Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tietäiiskö kukaan valmistajaa joka tekisi laadukkaita "modified sine wave" inverttereitä? Rupeaisin tuomaan niitä tänne Afrikkaan. Invertterien koot 0.15-6kW ja pitäisi saaada sekä lataavia ja ei-lataavia.

Monilla valmistajilla on vain "pure sine wave" inverttereitä jotka on tuplasti kalliimpia.

Miksi muuten "modified" mallit eivät olisi niin laadukkaita yleisesti? Täällä olen kuullut että palavat/hajoavat helposti, mutta yksi valmistaja Taiwanista(intelligent inverter) valmistaa laadukkaita. Heillä vaan valitettavasti on jo edustaja täällä Keniassa...

Kommentit (3)

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

monen muuntajat tykkäävät kyttyrää modifoidusta tai kanttiaallosta. toisekseen osa laitteista ei edes toimi jollei ole puresine.

toisen polven pilkkuvirhe

Teratsutsuki
Seuraa 
Viestejä36
Liittynyt9.3.2013

olen tuonut maahan Taiwanista, mutta suosittelen silti pure sine wave laitteita, koska ongelmia tulee varmasti enemmän kanttiaaltokoneilla. Eli laitteita hajoaa ja noissa oloissa menee sulta maine äkkiä.
Mulla on tossa pari näytekappalta jäljellä 300W, shukopistorasialla, jos kiinnostaa pure wave niin laita yksityisviestiä.
kohta menossa Kiinaan ja jos on ns. liiketoiminnalista hyötyä voin hakea sulle valmistajan?

MLT
Seuraa 
Viestejä571
Liittynyt18.9.2009

Tuo "modattu sini" on muistaakseni kanttiaalto, jonka kesto (teho) on viritetty samaksi kuin vastaavataajuuksisen sinin. Ei ole monessakaan suhteessa parempi kuin raakakantti. Olen tainnut vuosien mitaan saada poltettua ainakin yhden raakakantin (oikeasti paloi komeasti) ja muutaman modatun (vain lakkasivat toimimasta) nykyinen sinialltovehje onkin tainnut palvella 10 v ilman murheita. Teholuokka on ollut n. 1500 W.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat