Seuraa 
Viestejä6665

Jotain pientä savupommin tynkää heitetty aulaan. Mielenkiintoista nähdä, onko tämä sitten vaarallista vasemmistoterroria vai yksittäistapaus.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013030 ... 3_uu.shtml

Sivut

Kommentit (53)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
syytinki
Ei kai nyt sentään vihreät. Paitsi, jos on seonnut.

Savuhan lisää ilmastonmuutosta ja oikea vihreä piereekin pulloon.

Sattumalta kävin takun sivuilla, heti etusivulla oli tuollaista. Nuohan ovat ihan hullua sekopää porukkaa, ei taida hommassa olla tuollaista hehkutusta terroriteoista vai. Tuohan on pahempaa kuin se äärioieiston ja vasemmiston tappelu kirjastossa.

Heittää savupommeja suljettuun tilaan, jossa on ihmisiä. Saa nähdä tuomitsevatko palstan vasemmistoanarkistien ja muslimiväkivaltaisuuksien puolustajat tuollaisen ja nuo selitykset. Miten Talvivaara liittyy Inonesian ja Jaavan saaren pienviljelijä kapinallisten tilanteeseen?

http://takku.net/

Tiedote iskusta Talvivaaran pääkonttoriin

Uutiset | perjantai, 8.03. 2013 @ 18:24

Katselukertoja: 54

Torstaina 8.3.13 ihmiset kokoontuivat osoittamaan tyytymättömyytensä Talvivaaran ympäristörikoksia kohtaan sen yhtiökokouksen ulkopuolelle Finlandiatalolle.

Samaan aikaan Espoossa teimme solidaarisuusiskun Talvivaaran päätoimistolle.

Heitimme aulaan savupommit ja koristelimme ulkoseinän Talvivaaran vastaisella tekstillä.

Teimme iskun solidaarisuudesta kaikille Talvivaaran toiminnasta kärsiville ja yhtiötä vastaan kamppaileville.

Haluamme myös ilmaista solidaarisuutemme Jaavan saaren pienviljelijäkapinallisille Kulon Progon alueella sekä Indonesian vangitsemalle Tukijolle.

Syvät pahoittelumme aulatyöntekijälle aiheutuneista sydämentykytyksistä.

-Ⓐ

Kukaan ei ole kieltänyt vasemmisto- ja ympäristöterrorismin olemassaolon. Minä tuomitsen iskun, vaikka olenkin poliittisesti vasemmalla. (Uskoisin motiivin liittyvän tosin enemmän ympäristöön.)

Toivottavasti poliisi tutkii teon hyvin ja saa syylliset kiinni.

Denzil Dexter
Jotain pientä savupommin tynkää heitetty aulaan. Mielenkiintoista nähdä, onko tämä sitten vaarallista vasemmistoterroria vai yksittäistapaus.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013030 ... 3_uu.shtml

Olikos tää Talvivaara se joka räjäytti saastepommin suomen luontoon ? Onhan tuo savupommikin toki vaarallista terrorismia, , mutta mutta, kukahan tässä sitten lienee se isompi terroristi ?
Itse en olisi valinnut savupommia vaan rekkalastillisen sian paskaa. Kylpekööt kapitalistisiat omassa paskassaan ja haiskoot pahalle.

Toope
Seuraa 
Viestejä28198

Toivottavasti talossa ei ollut yhtään homoa tai mamua sisällä, muutenhan tuosta tulisi viharikos.

"Ruotsikin oli pirullinen maa ennen kuin tajusivat tuon monikulttuurin. Peppit ja Lindgrenit ovat niin eilispäivää." Pommit ja etnojengit? Uusi normaaliko?
"Ei ole tärkeää, kuka tai mikä hallitus lopettaa huonon maahanmuuton Suomeen. Pääasia on se, että joku sen lopettaa."
"Minä kun tyhmänä luulin, että median moniarvoisuus olisi arvokasta, eikä valtamedian samanmielisyys?"

eteenpäin
Seuraa 
Viestejä1591
mluluke
Talvivaara on ite varmaan heittänyt tuon pommin, että saisi vastustajat huonoon valoon...

Riihitonttu
Sattumalta kävin takun sivuilla, heti etusivulla oli tuollaista.
Mitä tuo takkuporukka on? Onko ne anarkisteja vai vassareita vai mitä?

Retard
Seuraa 
Viestejä28254

Toivottavasti poliisi saa tekijät kiinni. En tunne lainkirjainta mutta jos mahdollista, Talvivaara voisi laittaa menetetystä työajasta laskun vaan perään. Kyllä se todennäköinen luottotietojen puute syyllisiä (veikkaisin anarkisteja) vituttaa viimeistään siinä vaiheessa, kun on omia lapsia ruokittavana ja pitäisi heille taata jonkin tyyppinen tulevaisuus.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
-:)lauri
Toivottavasti poliisi saa tekijät kiinni. En tunne lainkirjainta mutta jos mahdollista, Talvivaara voisi laittaa menetetystä työajasta laskun vaan perään. Kyllä se todennäköinen luottotietojen puute syyllisiä (veikkaisin anarkisteja) vituttaa viimeistään siinä vaiheessa, kun on omia lapsia ruokittavana ja pitäisi heille taata jonkin tyyppinen tulevaisuus.

Onpa hankala saada tekijät kiinni, kun he itse kertovat takkunetissä tekemisistään.

Niimpä, kyl muaki ihan witsisti ketuttaa talvivaaran toimistohomojen lasten pualesta nykku ruakaki viätii suusta tallai.

Retard
Seuraa 
Viestejä28254

Denzil Dexter, en ole ihan niin varma onnistuuko se, jos takkunet ei ole suomalaisella serverillä ja jos viesti on lähetetty sivulle joidenkin proxypalvelimien kautta. Voi myös olla, että tuo teksti oli vain trolli, mutta en tietty poliisina jättäisi tutkimatta mikäli se vain mahdollista on.

Retard
Seuraa 
Viestejä28254

HaukiOlli, taitaa ikävä kyllä käydä niin, että kun Talvivaara ei tuohon iskuun kaatunut, ainoa, jolla on vielä jotain menetettävää, on tuon iskun suorittaja.

Olisivat nyt edes täsmäiskun tehneet, vaan kun heittivät sen savupomminsa rakennuksen respaan, jossa on useita muita yrityksiä. Jotain tolkkua sentään tuossa kaivosteollisuudenkin vastustamisessa.

HaukiOlli, taitaa ikävä kyllä käydä niin, että kun Talvivaara ei tuohon iskuun kaatunut, ainoa, jolla on vielä jotain menetettävää, on tuon iskun suorittaja.

Talvivaara kaatuikin omaan iskuunsa, ikävä kyllä. Ja jos siitä iskusta puhutaan niin menetettävää on koko suomen kansalla....

Retard
Seuraa 
Viestejä28254

Siitä olen tietysti samaa mieltä, että suomalaisen kaivostoiminnan maineelle Talvivaara on aiheuttanut melkoisen klommon.

Siitä olen tietysti samaa mieltä, että suomalaisen kaivostoiminnan maineelle Talvivaara on aiheuttanut melkoisen klommon.

No sehän tässä varmaan tärkeintä just onkin se maine...

Retard
Seuraa 
Viestejä28254

HaukiOlli, olen ymmärtänyt, että ympäristövahingot jäivät pienemmiksi kuin alueen pellot ympäristölle aiheuttavat, joten sellaista taustaa vasten kaiketi eniten hallaa todella olisi ollut viennistä elävälle Suomelle juuri suomalaisen kaivostuotteen maine ulkomaisten (mahdollisten) asiakkaitten näkökulmasta.

En minä missään nimessä tietysti kannata pieniäkään (virheistä johtuvia) ympäristövahinkoja mutta mikäli olen oikein informoitu, nyt ympäristövahinkojen aiheuttama terveydellinen tai siivoamisesta koituva taloudellinen haitta olisivat olleet pienemmät kuin mahdollinen haitta huonosta maineesta.

HaukiOlli, olen ymmärtänyt, että ympäristövahingot jäivät pienemmiksi kuin alueen pellot ympäristölle aiheuttavat, joten sellaista taustaa vasten kaiketi eniten hallaa todella olisi ollut viennistä elävälle Suomelle juuri suomalaisen kaivostuotteen maine ulkomaisten (mahdollisten) asiakkaitten näkökulmasta.

En minä missään nimessä tietysti kannata pieniäkään (virheistä johtuvia) ympäristövahinkoja mutta mikäli olen oikein informoitu, nyt ympäristövahinkojen aiheuttama terveydellinen tai siivoamisesta koituva taloudellinen haitta olivat selvästi pienemmät kuin haitta huonosta maineesta.

Jos ajattelet asian taloudellisen haitan näkökulmasta, niin ymmärrän toki näkemyksesi, mutta itse en lähtisi asiaa tarkastelemaan noin suppeasti. Itse ajattelen suomalaisen luonnon rajallisena yhteisenä kansallisaarteena jota suomen urhot ovat valmiina puolustamaan kiväärit tanassa kaikenlaista raiskuuta vastaan. Koen että suomen luonto, suomalaisten ihmisten koti on pyhä ja saastuttamaton joka on ollut ennen rahataloutta ja joka tulee olemaan sen jälkeenkin tuleville polville. En suvaitse sen pilaamista jonkun läskiplösön rikastumistavotteiden takia enkä mistään muustakaan syystä. Joka toiminnallaan suomea paskantaa pitää tuomita vankilaan miettimään tekosiaan, ja ottaa rikoshyöty pois valtion kassaan esimerkiksi työttömyyskorvausten kohottamiseksi. Lisäksi paskantajan täytyy kustantaa ympäristön palauttaminen alkutilaansa.

Kuten itsekkin totesit, paskantajan on halvempaa palauttaa ympäristö alkutilaan kuin kärsiä huonosta maineesta, joten hihat vaan ylös ja huhkimaan saatana. Rohkenpa vaan epäillä että sitä päivää ei meidän elinaikana nähdä kun vahingot on korjattu....

Ja mitä tulee korjauskustannuksiin niin eiköhän se kokoomuskäsi kouhaise taas kuitenkin niitä veroeuroja ja valita taas perään korkeita veroja muina miehinä.

Mutta tottapuhuttuna ketään ei kiinnosta kansainvälisillä mineraalien ostomarkkinoilla paskan vertaa onko lietteet valuneet suomen luontoon tai onko viisivuotiaat pikkutytöt ommelleet sun nike-lenkkarit tai kuinka paljon paskannetaan yhteistä luontoa. Siellä kiinnostaa se että kuinka halvalla tuotetaan, joten unohdettaisiinko jo viimein paskapuheet....

Retard
Seuraa 
Viestejä28254

Jos kiellämme kaivokset niiden ympäristörasitteen vuoksi, tulisi meidän kieltää myös pellot. Vaikka kaivoksista saatava tavara ei suoraan olekaan syötävässä muodossa, se muutetaan sellaiseksi osittain jo nykyään (ensin rahaksi, jolla sitten ostetaan kaupasta ulkomailta tuotua sapuskaa). Kyse kaivostoiminnassa on siten periaatteessa samasta kuin sapuskan viljelemisestä pelloillamme. Sellaisia ei pitäisi lopettaa ennen kuin meillä on niin vähän nälkäsiä ihmisiä, jotka tuollaisia ruuan hankintaketjuja eivät enää tarvitse.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat