Seuraa 
Viestejä11815
Liittynyt16.3.2005

Onko kellään hajua, miten Dead Space ykkösessä saa sen päähenkilön ikään kuin kauemmas kamerasta? Nyt se täyttää puoli ruutua ja tekee pelamisesta hankalaa. Kun olen muutenkin kitsas pelailemaan, niin sen kerran kun mulle on tyrkytetty muka laatupeliä, siinä pitää 50-prosenttisesti vilkuilla sankarin haitaria!

Kommentit (8)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9316
Liittynyt18.8.2008
asdf
Onko kellään hajua, miten Dead Space ykkösessä saa sen päähenkilön ikään kuin kauemmas kamerasta? Nyt se täyttää puoli ruutua ja tekee pelamisesta hankalaa. Kun olen muutenkin kitsas pelailemaan, niin sen kerran kun mulle on tyrkytetty muka laatupeliä, siinä pitää 50-prosenttisesti vilkuilla sankarin haitaria!

No en tiedä, mutta tiedustelen, että kuulutaanko sitä nyt varmasti viiteryhmään, jolle peli on tarkoitettu.

asdf
Seuraa 
Viestejä11815
Liittynyt16.3.2005
syytinki
No en tiedä, mutta tiedustelen, että kuulutaanko sitä nyt varmasti viiteryhmään, jolle peli on tarkoitettu.

Sitä olen kyllä itsekin vähän miettinyt. Kannessa luki vain 18+, mutta sen plussan jälkeen ei ollut mitään lukua, joten en oikein voi tietää, soveltuuko se minulle. Jos olisi ollut 18x2, niin se olisi osunut just kohilleen.

eteenpäin
Seuraa 
Viestejä1591
Liittynyt25.6.2009

Saitko ongelman korjattua?

Dead Spacea en o pelannut, mutta kuulemma ihan ok. Jos haluat oikeiin laatukauhua, niin suosittelen Amnesia: The Dark Descentia. Steamista taitaa nytkin lähteä käytännössä ilmaiseksi. Huonona puolena vaan, että jos on oikein eläytyvää tyyppiä, niin sitä pelatessa alkaa oikeasti pelottamaan.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat