Seuraa 
Viestejä242
Liittynyt13.8.2010

Noin tunti sitten minua uhkasi alaikäinen (manne) teräaseella, kun vihoissani kerroin hänelle tietäväni hänen tekemästään ilkivallasta. Normaalisti olisin soittanut heti poliisille, mutta kun tämä henkilö asuu samassa rapussa kuin minä. Pelkään että jos ilmoitan poliisille, niin alkaa kostokierre.

Ja nyt se tietää että minä tiedän sen teoista.

Nyt on aika toivoton olo.

"There are those to whom knowledge is a shield, and those to whom it is a weapon. Neither view is balanced, but one is less unwise."

Sivut

Kommentit (22)

Devil
Seuraa 
Viestejä1328
Liittynyt16.3.2005

Tulipa itsekin käytyä neuvottelemassa yhden ravikansanedustajan kanssa eräällä kylällä siitä kun valtasivat aina minun parkkiruudun, ja melkein kaikki muutkin ruudut, ja tajusin sitte vasta myöhemmin kotona, että jaa, mitehä lie jos sieltä alkaa koko suku vyöryä tuville moralisoimaan jonaki iltana tai yönä. Ei onneks kuulunu mitään ja noin puolen vuoden kuluttua sitte muutinkin jo er kaapuntiin asumaan. Problem solved

X

Felis catus
Seuraa 
Viestejä242
Liittynyt13.8.2010

On tässä muutenkin mietitty muuttamista, mutta jos muutan pelkästään tästä syystä, niin tavallaan hän voitti. Oikeutta ei ole tapahtunut. Tämmöinen henkilö on tikittävä aikapommi yhteiskunnassamme.

"There are those to whom knowledge is a shield, and those to whom it is a weapon. Neither view is balanced, but one is less unwise."

syytinki
Seuraa 
Viestejä9319
Liittynyt18.8.2008

No ei ole ainoa aikapommi.

Murkkuikäinen?? Sillä on vanhemmat ja jos ovat järjästyksessä, hoitavat kyllä muksunsa ruoteliin. Romanit yleensä hoitavat asiansa keskenään ja heidänkään tapoihinsa ei kuulu lähinaapureiden terrorisointi

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Liittynyt1.2.2010

Kävelykeppimiekka jostain divarista niin kulttuurillinen epätaspaino kääntyy eduksi. Apukäden ja tai kaulan/niskan suojaksi kevlarkuidulla vahvistettu kaulahuivi ja puseron/ liivin vuoriin pisto/viiltosuojat. Etenkin selkään.

Itse suosin jousipamppua, mutta siinä ei ole glamouria.

Yo. tietysti sillä edellytyksellä, että on halu puuttua toisten tekemisiin ja on varautunut seisomaan sanomansa takana ilman ylimääräisiä ruumiinaukkoja.

- Ubi bene, ibi patria -

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
syytinki
No ei ole ainoa aikapommi.

Murkkuikäinen?? Sillä on vanhemmat ja jos ovat järjästyksessä, hoitavat kyllä muksunsa ruoteliin. Romanit yleensä hoitavat asiansa keskenään ja heidänkään tapoihinsa ei kuulu lähinaapureiden terrorisointi

Itsekin ehdottaisin kyseisen nuorisogansterin isän kanssa juttelua. Romanikulttuuriin kuuluu vanhempien kunnoittaminen, joten räkänokkien kanssa kannattaa operoida heidän vanhempiensa kautta.

Felis catus
Seuraa 
Viestejä242
Liittynyt13.8.2010
Pacanus Rusticanus
Yo. tietysti sillä edellytyksellä, että on halu puuttua toisten tekemisiin ja on varautunut seisomaan sanomansa takana ilman ylimääräisiä ruumiinaukkoja.

Muuten olisin antanut olla rauhassa, mutta hänellä on tapana välillä poltella tupakkaa rappukäytävässä ja savunhaju tulee asuntooni. Teki tätä taas mainittuna yönä. Olen hänen äidille sanonut asiasta ja hän lupasi puuttua siihen, mutta nyt se rapussa polttelu on taas alkanut tauon jälkeen.

Felis catus
Seuraa 
Viestejä242
Liittynyt13.8.2010

Kävi tämä tyyppi äsken soittamassa ovikelloani. Ovea en hänelle avannut, mutta kysyin oven läpi (samalla ovisilmästä kurkistellen mahdollista asetta) mitä asiaa. Pyysi anteeksi eilistä käytöstään. En oikein luota tuohon, mutta sanoin antavani anteeksi.

Vierailija

Anna pitkin korvia, ei ne soita poliisille.

Ja siis et hakkaa paskaksi vaan teet sen kunniallisesti osoittamalla ylivaltasi.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009
jees

Ja siis et hakkaa paskaksi vaan teet sen kunniallisesti osoittamalla ylivaltasi.

Sullahan on vihatrippi päällä. Kaikkia kehotat väkivaltaan.

Ylivallan osoittaminen lyömällä on niin kivikautista.

lindsju
Seuraa 
Viestejä739
Liittynyt20.8.2010

Minun mielestä se on heti laitettava kova kovaa vastaan, eli välittömästi ilmoitus poliisille teräaseella uhkailusta.

Jättävät sinut vastaisuudessa rauhaan, kun tajuavat, että se on aina ilmoitus poliisille. Nyt tuo sai semmoisen viestin, että ei se niin vakavaa ole jos puukolla vähän uhkaa.

Itsesuojeluvaistoisena en kyllä olisi alunperinkään mennyt sanomaan mitään, vaan olisin hoitanut asian isännöitsijän kautta.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä30907
Liittynyt16.3.2005
lindsju
Minun mielestä se on heti laitettava kova kovaa vastaan, eli välittömästi ilmoitus poliisille teräaseella uhkailusta.

Jättävät sinut vastaisuudessa rauhaan, kun tajuavat, että se on aina ilmoitus poliisille. Nyt tuo sai semmoisen viestin, että ei se niin vakavaa ole jos puukolla vähän uhkaa.

Ei se poliisin antama viesti ole sen kummallisempi. Eivät poliisit voi mitään juuri tuollaisten pikkunilkkitaparikollisten rettelöinnille. Puukolla uhkaamisesta ei saa käytännössä minkäänlaista tuomiota. Eivät ne laita laittomista uhkauksista saatuja ehdollisia ehdottomiksi, koska tietävät että linnareissun jälkeen tuollainen tyyppi tökkää sen moran saman tien keuhkoon. Siitäkään ei saa kuin noin joka viidennen teon jälkeen muutaman kuukauden, jos ei uhri kuole.

Parempi on pyrkiä olemaan tuollaisten kanssa jossain väleissä. Yleensä roskasakki tajuaa itsekin, että omaan pesään ei kannata paskoa. Omien lapsuudenkokemusten mukaan ihan perusmorjenstamisella ja joskus hetken juttelemalla pärjäsi naapuruston nistien, juoppojen ja/tai pikkulinnakundien kanssa. Sen minkä ne rötöstelivät ja riehuivat ne tekivät sitten toisaalla. Mutta samassa kerrostalossa tuollaisten kanssa ei tietysti kannata asua ja joukossa on sen verran pahasti mielenvikaisia yksilöitä, etteivät ne tajua mitään ennen kuin pää irroitetaan ja ymmärrys kaadetaan altapäin sisään.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5000
Liittynyt21.6.2009
Neutroni
Omien lapsuudenkokemusten mukaan ihan perusmorjenstamisella ja joskus hetken juttelemalla pärjäsi naapuruston nistien, juoppojen ja/tai pikkulinnakundien kanssa.

Pitää paikkansa. Kunnollinen kotikasvatus joka korostaa tiettyä peruskohteliaisuutta, esim. tervehtimisen muodossa, on iskostunut jopa usean alamaailman suharin kiinniolevaan päähän.

Kädenheilautus on varmaankin kultturievoluution myötä kehittynyt tapa jolla näytetään, että kädessä ei ole esim. tappavaa asetta. Näin vastaantulija on heti hieman rauhallisempi.

Itse noudatan sääntöä, että olen kaikkien kaveri, kunnes aihetta muuhun annetaan. Sitten minusta tulee ikävä ihminen.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Vierailija
Rousseau
jees

Sullahan on vihatrippi päällä. Kaikkia kehotat väkivaltaan.

Ylivallan osoittaminen lyömällä on niin kivikautista.

Pikkasen eri asia ehdottaa vetää muijaa turpaan kuin tietää miten mustalaisnilkkien kanssa toimitaan. Olen hionut lähestymistaktiikkaa jo kymmenen vuotta ja se toimii.

Älä lyö niin kovaa että joutuu selittelemään, siinä menee maine. Äläkä pelkää koska mannelle hampaiden näyttäminen sekoittuu sarvien kalisteluun.

Olkoot kivikautista niin sillein niiden kanssa pärjää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat