Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Historia-osiossa oli suositut Kysymyksiä perussuomalaisia äänestäneille- ja Perussuomalaisia ja muita parlamentaarisia kummallisuuksia -juonteet, jotka moderointi ilman selityksiä lukitsi.

Koska moderointi, josta loppuviimeksi vastaa päätoimittaja Jukka Ruukki, on sallinut eduskuntapuolueiden RKP:n sekä Vasemmistoliiton "kärjekkään" arvostelun, rohkenen avata vielä uuden juonteen Perussuomalaisen puolueen eduskuntatyötä seuraamaan.

Verkkouutiset (kokoomuksen verkkolehti) uutisoi tänään:

"[size=150:1ubnzksi] Teuvo Hakkarainen kertoi eduskunnalle hakeneensa sairausloman "huvikseni"[/size:1ubnzksi]

Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps.) kertoi eduskunnan täysistunnolle saaneensa ohjeen hakea sairauslomaa väitetyn masentumisen turvin.

Eduskunta kiisteli myöhään torstai-illalla vuosilomalain muuttamisesta. Sen yhteydessä on kiistelty työntekijän loman aikaisen sairastamisen karenssista.

Perussuomalaisten Teuvo Hakkarainen totesi täysistunnon puheenvuorossaan ihmetelleensä, että Suomessa opetellaan nauttimaan etuja eikä tekemään töitä.

- Joka työpaikalla - minä olen muuten kokeillut tämän sairauslomahomman. Minä kävin huvikseni hakemassa kuukauden sairauslomaa. Minulle annettiin ohje, että depressiosta sen saa. Ja minä sitten sairastuin semmoiseen, ja kuukauden sain sitä, mutta en kyllä pitänyt. Etten minä tarvinnut sitä sen kummemmin, Teuvo Hakkarainen sanoi sanatarkasti.

- Sen kyllä saa sieltä, muuta kun käy hakemassa, tulee kuin Manulle illallinen. Sitten se vuosiloma siitä jatkuu joka sitä haluaa. Tietysti tää on moraalista pikkuisen kysymys, hän jatkoi."

"Annettiin ohje" -huom. passiivin käyttö . Kenenhän moraalista nyt on kyse, kansanedustajan, lomaa kirjoittaneen lääkärin vai ohjeen antajan?

Että tämmöinen kannanotto loma-ajan sairauskarenssikeskustelussa...

Parodiaa ei voi tehdä
Ne tekevät sen itse
- Paavo Haavikko

Kommentit (0)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat