Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko kokemuksia vaivasta ja hoidosta, miksei selviämisestäkin?

Kaaduin joulukuussa 2012 koiraa ulkoiluttaessa ja luulin selvinneeni revähtymällä. Pari viikkoa sen jälkeen vasen käsivarsi - siis olkaluun koko mitalta - oli valokuvaamisen arvoisia mustelmia ja verenpurkaumia täynnä. Photosoppaamista ei tarvittu.

Jäljet katosivat muutamassa päivässä. Vasta helmikuussa menin kivun ja liikerajoitusten jatkumisen vuoksi terveyskeskukseen, jossa lääkäri määritteli vamman nivelsiteitten revähtämiseksi. Paranisi muutamassa viikossa (huonosti suomea puhuvana tosin joutui tarkistamaan asian netistä).

Burana 800 ja Voltarenia vaivaan. Buranat lopetin kahden viikon jälkeen kun alkoi tuntua turhalta ja sivuoireita tuli. Voltarenia tuli tutulta Tallinnan käynniltä että siihenkään ei reseptiä olisi tarvittu.

Kävin sitten maaliskuun alussa röntgenissä. Uusi käynti kuun lopulla terveysasemalla, jonne kuvat eivät olleet saapuneet. No, kuvat olivat vihdoin tulleet ja tulokset sain tietää tänään 12. huhtikuuta 2013. Ehkä pieni viive?

Olkaluun hyväasentoinen murtuma, lähete ortopedille. Olkaluu on siis ollut liki irtipoikki, ja mitähän kaikkea tuolla vasemmalla yläraajalla on tullutkaan sen jälkeen tehtyä...

Minulla on korkea kipukynnys, ja se ehkä selittää osaltaan asiaa, ja sekin että en tee kivitöitä. Nukkumista ja kurkottelua kuten kengännauhojen sitomista ja tiskikoneen käyttöä vamma on hieman haitannut.

Kokemuksia löytyy netistä sieltä sun täältä, mutta en tunne mitään halua rekisteröityä yhtään enemmille sivuille kuin nykyäänkään. Siksi avaan tämän ketjun tänne, eiköhän ole riittävä otos keskimäärin asialliselle asialle.

(EDIT) tällä kertaa ei tarvittu kenenkään uskollisen ystävän klinikkakäyntiä. Savukeaskin silti olen mielestäni... ainakin velkaa

49

P.S. onneksi olen sen verran vanha mies että kättä ei vauhdissa tarvitse vaihtaa

Kommentit (3)

Vierailija

No, asia ei ole ehkä niin kiinnostava jotta joku jatkaisi keskustelua. Toivottavasti joku muistaa tämän asian, eikä unohda.Tarvittaessa kyllä täältä neuvojakin.

49

P.S. eipä tässä kiire, kitarakäsi toimii

MLT
Seuraa 
Viestejä571
Liittynyt18.9.2009

Luun paranemista edistävästä koktailista on ollut ainakin yhdessä ketjussa puhetta, muistaakseni D-sellainen oli kyseessä. Silloin taisi olla kyseessä solisluu.

Taisi sisältää D3, K2, (A?), Arginiinia ja Mg. Tai jotain sinne päin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Ite kävin kans viime kuussa lekurilla 23.4. ja röntgenissä 26.4. En ole vieläkään saanut tuloksia. Mulla on etusormen nivel paskana. Olen tehnyt itse diagnoosin. Se on joko trauma, reuma tai sormisyöpä. Sais tulla jo vastaus. Sormi on kipiä!

Hämmentää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat