Seuraa 
Viestejä295
Liittynyt11.5.2005

Jotkut teistä ovat saattaneet huomata, että pari vuorokautta on ollut hankaluuksia saada viestejään läpi palstalle. Nyt on huomattu, että eihän siinä hankaluutta ollutkaan. Kaikki lähetetyt ovat tulleet perille.

Bugailu johtui siitä, että sellaiset, jotka eivät tienneet mitä tekivät, tekivät sellaista jota ei olisi tarvinnut, toisen palstan pelastamiseksi joka ei apua olisi ansainnut. Kanta meni umpisolmuun. Solmua on nyt availtu. Toivottavasti pysyykin auki.

m3

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

PHP Warning: in file [ROOT]/includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include(./includes/captcha/plugins/_plugin.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory
PHP Warning: in file [ROOT]/includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include() [function.include]: Failed opening './includes/captcha/plugins/_plugin.php' for inclusion (include_path='.:/opt/php/5.3.0/pear')
PHP Warning: in file [ROOT]/includes/captcha/captcha_factory.php on line 38: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, class '' not found

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
moderaattori_3
Jotkut teistä ovat saattaneet huomata, että pari vuorokautta on ollut hankaluuksia saada viestejään läpi palstalle. Nyt on huomattu, että eihän siinä hankaluutta ollutkaan. Kaikki lähetetyt ovat tulleet perille.

Bugailu johtui siitä, että sellaiset, jotka eivät tienneet mitä tekivät, tekivät sellaista jota ei olisi tarvinnut, toisen palstan pelastamiseksi joka ei apua olisi ansainnut. Kanta meni umpisolmuun. Solmua on nyt availtu. Toivottavasti pysyykin auki.

Haluamatta suotta kritisoida, niin miksi tätä viestiä ei ole kirjoitettu tiede.fi -osioon tai tiedotteet -osioon? Tai no, haluanhan minä kritisoida... Vastaavasti ketju tästä aiheesta Historia ja yhteiskunta -osiossa on pantu lukkoon. Miksi? Meinaan millä perusteella tämä aihe, jos se ei ole tiede.fi -aihe tai tiedote -aihe, on muu tiedeaihe eikä historia & yht. kunta -aihe?

Ihmeellistä logiikkaa. Kyselen tätä vain siksi, että kiinnostaa tietää tämä uusi linja, jotta osaan vastaisuudessakin käyttäytyä yhtä moitteettomasti kuin tähän asti.

Itse aiheelle, eli foorumin pätkimiselle, on se ja sama. Meikäläisen mielipiteet kun eivät mitään ulostuloväylää edes ansaitse, joten herran haltuun jos toimivat edes satunnaisesti. Totta kai epävarmuus syö halua tuottaa sisältöä, mutta keneltä on pois yksittäisen kirjoittajan mielipiteet? Paitsi kirjoittajalta.

Hämmentää.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

ilmeisesti tarkoitus olisi käydä tieteellistä keskustelua palstan pätkimisestä. voisin tämän perusteella olettaa että moderaattori haluaa herättää asiantiimoilta keskustelua koska itse ei ole aivan varma mistä narusta vetää ja kaipaa tässä meidän apua.

useasti moderoinnin työ on näkymätöntä, nyt täällä se on erittäin näkyvää.

toisen polven pilkkuvirhe

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
sinnipirtti
useasti moderoinnin työ on näkymätöntä, nyt täällä se on erittäin näkyvää.

Mikä ei kyllä sinällään mikä huono asia ole.

Joko on kommunikoiva moderaattori, jolla on selkeä linja tai sitten on kommunikoimaton moderaattori, jolla ei ole mitään linjaa.

Hämmentää.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

nyt ei ollut kyse kommunikoinnista. sitähän aloitteleva moderaattorimme on karsinut sitten phonyn.

en vielä ole päässyt perille linjauksista mutta sen olen kyllä huomannut että näyttää olevan parempaakin tekemistä. eli tottuminen on siihen että ongelmaviestit voivat pysyä foorumilla useita tunteja.

toisen polven pilkkuvirhe

MooM
Seuraa 
Viestejä6322
Liittynyt29.6.2012
kabus
Ei toimi vieläkään tuo "näytä aktiiviset viestiketjut" -nappula.

Tuo on erittäin ärsyttävä juttu. En minä jaksa selailla eri alueiden välillä, kun olen lähinnä katselemassa, mitä kiinnostavaa noin yleisesti on tullut. "näytä omat viestit" antaaa tietysti ne ketjut, joissa on ollut mukana, mutta ei se uusimpia tulikuumia ja nerokkaan näkemyksellisiä avauksia näytä.

Käytännössä siis olen siis käynyt tämän loppuviikon aikana välillä vilkaisemassa, joko nappi toimisi ja katsonut tätä tiedoteosastoa. Ihan hyvä tietysti, ettei aikaa kulu täällä huudellessa turhaan, ja palstayhteisökinkin säästyy yhdeltä kommentoijalta. Mutta jotenkin silti vituttaa.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9242
Liittynyt18.8.2008

Bugaili tuo tänäänkin. Nyt tuntuu toimivan.

Ketsun otsikko on kyllä väärä. Ei bugaillut "hieman" vaan perkuleesti.

Alkaa epäilyttää. Käyttävätkö vihamieliset hyökkääjät palstaa testialustana.

Vierailija

Täällä en eilen enkä tänään ole pysynyt kirjautuneena edes viittä minuuttia, jotta saisin vastaukseni kirjoitettua valmiiksi. Joudun avaamaan uuden lehden kirjautuakseni, jotta saan entisen sivun vastauksen lähetettyä.

Mistäs tuollainen mahtaa johtua? Pärkkele!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Barbaari
Avataret ainakaan eivät vielä näy.

Mulla oli eilen sama. Vai oliko se toissapäivänä... Avataret näky puhelimella mutta ei koneella. Koneessa selaimena Ff. Nyt on alkanut näkymään myös koneella.

Hämmentää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat