Vasemmassa silmässä vilkuu kirkaanvihreitä läikkiä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mistä nuo läikät johtuu, mitä minun vasemmassa silmässäni on?, onko kellään muilla vastaavanlaisia silmissä?

ketokaa kokemuksia.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
tiäremiäs
Mistä nuo läikät johtuu, mitä minun vasemmassa silmässäni on?, onko kellään muilla vastaavanlaisia silmissä?

ketokaa kokemuksia.

Voi sua. Näitkö ensimmäistä kertaa vihreitä pieniä?
Ne on aika liikkuvaisia.

Vierailija

En ole varma siitä pohjimmaisesta biologisesta syystä, mutta aiheuttaja noissa vihreissä läikissä on kirkas valo.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Elleivät ne johdu jostain selkeästi havaittavasta syystä, vaikka kirkkaan valonlähteen katsomisesta, kannattanee käydä silmälääkärillä. Tuollaiset voivat olla merkki vakavistakin asioista, joista moni on kuitenkin hoidettavissa, jos toimitaan ajoissa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Neutroni
tiäremiäs

Elleivät ne johdu jostain selkeästi havaittavasta syystä, vaikka kirkkaan valonlähteen katsomisesta, kannattanee käydä silmälääkärillä. Tuollaiset voivat olla merkki vakavistakin asioista, joista moni on kuitenkin hoidettavissa, jos toimitaan ajoissa.

Ei se mitään vakavaa, oo kait. Se on ollut jo alle 7 vuotiaasta asti ainakin. Katsoin joskus aurinkoa kiikareilla ja sain silmäänpohjaan rappeutuman tai arven.

En tienny aurinkon vaaroista tuolloin alle 7 vuotiaana.

Vierailija

Ne läikät myös viittaavat lämpöön... jos se on yksi vielä kuumempi energia, sen valoläiskän alkaa näkemään monella värillä!

minullakin liikku niitä silloin tällöin

mutta jos sinulla on tämä läiskä homma, laita silmät kiini, nät ne läiskät seikkailemassa siellä

Vierailija

Mun silmissä näkyy joskus kirkkaita, valkoisia leijuvia pisteitä - olisko alle 10. Hyvin harvoin, en muista milloin viimeksi. Semmonen kutke, että liittyis jotenkin rasitukseen. Täytyyki laittaa muistiin se tilanne kun seuraavan kerran näkyy.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005

Vastaajan kuvailema ilmiö kuulostaa siltä, jota itse tarkoitan kun sanon että "näen tähtiä". Tai kuvailisin sitä niin että näen "hopeisia kipinöitä". Tätä tapahtuu joskus harvoin kun liian nopeasti pomppaa makuulta ylös. Liittynee äkilliseen verenpaineen putoamiseen päässä, arvaan minä.

Vierailija
iisakka
Liittynee äkilliseen verenpaineen putoamiseen päässä, arvaan minä.

Vastaajan tapauksessa alhainen verenpaine päässä on pysyvä tila.

Vierailija
iisakka
Vastaajan kuvailema ilmiö kuulostaa siltä, jota itse tarkoitan kun sanon että "näen tähtiä". Tai kuvailisin sitä niin että näen "hopeisia kipinöitä". Tätä tapahtuu joskus harvoin kun liian nopeasti pomppaa makuulta ylös. Liittynee äkilliseen verenpaineen putoamiseen päässä, arvaan minä.

Tänks. Paljonkin mahdollista muistikuvieni mukaan. Hyvä kuulla, että se on todennäköisesti ihan normaalia, vaikka en nyt olekaan panikoinut sen takia.

off-topiccina: eikös avattaresi ole se inspector gardget? suosikkipiirrettyni.

Vierailija

tiäremiäs: Net on Ufon lähestymisvalot. Tuovat sulle oman, söpön alientytön vaimoksi ja saatte paljon suurisilmäisiä ja vaaleanvihreitä lapsia.

Vierailija
Mummo
tiäremiäs: Net on Ufon lähestymisvalot. Tuovat sulle oman, söpön alientytön vaimoksi ja saatte paljon suurisilmäisiä ja vaaleanvihreitä lapsia.

Own3d!!! lol

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005
Vastaaja_s24fi
off-topiccina: eikös avattaresi ole se inspector gardget? suosikkipiirrettyni.

Ei, se on Nikke Knatterton. Ne vasta hauskoja ovatkin.

Vierailija

Se on osa parantumisprosessiasi.
Myönnät jo itsekin, että mainostamasi ufo-havaintosi ovat katsojan silmässä.

Vankimielisairaalan psykiatrin määräämät lääkkeesi ovat vain
alkaneet vihdoinkin vaikuttamaan.

Onneksi olkoon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat