Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Esim. tällä palstalla kun värikkäästi käsittelee asioita, tietynlaiset ihmiset rupeavat vastailemaan ketjuihin.

samat tyypit kirjoittelevat jopa samanlaisia vastauksia, kun kymmeniin muihinkin ketjuihin. Itselläkin jutut kiertävät kehää, ei siinä mitään.

pystyykö tätä psykologista käytöstä jotenkin hyödyntämään, esim. perustamalla jonkinlaisen lahkon missä fanit sitten voivat työskennellä yhteisen hyvän eteen vaikkapa keittelmällä pontikkaa ja myymällä sitä että saadaan tienestiä.

Kommentit (9)

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Mielestäni vaarana ei ole vain hörhöksi leimautuminen vaan bannaus ylläpidon toimesta. Ainakin minun on joskus vaikeaa päätellä, millainen kirjoitus tuo rangaistuksen, millainen vain kirjaimiin kätketyt hohotukset.

Bannauskokemuksia minulla on muutamalta muulta palstalta. Kerran sain varoituksen mutta en tullut lukeneeksi yksityisviestiä. Se kielto tuli aiheesta mutta muutamasti on kirjoitteluni evätty, koska käyttämistäni IP-osoitteista on tullut häirikööviestejä. Niin voi käydä, kun käyttää julkista Piihemmoa.

Aloittajan kohdalla ei ole minkäänlaista pelkoa hörhöksi leimaantumisesta. Hänen kohdallaan riskinä on lähinnä ikuisesti kuolemattomaksi hurskaaksi julistaminen, suurten laumojen, tavallisten kuolevaisten, raihnaisten elämästä syrjäytyneiden veronmaksajien, Pirkanmaan leipurien ja upeana kiiltävien Renujen omistajien esikuvaksi nostaminen sekä kaikkivaltiaan luojajumalan Viisauden herran ylimaallisena vertauskuvana pitäminen. Vaarana on myös SKP:n maanalaisen toiminnan aloittaminen, UFO-tutkimuksen määrärahojen nostaminen, moderni lapuanliike sekä Finlaysonin kirkolla riemukkaiden kesähäiden tanssiminen.

Viiltävä sanan ruoska, notkea verbaliikka, partaveitsen terävä äly sekä värikkäänä Tesoman yössä loistavat virvantulet ovat aina paikallaan. Ei sillä hörhöksi tule.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009

miksi joillakin ihmisillä on yleensäkkään tarvetta leimata toisia ihmisiä, jotka ajattelevat asioista erilailla? vain faktoillahan on väliä ja aika Orwell 1984 maailmassa eletään siinä vaiheessa, kun kaikki ajattelevat asioista samallalailla.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

ovolo
Seuraa 
Viestejä6230
Liittynyt7.7.2007
tiäremiäs

pystyykö tätä psykologista käytöstä jotenkin hyödyntämään, esim. perustamalla jonkinlaisen lahkon missä fanit sitten voivat työskennellä yhteisen hyvän eteen vaikkapa keittelmällä pontikkaa ja myymällä sitä että saadaan tienestiä.

Tuo nyt ei ihan auennut. Haluatko siis sellaisia hörhöjä ympärillesi, jotka keittäisivät sulle pontikkaa ja moisivät sitä tilittäen rahat sinulle, vai oletko saanut hörhöistä tarpeeksesi?

tiäremiäs
Esim. tällä palstalla kun värikkäästi käsittelee asioita, tietynlaiset ihmiset rupeavat vastailemaan ketjuihin.

samat tyypit kirjoittelevat jopa samanlaisia vastauksia, kun kymmeniin muihinkin ketjuihin. Itselläkin jutut kiertävät kehää, ei siinä mitään.

Eikös noin yleisesti ottaen foorumeilla tapahdu niin, että jos esittää kysymyksiä, niin tulee sitten erilaisia vastauksia kysymyksiin.

kallo
Seuraa 
Viestejä16
Liittynyt10.4.2013

Minä olen kokenut hörhöksi leimautumista mitä erilaisimmista asioista, ja melkein aina se tulee naisten taholta. Yleensä naisilla on vaikeuksia ymmärtää, miksi käytän aikaani historian lukemiseen tai muuhun mielestäni kehittävään. En halua yleistää, mutta minun elämässä naiset on olleet hyötyrationalisteja, joilla kaiken päämääränä on ostoksille pääseminen. Ne arvioi miesten tekemisten hyötyä materialistisilla mittareilla ja suhtautuu oudon asenteellisesti sellaiseen, että vain tutkitaan asioita pelkästä mielenkiinnosta.

Reifengas
Seuraa 
Viestejä3419
Liittynyt30.5.2010
tiäremiäs

Lahkon perustaminen on vaarallista. Voi käydä kuin Jim Jonesille tai eräälle puusepän pojalle.

Rinnan rikkahat ajavat,
käsityksin köyhät käyvät.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
kallo
Minä olen kokenut hörhöksi leimautumista mitä erilaisimmista asioista, ja melkein aina se tulee naisten taholta. Yleensä naisilla on vaikeuksia ymmärtää, miksi käytän aikaani historian lukemiseen tai muuhun mielestäni kehittävään. En halua yleistää, mutta minun elämässä naiset on olleet hyötyrationalisteja, joilla kaiken päämääränä on ostoksille pääseminen. Ne arvioi miesten tekemisten hyötyä materialistisilla mittareilla ja suhtautuu oudon asenteellisesti sellaiseen, että vain tutkitaan asioita pelkästä mielenkiinnosta.

Saat piparia jos ostat mulle Tie Raatteeseen.

Hämmentää.

block52
Seuraa 
Viestejä1972
Liittynyt17.6.2012
Vatkain
kallo

Saat piparia jos ostat mulle Tie Raatteeseen.

Tarkoitatko koulutoverini Keskisarjan Teemun kirjoittamaa Raaka tie Raatteeseen? Sitä kirjaa jonka sivuilta löytyy isoisäni kuva?

Edittiä. Teemun kanssa oli melkoiset tukkanuottaset shakkikerho Gasparovin riveissä. Vaan eipä sille mitään mahtanut, se juoppo oli nero, osasi kaikki aloitukset ulkoa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat