbiä on kehuttu, mutta ei onnistu ilman luottokorttia. Apteekista ei kannata ostaa mitään, ellei ole pakko. Terveellinen ruokavalio on sekin liian kallista.

Hinnaltaan kilpailukykyinen firma on Vitacost.com! Sekin on amerikkalainen ja toiminut ainakin itselläni luotettavasti. Vitacost hyväksyy perinteisten luottokorttien lisäksi myös ns. debit-kortit (visa,mastercard) sekä PayPalin! Itse olen PayPalia käyttänyt, eikä valittamista.

Jotkut tuotteet ovat hiukan iHerbiä kalliimpia ja vastaavasti toiset halvempia. Alle 4 lbs:n tilauksen toimituskulut on $ 8.99. Ostoskorin yhteydessä on laskuri, josta näkee toimituskulun suuruuden. (Huom. Maksuttomat toimitukset eivät, ikävä kyllä, koske USA:n ulkopuolelle lähetettäviä tilauksia!)

Uusi asiakas saa 10 dollarin alennuksen, jos rekisteröityy suosittelijan antaman linkin kautta ja ostoksen hinta on vähintään 30 dollaria!
Tässä oma alennuslinkkini:Linkki

kohveeman
Seuraa 
Viestejä1628
Liittynyt4.9.2009
Grendel
Muistaakseni iHerbille voi maksaa visa electronilla.

Onnistuu.

Mitähän hyviä kauppoja olisi Euroopassa niin tulleista ei tarvisi välittää?

Vierailija

Hyvä kysymys, kertokaa löytyykö EU-alueelta luotettavaa verkkokauppaa.

Itse olen kerran jo tilanut iHerbistä, ja varmaan jatkankin. On siellä laaja valikoima ja hyvän tuntuiset hinnat.

Tässä on kaveri, joka puffaa iHerbiä. http://karppaajansuositukset.blogspot.f ... ukset.html

Laittakaa filtterit silmille kun luette, mutta siellä on myös faktatietoa maahantuonnista. Eli kannattaa pitää ostokset alle minimialvin, jolloin välttyy tullikäsittelyltä ja lisämaksuilta. Mun eka (pieni) paketti tuli Kaliforniasta noin 10 pv viiveellä ihan kotiovelle. Ja hinta oli passattu alvittomaksi.

Apteekit on yleensä sikahintaisia. Eikä muutkaan lisäravinnekaupat (ainakaan kivijalassa) halpoja ole, siis Härmässä.

Flick
Seuraa 
Viestejä258
Liittynyt28.6.2012

Yksi vaihtoehto on brittiläinen BigVits

http://bigvits.co.uk/index.asp

Hintapolitiikkaa sen verran että hinnat on suunnilleen puntina sen mitä I-herbissä dollareina mutta tuohon brittihintaan sisältyy paikallinen arvonlisävero. Tarjouksia aina on joten kannattaa silloin tällöin vilkaista.

Vierailija

Itse kuulun siihen ihmisryhmään, joilla on etenkin tähän aikaan vuodesta tarve saada normaalia enemmän vitamiineja ja apteekista on tullut tähän asti ostettua kaikenlaiset lisäravinteet. Viime viikolla löysin tällaisen verkkokaupan nimeltään HyvinvoivaX.fi joka myy samoja ja hieman eri tuotteita, kuin apteekit mutta paljon halvemmalla. Ensimmäisen tilaukseni tein maanantaina ja paketti saapui tänä aamuna. Saattaapi olla, että jää apteekissa käyminen selkeästi vähemmälle, jos tällainen vaihtoehto löytyy. Tässä vielä linkki kyseiseen verkkokauppaan:

http://www.hyvinvoivax.fi/index.php?cPath=1

ps. Olen myös kokeillut ulkomaisia toimittajia, mutta mielelläni kuitenkin suosin kotimaista palvelua!

Vierailija
philanselmo
Itse kuulun siihen ihmisryhmään, joilla on etenkin tähän aikaan vuodesta tarve saada normaalia enemmän vitamiineja ja apteekista on tullut tähän asti ostettua kaikenlaiset lisäravinteet.

Riippuen apteekista, siellä on todella surkea valikoima yhtään mitään "terveellistä".

Jos ei nettikaupasta, joita Suomessakin on pilvin pimein halua tilata, niin suuren Citymarketin luontaistuotehylly on aikasta kattava.

Ja Citymarketin hinnat polkasee mennen tullen ne apteekin hinnat.

D-vitamiini kannattaa tilata EBN:ltä, koska saa edullisesti öljykapseleita. Niitä kuivapuristeita ei todellakaan kannata syödä.

http://www.ebn.fi/vitamiinit-mineraalit ... tml?page=2

Vierailija
Gino Odjick
Miksi kuivapuriste D-vitamiineja ei kannata syödä?

Lukee sen tuoteselosteen. Turhaa koodia.

Erilaisten lähteiden mukaan öljykapseli imeytyy paremmin.

Tiedä siitä sitten.

Vierailija
MsHorton
Gino Odjick
Miksi kuivapuriste D-vitamiineja ei kannata syödä?

Lukee sen tuoteselosteen. Turhaa koodia.

Erilaisten lähteiden mukaan öljykapseli imeytyy paremmin.

Tiedä siitä sitten.

Kummatkin toimii.

Simplex
Seuraa 
Viestejä2967
Liittynyt26.1.2010
Nutria
iHerb tai Vitacost.

Yksi puoltoääni minultakin.

iHerb: Visa Electron, luottokortit
Vitacost: Visa Electron, Paypal, luottokortit

iHerb hyväksyy mm. Visa Electronin maksuvälineenä, ts. nettimaksuun aktivoitu Electron toimii, joten luottokorttia ei tarvita. Vitacost hyväksyy Visa Electronin lisäksi myös Paypal-maksun, joten luottokorttia ei tarvita sielläkään.

Ravintolisien tilaukset kannattaa pitää postikuluineen alle 35 eurossa (n. 45 USD), jolloin välttyy tullaamisen vaivalta.

Vierailija
Simplex

Ravintolisien tilaukset kannattaa pitää postikuluineen alle 35 eurossa (n. 45 USD), jolloin välttyy tullaamisen vaivalta.

Harvoin menee tulliin nuo alle 80 dollarin paketitkaan, jotka vielä tulee iHerbistä todella halvoilla postikuluilla.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
Simplex

tullittomuuden rajahan muuttui tämän vuoden alussa. nykyään kaikki yli 23€ lähetykset tulee tullata.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat