Hevostiedosta kiinnostuneita?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Halusin vain tässä kysellä, että onko foorumilla kiinnostuneita ottamaan osaa hevostietokilpailuun? Teen samankaltaisen kuvamontaasin kuten Ding Ding, mutta tällä kertaa vihjeistä pitää selvittää kysytty hevosurheilulaji.

Kommentit (12)

kytoann
Seuraa 
Viestejä1906
Liittynyt16.3.2005

Olen kiinnostunut. Kovin paljon en hevoshommista tiedä mutta jotain kumminkin.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minä voisin yrittää, jos kilpailu sattuu sopivaan hetkeen. Onko siinä yksi laji kyseessä ja kaikki vihjeet osoittavat siihen? Silloin se kilpailu ehkä ratkeaa hyvin nopeasti.

Vierailija
Ding Ding
Minä voisin yrittää, jos kilpailu sattuu sopivaan hetkeen. Onko siinä yksi laji kyseessä ja kaikki vihjeet osoittavat siihen? Silloin se kilpailu ehkä ratkeaa hyvin nopeasti.

Kilpailussa on ainakin yhdeksän eri vihjettä, jossa jokaisessa on eri osia. Nämä yhdeksän eri vihjettä viittaavat eri hevosurheilulajeihin.

kytoann
Seuraa 
Viestejä1906
Liittynyt16.3.2005

Missä se triplaässäkin kuljailee? Hän ainakin on hevosharrastaja!

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Vierailija

Kiinnostuneita näyttäisi olevan kaksi, joka ei kyllä riitä kunnon kilpailuun. Kilpailu pidetään 4.3, jos halukkaita on vähintään viisi.

Vierailija

Voisin koettaa olla mukana, mutta en ehdi roikkua netissä koko lauantaipäivää. Jos osallistua voi niin, että tulee palstalle illalla ja viipyy vain noin varttitunnin verran, niin voin olla mukana.

Vierailija
Vaikea sanoa
Voisin koettaa olla mukana, mutta en ehdi roikkua netissä koko lauantaipäivää. Jos osallistua voi niin, että tulee palstalle illalla ja viipyy vain noin varttitunnin verran, niin voin olla mukana.

Kyllä voit osallistua niinkin. Halusin vain tässä ketjussa kysellä kiinnostuneita, jotta en tekisi sitä turhaan.

Vierailija

Jaaha, ei siis tainnut riittävän moni ilmaista kiinnostustaan. Olisin mielelläni testannut hevostietoni. Toisaalta olisi ollut kiintoisaa kuulla yhdeksästä eri hevosurheilulajista. Mieleeni tulee äkkiseltään seitsemän eri hevosurheilulajia - ja juuri tätä kirjoittaessani muistuu kahdeksas mieleen. Mikähän se yhdeksäs olisi? En viitsi listata kahdeksaa mielessäni olevaa, ettei mahdollinen kilpailu menisi pilalle - jos se joskus järjestetään. Vai listaanko?

Ähää! Yhdeksäs tuli mieleeni! On niitä ehkä enemmänkin?

Vierailija
Vaikea sanoa
Jaaha, ei siis tainnut riittävän moni ilmaista kiinnostustaan. Olisin mielelläni testannut hevostietoni. Toisaalta olisi ollut kiintoisaa kuulla yhdeksästä eri hevosurheilulajista. Mieleeni tulee äkkiseltään seitsemän eri hevosurheilulajia - ja juuri tätä kirjoittaessani muistuu kahdeksas mieleen. Mikähän se yhdeksäs olisi? En viitsi listata kahdeksaa mielessäni olevaa, ettei mahdollinen kilpailu menisi pilalle - jos se joskus järjestetään. Vai listaanko?

Ähää! Yhdeksäs tuli mieleeni! On niitä ehkä enemmänkin?

Kilpailu käydään ensi lauantaina, sillä saan vasta siksi kaikki luvat kuviin, joten älä vielä listaa, mutta kiva kun olet kiinnostunut. Tiedät aika monta lajia. Oletko kenties hevosihmisiä?

On niitä lajeja vielä enemmän, mutta valitsin yhdeksän. Jokaiseen vihjeeseen sisältyy monta osaa. Muuten haluaisitko ehdottaa jotain palkintomerkiksi?

Vierailija
Coach
Kilpailu käydään ensi lauantaina, sillä saan vasta siksi kaikki luvat kuviin, joten älä vielä listaa, mutta kiva kun olet kiinnostunut. Tiedät aika monta lajia. Oletko kenties hevosihmisiä?

On niitä lajeja vielä enemmän, mutta valitsin yhdeksän. Jokaiseen vihjeeseen sisältyy monta osaa. Muuten haluaisitko ehdottaa jotain palkintomerkiksi?

Ensi lauantaina ehdin olla koneen ääressä vain korkeintaan puoleenpäivään saakka. Toivottavasti silloin vielä ehtii! Hevoset ovat lähellä sydäntäni, joitakin lajeja on tullut itsekin enemmän tai vähemmän kokeiltua ja harrastettua. Tulipa muuten mieleeni vielä kymmenes laji. Ja ehkä jopa yhdestoista! Palkintomerkki-ideaa ei juuri nyt kyllä ole.

Vierailija

Öö... En tunne muita lajeja kuin ravikisa, laukkakisa ja estelaukka(se missä ratsastetaan luonnossa ja hypitään esteiden yli)

Vierailija

Perun kilpailun, koska Aarteenetsintä-kilpailu on jo käynnissä eivätkä kävijät välttämättä ehdi kilpailla kahdessa paikassa.

Uusimmat

Suosituimmat