Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Mitä fyysistä porukka tekee jotta aivot ja kroppa pysyy kunnossa?
Olen itse tykännyt tanssia musan tahdissa ja käynyt käevelemässä/juoksemassa. Lisäksi nostelen käsipainoja ja teen vatsalihasliikkeitä. Äskettäin olin lumitöissä vanhempien luona ja kun se tuli tehtyä, olin sen jälkeen ihan poikki - mutta tuntui tosi hyvältä kun palauduin rasituksesta. Veri kiersi paljon nopeammin, mikä aiheutti sen että aivot sai enemmän happea.

Täytyy taas lisätä fyysisen aktiivisuuden määrää - on täysin erilainen fiilis jos liikkuu. Tossa kuvassa siis nyky-ihminen.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (1)

MooM
Seuraa 
Viestejä7228
Liittynyt29.6.2012

Mä olen niin laiska paska, että tarvitsen ohjatun liikunnan. Käyn 2-3 kertaa viikossa erilaisissa treeneissä, pilateksesta kuntopiiri-tyyliseen rutistukseen. Muu liikunta on hyötyliikuntaa, siirtymisiä ja ipanoiden kanssa touhuamista tai pihahommia (polttopuiden tekoa-pinoamista-kantoa, kolausta, lumiukkojen tekoa, mäenlaskua, ruohonleikkaamista, puutarhahommia...). Venyteltyä tulee aika paljon telkkaria katsellessa ja satunnaisesti kikkiltua jumppapallolla tai muuten.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat