Seuraa 
Viestejä1972

Ainakin Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -alueella tuntuisi olevan bottihyökkäys meneillään.

Sivut

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joo, minäkin olen raportoinut tuolla (en pelkästään boteista) "[size=150:bgfk341a]![/size:bgfk341a]"

Eikö rekisteröinnissä voisi kysyä jotain? Ei sellaisia "Paljon on 1+2?" taI "kirjoita kuvassa näkyvät sanat"; joista botti ilmeisesti pääsee läpi, vaan jotain spesifisempiä kysymyksiä. Esim. "Minä vuonna Ranskan vallankumous alkoi?" "Mikä kaupunki on väkiluvultaan Suomen kolmeksi suurin?" jne.

hcesar
Seuraa 
Viestejä13039
Grendel
Eikö rekisteröinnissä voisi kysyä jotain? Ei sellaisia "Paljon on 1+2?" taI "kirjoita kuvassa näkyvät sanat"; joista botti ilmeisesti pääsee läpi, vaan jotain spesifisempiä kysymyksiä. Esim. "Minä vuonna Ranskan vallankumous alkoi?" "Mikä kaupunki on väkiluvultaan Suomen kolmeksi suurin?" jne.

Kolme neljästä nykyisestä käyttäjästä ei olisi päässyt noista kysymyksistä läpi.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Grendel
Joo, minäkin olen raportoinut tuolla (en pelkästään boteista) "[size=150:1uf73hzf]![/size:1uf73hzf]"

Suomi24:ssä tuo ynnäystoimitus takkuaa tuon tuostakin. Numerot eivät meinaa millään lävähtää ruutuun, ja joskus vaikka olisi laskimen kanssa näpytellyt tuloksen, sitä väitetään silti vääräksi. (Yleensä en tosin laskinta käytä, jos en jaksa kovin vaivalloiselta vaikuttavaa laskua, tilaan uuden.)

Ja samantien sanoen: VIHAAN sitä systeemiä missä pitää osata kirjoittaa ihmeellisellä vänkyräkirjaimella esitetty sana, koska siitä sotkusta ei meinaa saada mitään tolkkua ja se menee aina moneen kertaan väärin sen tulkitseminen että mitä siinä edes seisoo!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
moderaattori_3
Pieteetistä tiedä. Mutta puolipäivää tuohon siivoamiseen taas meni. Ilmoittakaa noista häiriöistä minulle yvllä suoraan. En tiedä, miten Phony asian hoiti. Ainakin paremmin kuin minä.

Se on elävä!

asdf
Grendel

Kolme neljästä nykyisestä käyttäjästä ei olisi päässyt noista kysymyksistä läpi.

Ihminen erotetaan botista kysymällä että mikä seuraavista on puppe ja näyttämällä kuvaa kissasta, koirasta ja hevosesta.

Edit: Näh, tuskin toimii sekään. Alkaa ihmisen aika lähenemään loppua kun koneet ottavat vallan.

hcesar
Seuraa 
Viestejä13039
Stupp
Edit: Näh, tuskin toimii sekään. Alkaa ihmisen aika lähenemään loppua kun koneet ottavat vallan.

Näin se on. James Cameron hieman hoppuili sijoittaessaan aikanaan Judgement Dayn vuoteen 1997, mutta josko vaikka 2027 mennessä olisi jo tapahtunut isompia askeleita konevaltaa kohti? Hyvällä säkällä jo 2017.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399

Tommoinen bottilista:

Se miten Phony asian taisi hoitaa oli oman ajan pistäminen ikävään puurtamiseen. Itse jaksaisin noiden siivoamista ainakin varttitunnin. Jos palkka olisi ihan järjetön, niin ehkä puolisen tuntia. Paitsi että palkallinen kahvitauko kestäisi ainakin 45 min.

syytinki
Seuraa 
Viestejä10182
asdf
Stupp

Näin se on. James Cameron hieman hoppuili sijoittaessaan aikanaan Judgement Dayn vuoteen 1997, mutta josko vaikka 2027 mennessä olisi jo tapahtunut isompia askeleita konevaltaa kohti? Hyvällä säkällä jo 2017.

Turha toivo.

Näähän on jo itsenäistyneet ja ovat täysin sekaisin. Yks sun toinen järjestelmä prakailee hauskasti. Yksikään ei taida toimia kunnolla ja pahemmaksi menee koko ajan. Kaukana on Skynet.

Tietysti voi olla heränneen konetietoisuuden tahallista harhautusta. Saa suunnitella rauhassa itselleen tehokasta voimalähdettä tietokoneeseen kertyneestä pölystä. Sitten onkin pilu irti.

Jos näillä nykyeväillä Terminaattorin rakentaa, olisi tulos jotain "IiiiiiLiiiiii wwwwWwwwiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllll bbbbbbbbbbeeeeeeE3eee baaaaaaacccCccckkkkkkkkkkkkkkk".

Rauhassa yöni nukun ja keskityn voimaan.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä19204

Nuo botit löytyisi helposti, jos jengi ei mensi vastaileen niihin.

Niinko vaan täppäis tota "Näytä vastaamattomat viestit", niin siellä ne olis laakista tarjolla, eikä tarttis moden peuhata pitkin ja poikin palstaa ettimässä, että missä se nyt on taas joku mainostaja varastamassa mainostilaa tiedettä-lehdykältä.
Ja jos noin tekisi hän, niin niitähän ei edes tarvitsisi ilmoitella, ja silloin toi huutomerkki jäisi enenemässä määrin niinko vaan päänaukoilun tunnisteluun jne.

Toki edelleen joku harva botti osaa laitella viestejä sinne keskelle keskusteluakin, mutta pääasiassa vaikuttaisivat ihan omia ketjuja avaavan, niin sillä tuo ed.

Nyt kun kattoo, niin ihan sama koska on ilmoitettu, niin siellä ne vaan lillii... en enää tästä hetkestä lukien ilmoa mitään. Olkoon paskat, jos ei kukaan mitään mihinkään kuitenkaan reagoi.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat