Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Keskustellaanko siitä, mistä konkreettisista asioista kukanenkaan ei tykkää? Eli ei mitään en tykkää epätasa-arvosta tai suomalaisista poliitikoista, vaan ihan esineistä.

Minä en tykkää kuminasta, aniksesta, lakritsasta, fenkolista. Niitten haju muistuttaa toisiaan ja se haju on kalman haju. Yäk!

Toinen mistä en tykkää on varvassukat tai semmoset flipflop-sandaalit, missä menee se juttu varpaitten väliin. Se on jotenki inhan tuntosta. Yäk!

Kolmas mistä en tykkää on nämä aikuisten (naisten) potkupuvut tai haalarit. Minusta on jotenkin säälittävää kun aikuinen ihminen taantuu lapsen asteelle. Yäk!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (343)

eskimo
Seuraa 
Viestejä1521
Liittynyt12.5.2009

Kannattaa opetella tykkäämään kaikesta tykättävästä. Jos joihinkin kannattaa tehdä pesäeroa, niin se on toinen asia.

Rikon ketjun toivomusta. Kaikki konkreettinen on helposti pidettävän piiriin kuuluvaa.

En pidä: tietyt asenteet.

Tai no, en pidä: ilman pienhiukkaset, liikenteen melu, kiristävät vaatteet, nahkeat vaatteet, yli varjojen eläminen, yhteiskunnan perus-kuviot, ...

Juha Myllärinen, Lappeenranta

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

En pidä sellaisesta liian pehmeästä ja paksusta pyyheliinasta, joka kuivattaa sormenpäät.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Sulatejuusto on iljettävin maku maailmassa. Justiinsa ne koskenlaskijat ja mitä juoksijankuvajuustoa onkaan olemassa. Ummehtunutta kuvotusta kaikki. Kaikista muista juustoista tykkään.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Marssilainen
Sulatejuusto on iljettävin maku maailmassa. Justiinsa ne koskenlaskijat ja mitä juoksijankuvajuustoa onkaan olemassa. Ummehtunutta kuvotusta kaikki. Kaikista muista juustoista tykkään.

Onko se se maku vai se koostumus? Kun jos vaikka maistuu edamille. Entä tykkäätkö niistä Aamupala-sulatejuustoviipaleista?

Hämmentää.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Inhoan sulatejuuston makua. Aamupalajuusto on myös sulatejuustoa ja maistuu iljetykselle. Kipparijuusto on hyvää, vaikka se on valmistettu sulatejuustosta, mutta se on savustettu jälkeen, eikä siis maistu sulatejuustolle.

edit. velipoika taas pienenä tykkäsi "sulakejuustosta". Mutta kaikki muut juustot on aina ollu hyviä. Tuorejuustot, aatamit ja peetamit ja mitä niitä onkaan vuohenjuustoja ja kaikkea. Kaikki menee. Se on se sulakkeen maku siinä se ällö

edit. Kävin äsken kaupassa ja oikein tarkotuksella katoin niitä sulatejuustoja äsken. Minua vain kovasti huvitti, kun siinä luki, että raikas maku. Ehhehheh hee hee. Onko ihmisen hiki raikas maku tai kuukauden pesemättömät hampaat? Ei ole raikas. Se on ummehtuneen hien maku. Sitten jotku laittaa sitä leivälle ja varmaan haluaa, että leipäkin alkaa maistumaan hielle. Varmaan kaikilla ihmisillä on oma inhomaku. Minusta taasen kumina maistuu aika jännälle. Ei nyt herkkua ole, mutta jännälle kumminki. Kaveri ei voi kestää oliivia. Minusta ne on kanssa aika jänniä.

edit. Ainiin ruusukaali on toinen, mistä en oikein perusta. Kyllä sitä nieleskelee, jos kastike loiventaa happaman karvasta olemusta.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Tämä on vähän eri asia, niin panen uutena viestinä.

Niissä verkkareissa, mitä oli ennen paljon silloin 70 ja 80 -luvuilla ainaki, niin niissä oli semmonen karheahko pinta, mikä vastakkain hangaten piti sellaista rahisevaa ääntä. Ai että se kävi hermoon ja sattui hampaisiin se ääni. Sillonhan ei ollut vielä olemassakaan näitä kiiltäväpintaisia verkkareita. Hihat ja lahkeet, jos osuivat vähänki vasten sitä kangasta, niin heti tuntui se... en osaa edes ajatella, miten se tuntui. Niinku olisi hampaita vasten vetänyt santapaperilla. Siltä se ääni tuntui päässä. Koulussa oli pakko pitää niitä kauhuverkkareita liikuntatunnilla. Pelkkä muisteleminen palauttaa sen tunteen ja äänen mieleen. En omista sellasia verkkareita enää, enkä halua edes koskea semmosiin.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18399
Liittynyt16.3.2005

Mä sain joskus 15 vuotta sitten tollasen aikuisen naisen potkupuvun - soon niin seksikäs, että ukolla ei varman toimi vuoteen. Mutta likan mielestä se oli hauska, ja kaikenlaisissa erikoisissa pileissä se on kiertäny millon kenenkäkin loimena.

Mutta juu, en tykkää Aurajuustosta - hirveetä kitkerää paskaa.
Enkä tykkää lampaan enkä vuohen mistään, paitsi villasukista ja nahkaosaston tamineista.

Ja en koske poroon, yäk, yäk, yäk, se valkonen juttu eli rasva. Ja peurakin on pahaa, jos siihen on omaa rasvaa menny murenakaan sekaan.

Enkä syö kaupan kalaa, paitsi seitä ja tonnikalaa, kaikki kaupan tuorekala maistuu eltaantuneelle. Jos kala on just ongittu vesistöstä, niin sitten syön kyllä. Vissiin viettäny liikaa kesiä saaristossa.

Enkä tykkää tymyydestä. Siis oon määki tymä, mutta jos on tymempi tymä ko mä, niin sitten on tosi tymä, ja se ei mua jalosta lain, eli saavattens olla. Paitsi jos on kivoja. (mäkin rikoin, vähän)

Pummit on ikäviä ja kerjäläiset rasittavia, en tykkää ollenkas.

Muurahaiset ja kimalaiset diggailee mua liikaa, niin vastapainoks mä en tykkää niistä lainkaan, enkä itikoista. Me vaan ei olla toimiva yhtälö. Ne rakastaa, mää torjun. Vaikka taitaa saman sorttinen suuntaus olla noin muutoinkin.

Avantouintikaan ei o mun juttu - ei me mun ajatukseen, että mikä se onni ja autuus siinä o. Mutta jos joku tykkää, niin ei se mun maailmaa pilaa.

Laskettelu, ei toimi, niinko ei moni muukaan liikuntamuoto, enää. Ikä painaa ja polvet paskana, niin jo ajatuskin alkaa vaan vituttaan.

Ja ottaa muuten pattiin tällaset kyselytkin, kun nyt mä tulin pahalle tuulelle - meen pois.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Jouduin oikeasti miettimään mistä en tykkää. Minulla pedofiilit ja uusnatsit nousivat mieleen, mutta niiden kohdalla minulla on Iso Punainen Nappi, joten "ei tykkääminen" on aivan liian lievä ilmaus. Konkreettisia ärsyttäviä asioita tuntuu kuitenkin löytyvän melko vähän.

En tykkää pitoteippeihin tarttuvista männynkuorista ja neulasista.

Vierailija
Vatkain

Ai suksien pitoteippeihin?

Juuri niihin. Pakkasella nano ei pidä ja teippi on keväällä kelien vaihdellessa tuulisella säällä heti tukossa. Männyn kuivat neulaset ja ohut kuoren pintakerros pitäisi kieltää ainakin keväthankien aikana.

(olin jo lähettävinäni, mutta taisin tössiä. Toivottavasti ei tule tuplana)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Sulatejuusto on parasta.. söin sitä tänäänkin, Olympiaa. Mmmmmm, ihanan tahmeaa ja semmosta..

En tykkää anjoviksesta.

En tykkää sellaisista materiaaleista joissa kynsillä raapimalla tulee ällö olo. Näitä on esim tietynlaisten veneiden pinnat, ne sellaiset vähän samettisen sileät, mutta vetäkääpä siitä kynsillä niin kuuluu hirvittävä kirkuna! Samoin perus tulostuspaperi. Hyi! Olisipa kaikki maailmassa kangasta.

くそっ!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat